Διαθεσιμότητα & πεδίο εφαρμογής
Πρόκειται για ένα επιπλέον χαρακτηριστικό που είναι διαθέσιμο σε περίπτωση που ο μεγαλύτερος πελάτης απαιτεί ειδικό άτομο και είναι διαθέσιμο μόνο για το υψηλότερο πακέτο (All-inclusive) με επιπλέον χρέωση 1000€/μήνα.
Αποκλειστικό πεδίο υποστήριξης
Αποκλειστικό ενιαίο σημείο επαφής
Θα έχετε έναν αποκλειστικό αντιπρόσωπο υποστήριξης, τον οποίο θα γνωρίζετε ονομαστικά, αφοσιωμένο σε εσάς και την επιχείρησή σας, με τον οποίο θα μπορείτε να επικοινωνήσετε ανά πάσα στιγμή.
Μέσα στο λογισμικό διαχείρισης εξυπηρέτησης πελατών, θα έχετε επίσης πρόσβαση σε ένα μοναδικό κουμπί συνομιλίας που θα σας επιτρέψει να επικοινωνήσετε απευθείας με τον αποκλειστικό αντιπρόσωπό σας. Θα έχετε επίσης πρόσβαση στο ημερολόγιό τους και θα μπορείτε να προγραμματίσετε μια κλήση μαζί τους.
Προτεραιότητα πρόσβασης σε ανώτερους αντιπροσώπους
Εάν χρειάζεστε προηγμένη υποστήριξη, θα σας κατευθύνουμε αμέσως σε έναν τεχνικό αντιπρόσωπο 2ου επιπέδου που έχει εμπειρία στη διαχείριση σύνθετων τεχνικών ζητημάτων.
Ελέγξτε τις κλήσεις
Μπορείτε να προγραμματίσετε μια κλήση με τον αποκλειστικό σας αντιπρόσωπο υποστήριξης για βοήθεια, εκπαίδευση λειτουργιών ή αλλαγές στην υλοποίηση ανταλλαγής ιδεών στο σύστημα.
Διαθεσιμότητα αποκλειστικού αντιπροσώπου υποστήριξης
Εκτός από την υποστήριξη συνομιλίας 24/7 στον ιστότοπό μας και την τυπική υποστήριξη email, θα κερδίσετε:
- Αποκλειστική υποστήριξη συνομιλίας από τις 9:00 π.μ. έως τις 5:00 μ.μ. CET Δευτέρα – Παρασκευή
- Οι κλήσεις που λαμβάνονται εκτός γραφείου θα προωθούνται σε αυτόματο τηλεφωνητή και θα κάνουμε ό, τι καλύτερο μπορούμε για να καλέσουμε ξανά/να αναλάβουμε δράση το συντομότερο δυνατόν.
- Αποκλειστική υποστήριξη μέσω email από τις 9:00 π.μ. έως τις 5:00 μ.μ. CET Δευτέρα – Παρασκευή
- Θα συλλέξουμε email που λαμβάνονται εκτός των ωρών γραφείου. Ωστόσο, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε καμία ενέργεια μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
- Αποκλειστική υποστήριξη κλήσεων: Μπορείτε να προγραμματίσετε μια κλήση με τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο υποστήριξης βάσει της διαθεσιμότητας του ημερολογίου τους
Χρόνοι απόκρισης VIP SLA
Σοβαρότητα | Ορισμός | Στοχευμένοι Αρχικοί Χρόνοι Απόκρισης | Στοχευμένοι Χρόνοι Απόκρισης Παρακολούθησης |
Σοβαρότητα 1 Κρίσιμη | Η υπηρεσία είναι εκτός λειτουργίας ή δεν είναι διαθέσιμη. Η κατάσταση σταματά τις επιχειρηματικές δραστηριότητες των πελατών και δεν υπάρχει διαδικαστική λύση. | 1 ώρα ή λιγότερο. | 4 ώρες ή λιγότερο. Οι αντιπρόσωποι υποστήριξης θα συνεργαστούν με τους διαχειριστές μας για την επαναφορά της υπηρεσίας το συντομότερο δυνατό. |
Σοβαρότητα 2 Υψηλή | Σημαντική υποβάθμιση της απόδοσης. Οι υπηρεσίες Cloud λειτουργούν, αλλά παρουσιάζουν υψηλή υποβαθμισμένη απόδοση μέχρι το σημείο να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στη χρήση. | 1 ώρα ή λιγότερο. | 4 ώρες ή λιγότερο. Οι αντιπρόσωποι υποστήριξης θα συνεργαστούν με τους διαχειριστές μας για την επαναφορά της υπηρεσίας το συντομότερο δυνατό. |
Σοβαρότητα 3 Μέση | Μερική απώλεια υπηρεσιών cloud με αντίκτυπο στις επιχειρήσεις των πελατών. Για παράδειγμα, δεν γίνεται λήψη νέων email ή μια συγκεκριμένη ενσωμάτωση δεν λειτουργεί. | 2 εργάσιμες ώρες ή λιγότερο. Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα ξεκινήσει την επαφή εντός 1-2 ωρών, συνήθως αμέσως. | 2 εργάσιμες ημέρες ή λιγότερο Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα χειριστεί όλη την επικοινωνία και θα σας κρατήσει ενημερωμένους. |
Σοβαρότητα 4 Επιδιόρθωση σφάλματος | Έρευνα σχετικά με ένα σφάλμα (ένα μη κρίσιμο ζήτημα). Για παράδειγμα, αντιμετωπίζετε μια συγκεκριμένη δυσλειτουργία κατά τη χρήση του LiveAgent (π.χ., μια συγκεκριμένη συνθήκη κανόνα δεν λειτουργεί ή παρόμοια). | 1 εργάσιμη ημέρα ή λιγότερο Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός 24 ωρών, συνήθως αμέσως. | Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα χειριστεί όλη την επικοινωνία και θα σας κρατήσει ενημερωμένους. |
Σοβαρότητα 5 Αίτημα | Αίτημα για διαβούλευση εγκατάστασης, πρόταση για νέα χαρακτηριστικά ή οποιαδήποτε άλλη ερώτηση για την υποστήριξή μας. Για παράδειγμα, η ρύθμιση κανόνων αυτοματοποίησης, η συμβουλευτική περίπτωση χρήσης, η ερώτηση σχετικά με μια λειτουργία ή παρόμοια. | 1 εργάσιμη ημέρα ή λιγότερο. Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός 24 ωρών, συνήθως αμέσως. | Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα χειριστεί όλη την επικοινωνία και θα σας κρατήσει ενημερωμένους. |
Ανακαλύψτε δωρεάν πρότυπα email απόκτησης πελατών από το LiveAgent για ενίσχυση της πελατειακής βάσης σας. Χρησιμοποιήστε αποτελεσματικά εισαγωγικά email για να αυξήσετε τους δυνητικούς πελάτες και να βελτιώσετε την αφοσίωση των συνδρομητών. Ξεκινήστε σήμερα με έναν δωρεάν λογαριασμό χωρίς δεσμεύσεις!
Αυξήστε την αφοσίωση με το LiveAgent
Αυξήστε την αφοσίωση των πελατών σας με το LiveAgent! Προσφέρετε εξατομικευμένη υποστήριξη και βελτιώστε την εμπειρία αγορών, οδηγώντας τους πελάτες σας να επιστρέφουν ξανά και ξανά. Εξερευνήστε στρατηγικές για να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και δοκιμάστε το δωρεάν για 14 ή 30 ημέρες χωρίς πιστωτική κάρτα.