Αμέτρητοι τρόποι βελτίωσης με
ένα εργαλείο

Επωφεληθείτε από τα κοινόχρηστα εισερχόμενα με τη βοήθεια του LiveAgent.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Τα καλύτερα κοινόχρηστα εισερχόμενα

Η παρακολούθηση πολλών λογαριασμών email για ερωτήματα πελατών είναι κουραστική και συχνά αντιπαραγωγική. Τα ερωτήματα χάνονται, ξεχνιούνται ή μένουν αναπάντητα καθώς διασκορπίζονται σε πολλούς λογαριασμούς email διαφορετικών αντιπροσώπων εξυπηρέτησης. Για να έχετε μια πλήρη επισκόπηση των ερωτημάτων email για την εξυπηρέτηση πελατών σας, πολλά άτομα χρειάζονται πρόσβαση σε ένα φάκελο εισερχομένων και από εκεί είναι που γίνονται χρήσιμα τα κοινόχρηστα εισερχόμενα. Συνδέστε όλα τα email σας από υπηρεσίες όπως το Microsoft Outlook, το Office 365, το Gmail ή έναν προσαρμοσμένο διακομιστή email και επωφεληθείτε από τα κοινόχρηστα εισερχόμενα.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Create Ticket in LiveAgent

Τι είναι τα κοινόχρηστα εισερχόμενα;

Τα κοινόχρηστα εισερχόμενα αποτελούν μέρος του κέντρου εξυπηρέτησης και των καρτελών. Σκεφτείτε το ως μια πιο έξυπνη έκδοση του Gmail σας. Κάθε ένας από τους αντιπροσώπους υποστήριξης έχει τα δικά του μοναδικά στοιχεία σύνδεσης, ωστόσο, μόλις συνδεθούν στα εισερχόμενα, όλοι έχουν πρόσβαση στον ίδιο πίνακα ελέγχου. Ο καθένας μπορεί να δει όλες τις εισερχόμενες καρτέλες, ποιος απαντά σε τι και τι πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα. Τα εισερχόμενα οργανώνουν αυτόματα όλα τα ερωτήματα σε τμήματα, δημιουργούν καρτέλες σύμφωνα με τις προτεραιότητες και αναθέτουν ευθύνες σε μεμονωμένους αντιπροσώπους.

Πώς μπορούν τα κοινόχρηστα εισερχόμενα να βελτιώσουν τη μετατροπή;

Η ικανοποίηση των πελατών σχετίζεται στενά με την αφοσίωση των πελατών, τα ποσοστά μετατροπών και τα έσοδα. Όσο πιο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες σας, τόσο καλύτερα για την επιχείρησή σας. Παρέχοντας στους πελάτες σας ταχεία, εξατομικευμένη και εμπεριστατωμένη εξυπηρέτηση, θα βελτιώσετε την αφοσίωση των πελατών, τα έσοδα και τα ποσοστά μετατροπών.

Shared inbox improving the conversion rates

Οφέλη από κοινόχρηστα εισερχόμενα

Προάγουν την συνεργασία

Επιτρέπουν στους αντιπροσώπους υποστήριξής σας να εργάζονται μαζί σε περίπλοκα ερωτήματα. Ένας αντιπρόσωπος μπορεί να συνεχίσει από εκεί που σταμάτησε ένας άλλος, καθώς αποθηκεύεται όλη η πρόοδος και οι αντιπρόσωποι μπορούν να αφήνουν ο ένας στον άλλον εσωτερικές σημειώσεις, συνομιλίες ή ακόμη και να κάνουν εσωτερικές κλήσεις.

Βελτιώνουν την παραγωγικότητα

Επειδή οι αντιπρόσωποί σας δεν θα χρειαστεί να χάνουν τον πολύτιμο χρόνο τους παρακολουθώντας διαφορετικούς λογαριασμούς και να κάνουν εναλλαγή μεταξύ συσκευών, μπορούν να ξοδέψουν περισσότερο χρόνο παρέχοντας εξατομικευμένες και εμπεριστατωμένες υπηρεσίες στους πελάτες σας.

Web icon

Διατηρούν τα δεδομένα ασφαλή

Επειδή κάθε αντιπρόσωπος έχει τα δικά του μοναδικά στοιχεία σύνδεσης και εξαλείφεται η ανάγκη παρακολούθησης πολλών λογαριασμών, τα κοινόχρηστα εισερχόμενα είναι η πιο ασφαλής λύση για την επιχείρησή σας και τους πελάτες σας.

Problematic sharing of information

Το πρόβλημα: κοινή χρήση πληροφοριών

Καθώς η επιχείρησή σας αναπτύσσεται, δημιουργεί περισσότερα κέρδη, αλλά και περισσότερα αιτήματα υποστήριξης, ερωτήσεις προϊόντων και γενικές ερωτήσεις. Κάποτε συνέβαινε το γεγονός όπου ένα άτομο ήταν υπεύθυνο για την απάντηση email για τον οργανισμό σας, και όταν πήγαινε διακοπές, τα διαπιστευτήρια σύνδεσης κοινοποιούνταν απλώς στον αντιπρόσωπο που τον κάλυπτε. Ωστόσο, αυτό οδήγησε σε σύγχυση και παρανοήσεις από την έλλειψη πλαισίου και διαφάνειας. Ακούγεται οικείο; Έχουμε μια λύση!

Η λύση: Ένα κοινόχρηστο εισερχόμενο

Το LiveAgent προσφέρει προηγμένες ενσωματωμένες λειτουργίες που σας βοηθούν να διαχειρίζεστε τα αιτήματα πελατών από έναν πίνακα ελέγχου με γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο. Το LiveAgent σάς παρέχει πρόσβαση σε ένα απεριόριστο ιστορικό απλουστευμένης επικοινωνίας και το ενσωματωμένο CRM μας καθιστά πολύ εύκολο να μοιράζεστε καρτέλες υποστήριξης και τις ενημερώσεις κατάστασής τους με τους συναδέλφους σας.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Ψάχνετε για ένα καλύτερο, κοινόχρηστο φάκελο εισερχομένων;

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες αξιολογήσεις και #1 για μικρομεσαίες επιχειρήσεις το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

Τι κάνει το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης μας τη σωστή επιλογή;

Most reviewed and number 1

Με τις περισσότερες κριτικές και #1 σε βαθμολογία

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες αξιολογήσεις και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2019-2020.

Preferred by 21k businesses

Προτιμάται από 21.000 επιχειρήσεις

Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.

Packed with features

Εξοπλισμένο με 180+ δυνατότητες

Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

Cloud based and secure help desk

Βασισμένο στο cloud και ασφαλές

Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά.

Διαφανείς και προσιτές τιμές

Αποκτήστε την επαγγελματική λύση κέντρου εξυπηρέτησης σε σταθερή μηνιαία τιμή, χωρίς κρυφές χρεώσεις ή μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις. Εγγραφείτε σε μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών για να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες.

Τι περιμένετε; Δοκιμάστε τα κοινόχρηστα εισερχόμενα μας σήμερα!

Δοκιμή 30 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$15 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας
Σχετικά Άρθρα μεΚοινόχρηστα εισερχόμενα
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Υποστηρίξτε τους πελάτες με άμεσες απαντήσεις

Δημιουργήστε εύκολα βάσεις γνώσης & Συχνές Ερωτήσεις με το LiveAgent. Δωρεάν δοκιμή 14 ημερών, χωρίς πιστωτική! Βελτιώστε την εξυπηρέτηση.

Οι έρευνες που συμπληρώθηκαν από πελάτες μετά την εμπειρία τους με το προσωπικό υποστήριξης είναι γνωστές ως έρευνες ικανοποίησης πελατών.

Έρευνα ικανοποίησης πελατών

Ανακαλύψτε πώς να βελτιώσετε την ικανοποίηση πελατών με έξυπνες έρευνες & εργαλεία LiveAgent. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σήμερα!

Κάντε μια περιήγηση στο LiveAgent και ανακαλύψτε όλα τα εκπληκτικά εργαλεία και δυνατότητες στην εφαρμογή κέντρου εξυπηρέτησης πολλών καναλιών. Δοκιμάστε το σήμερα και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας.

Κάντε μια περιήγησηστο LiveAgent

Εξερευνήστε το LiveAgent: Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών με 130+ λειτουργίες, 200+ ενσωματώσεις & δωρεάν δοκιμή 30 ημερών. Δοκιμάστε το τώρα!

Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών ξεκινά με καλύτερο λογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης. Δείτε τα οφέλη του LiveAgent και ξεκινήστε με αυτό σε 5 λεπτά.

Παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.

Προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών με το LiveAgent: πολυκαναλικό λογισμικό, δωρεάν δοκιμή 30 ημερών, χωρίς πιστωτική κάρτα!

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x