Η παρακολούθηση πολλών λογαριασμών email για ερωτήματα πελατών είναι κουραστική και συχνά αντιπαραγωγική. Τα ερωτήματα χάνονται, ξεχνιούνται ή μένουν αναπάντητα καθώς διασκορπίζονται σε πολλούς λογαριασμούς email διαφορετικών αντιπροσώπων εξυπηρέτησης. Για να έχετε μια πλήρη επισκόπηση των ερωτημάτων email για την εξυπηρέτηση πελατών σας, πολλά άτομα χρειάζονται πρόσβαση σε ένα φάκελο εισερχομένων και από εκεί είναι που γίνονται χρήσιμα τα κοινόχρηστα εισερχόμενα. Συνδέστε όλα τα email σας από υπηρεσίες όπως το Microsoft Outlook, το Office 365, το Gmail ή έναν προσαρμοσμένο διακομιστή email και επωφεληθείτε από τα κοινόχρηστα εισερχόμενα.
Τα κοινόχρηστα εισερχόμενα αποτελούν μέρος του κέντρου εξυπηρέτησης και των καρτελών. Σκεφτείτε το ως μια πιο έξυπνη έκδοση του Gmail σας. Κάθε ένας από τους αντιπροσώπους υποστήριξης έχει τα δικά του μοναδικά στοιχεία σύνδεσης, ωστόσο, μόλις συνδεθούν στα εισερχόμενα, όλοι έχουν πρόσβαση στον ίδιο πίνακα ελέγχου. Ο καθένας μπορεί να δει όλες τις εισερχόμενες καρτέλες, ποιος απαντά σε τι και τι πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα. Τα εισερχόμενα οργανώνουν αυτόματα όλα τα ερωτήματα σε τμήματα, δημιουργούν καρτέλες σύμφωνα με τις προτεραιότητες και αναθέτουν ευθύνες σε μεμονωμένους αντιπροσώπους.
Η ικανοποίηση των πελατών σχετίζεται στενά με την αφοσίωση των πελατών, τα ποσοστά μετατροπών και τα έσοδα. Όσο πιο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες σας, τόσο καλύτερα για την επιχείρησή σας. Παρέχοντας στους πελάτες σας ταχεία, εξατομικευμένη και εμπεριστατωμένη εξυπηρέτηση, θα βελτιώσετε την αφοσίωση των πελατών, τα έσοδα και τα ποσοστά μετατροπών.
Επιτρέπουν στους αντιπροσώπους υποστήριξής σας να εργάζονται μαζί σε περίπλοκα ερωτήματα. Ένας αντιπρόσωπος μπορεί να συνεχίσει από εκεί που σταμάτησε ένας άλλος, καθώς αποθηκεύεται όλη η πρόοδος και οι αντιπρόσωποι μπορούν να αφήνουν ο ένας στον άλλον εσωτερικές σημειώσεις, συνομιλίες ή ακόμη και να κάνουν εσωτερικές κλήσεις.
Επειδή οι αντιπρόσωποί σας δεν θα χρειαστεί να χάνουν τον πολύτιμο χρόνο τους παρακολουθώντας διαφορετικούς λογαριασμούς και να κάνουν εναλλαγή μεταξύ συσκευών, μπορούν να ξοδέψουν περισσότερο χρόνο παρέχοντας εξατομικευμένες και εμπεριστατωμένες υπηρεσίες στους πελάτες σας.
Επειδή κάθε αντιπρόσωπος έχει τα δικά του μοναδικά στοιχεία σύνδεσης και εξαλείφεται η ανάγκη παρακολούθησης πολλών λογαριασμών, τα κοινόχρηστα εισερχόμενα είναι η πιο ασφαλής λύση για την επιχείρησή σας και τους πελάτες σας.
Καθώς η επιχείρησή σας αναπτύσσεται, δημιουργεί περισσότερα κέρδη, αλλά και περισσότερα αιτήματα υποστήριξης, ερωτήσεις προϊόντων και γενικές ερωτήσεις. Κάποτε συνέβαινε το γεγονός όπου ένα άτομο ήταν υπεύθυνο για την απάντηση email για τον οργανισμό σας, και όταν πήγαινε διακοπές, τα διαπιστευτήρια σύνδεσης κοινοποιούνταν απλώς στον αντιπρόσωπο που τον κάλυπτε. Ωστόσο, αυτό οδήγησε σε σύγχυση και παρανοήσεις από την έλλειψη πλαισίου και διαφάνειας. Ακούγεται οικείο; Έχουμε μια λύση!
Το LiveAgent προσφέρει προηγμένες ενσωματωμένες λειτουργίες που σας βοηθούν να διαχειρίζεστε τα αιτήματα πελατών από έναν πίνακα ελέγχου με γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο. Το LiveAgent σάς παρέχει πρόσβαση σε ένα απεριόριστο ιστορικό απλουστευμένης επικοινωνίας και το ενσωματωμένο CRM μας καθιστά πολύ εύκολο να μοιράζεστε καρτέλες υποστήριξης και τις ενημερώσεις κατάστασής τους με τους συναδέλφους σας.
Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες αξιολογήσεις και #1 για μικρομεσαίες επιχειρήσεις το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.
Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες αξιολογήσεις και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2019-2020.
Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.
Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.
Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά.
Αποκτήστε την επαγγελματική λύση κέντρου εξυπηρέτησης σε σταθερή μηνιαία τιμή, χωρίς κρυφές χρεώσεις ή μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις. Εγγραφείτε σε μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών για να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες.
Τι περιμένετε; Δοκιμάστε τα κοινόχρηστα εισερχόμενα μας σήμερα!
Πιο Δημοφιλή
Βαρεθήκατε με το λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Βαρεθήκατε με το λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης; Ανακαλύψτε το LiveAgent, την καλύτερη εναλλακτική λύση με 24/7 εξυπηρέτηση πελατών, χωρίς χρέωση εγκατάστασης και χωρίς να απαιτείται πιστωτική κάρτα. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα!
Ανακαλύψτε το LiveAgent, το κορυφαίο λογισμικό καρτελών για κέντρα εξυπηρέτησης του 2024! Παρέχει απρόσκοπτη εξυπηρέτηση πελατών σε κάθε κανάλι, χωρίς χρέωση εγκατάστασης ή πιστωτική κάρτα. Μετατρέψτε τα αιτήματα πελατών σε καρτέλες για εύκολη διαχείριση και απολαύστε 24/7 υποστήριξη. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα!
Θέλετε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας;
Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας με τις σίγουρες συμβουλές του LiveAgent! Ανακαλύψτε πώς να διατηρήσετε την ανθρώπινη σύνδεση σε έναν κόσμο αυτοματισμού και chatbots. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας τώρα και δείτε πώς μπορείτε να ενισχύσετε τις σχέσεις με τους πελάτες σας.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team