Υποστήριξη VIP

Διαθεσιμότητα & πεδίο εφαρμογής

Πρόκειται για ένα επιπλέον χαρακτηριστικό που είναι διαθέσιμο σε περίπτωση που ο μεγαλύτερος πελάτης απαιτεί ειδικό άτομο και είναι διαθέσιμο μόνο για το υψηλότερο πακέτο (All-inclusive) με επιπλέον χρέωση 1000€/μήνα.

Αποκλειστικό πεδίο υποστήριξης

Αποκλειστικό ενιαίο σημείο επαφής

Θα έχετε έναν αποκλειστικό αντιπρόσωπο υποστήριξης, τον οποίο θα γνωρίζετε ονομαστικά, αφοσιωμένο σε εσάς και την επιχείρησή σας, με τον οποίο θα μπορείτε να επικοινωνήσετε ανά πάσα στιγμή.

Μέσα στο λογισμικό διαχείρισης εξυπηρέτησης πελατών, θα έχετε επίσης πρόσβαση σε ένα μοναδικό κουμπί συνομιλίας που θα σας επιτρέψει να επικοινωνήσετε απευθείας με τον αποκλειστικό αντιπρόσωπό σας. Θα έχετε επίσης πρόσβαση στο ημερολόγιό τους και θα μπορείτε να προγραμματίσετε μια κλήση μαζί τους.

Προτεραιότητα πρόσβασης σε ανώτερους αντιπροσώπους

Εάν χρειάζεστε προηγμένη υποστήριξη, θα σας κατευθύνουμε αμέσως σε έναν τεχνικό αντιπρόσωπο 2ου επιπέδου που έχει εμπειρία στη διαχείριση σύνθετων τεχνικών ζητημάτων.

Ελέγξτε τις κλήσεις

Μπορείτε να προγραμματίσετε μια κλήση με τον αποκλειστικό σας αντιπρόσωπο υποστήριξης για βοήθεια, εκπαίδευση λειτουργιών ή αλλαγές στην υλοποίηση ανταλλαγής ιδεών στο σύστημα.

Ready to improve your productivity with omnichannel help desk software?​

Διαθεσιμότητα αποκλειστικού αντιπροσώπου υποστήριξης

Εκτός από την υποστήριξη συνομιλίας 24/7 στον ιστότοπό μας και την τυπική υποστήριξη email, θα κερδίσετε:

  • Αποκλειστική υποστήριξη συνομιλίας από τις 9:00 π.μ. έως τις 5:00 μ.μ. CET Δευτέρα – Παρασκευή
    • Οι κλήσεις που λαμβάνονται εκτός γραφείου θα προωθούνται σε αυτόματο τηλεφωνητή και θα κάνουμε ό, τι καλύτερο μπορούμε για να καλέσουμε ξανά/να αναλάβουμε δράση το συντομότερο δυνατόν.
  • Αποκλειστική υποστήριξη μέσω email από τις 9:00 π.μ. έως τις 5:00 μ.μ. CET Δευτέρα – Παρασκευή
    • Θα συλλέξουμε email που λαμβάνονται εκτός των ωρών γραφείου. Ωστόσο, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε καμία ενέργεια μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
  • Αποκλειστική υποστήριξη κλήσεων: Μπορείτε να προγραμματίσετε μια κλήση με τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο υποστήριξης βάσει της διαθεσιμότητας του ημερολογίου τους

Χρόνοι απόκρισης VIP SLA

Σοβαρότητα

Ορισμός

Στοχευμένοι Αρχικοί Χρόνοι Απόκρισης

Στοχευμένοι Χρόνοι Απόκρισης Παρακολούθησης

Σοβαρότητα 1 Κρίσιμη

Η υπηρεσία είναι εκτός λειτουργίας ή δεν είναι διαθέσιμη. Η κατάσταση σταματά τις επιχειρηματικές δραστηριότητες των πελατών και δεν υπάρχει διαδικαστική λύση.

1 ώρα ή λιγότερο.

4 ώρες ή λιγότερο. Οι αντιπρόσωποι υποστήριξης θα συνεργαστούν με τους διαχειριστές μας για την επαναφορά της υπηρεσίας το συντομότερο δυνατό.

Σοβαρότητα 2 Υψηλή

Σημαντική υποβάθμιση της απόδοσης. Οι υπηρεσίες Cloud λειτουργούν, αλλά παρουσιάζουν υψηλή υποβαθμισμένη απόδοση μέχρι το σημείο να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στη χρήση.

1 ώρα ή λιγότερο.

4 ώρες ή λιγότερο. Οι αντιπρόσωποι υποστήριξης θα συνεργαστούν με τους διαχειριστές μας για την επαναφορά της υπηρεσίας το συντομότερο δυνατό.

Σοβαρότητα 3 Μέση

Μερική απώλεια υπηρεσιών cloud με αντίκτυπο στις επιχειρήσεις των πελατών. Για παράδειγμα, δεν γίνεται λήψη νέων email ή μια συγκεκριμένη ενσωμάτωση δεν λειτουργεί.

2 εργάσιμες ώρες ή λιγότερο. Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα ξεκινήσει την επαφή εντός 1-2 ωρών, συνήθως αμέσως.

2 εργάσιμες ημέρες ή λιγότερο Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα χειριστεί όλη την επικοινωνία και θα σας κρατήσει ενημερωμένους.

Σοβαρότητα 4 Επιδιόρθωση σφάλματος

Έρευνα σχετικά με ένα σφάλμα (ένα μη κρίσιμο ζήτημα). Για παράδειγμα, αντιμετωπίζετε μια συγκεκριμένη δυσλειτουργία κατά τη χρήση του LiveAgent (π.χ., μια συγκεκριμένη συνθήκη κανόνα δεν λειτουργεί ή παρόμοια).

1 εργάσιμη ημέρα ή λιγότερο Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός 24 ωρών, συνήθως αμέσως.

Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα χειριστεί όλη την επικοινωνία και θα σας κρατήσει ενημερωμένους.

Σοβαρότητα 5 Αίτημα

Αίτημα για διαβούλευση εγκατάστασης, πρόταση για νέα χαρακτηριστικά ή οποιαδήποτε άλλη ερώτηση για την υποστήριξή μας. Για παράδειγμα, η ρύθμιση κανόνων αυτοματοποίησης, η συμβουλευτική περίπτωση χρήσης, η ερώτηση σχετικά με μια λειτουργία ή παρόμοια.

1 εργάσιμη ημέρα ή λιγότερο. Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός 24 ωρών, συνήθως αμέσως.

Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός σας θα χειριστεί όλη την επικοινωνία και θα σας κρατήσει ενημερωμένους.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Capterra GetApp G2 Crowd

Έχετε ακούσει ποτέ για την υποστήριξη πελατών; Είναι μια σημαντική στρατηγική που αυξάνει τις πωλήσεις, την αξιοπιστία και χτίζει την ικανοποίηση των πελατών!

Υποστήριξη πελατών

Ανακαλύψτε πώς η υποστήριξη πελατών μπορεί να ενισχύσει τις πωλήσεις, την αξιοπιστία και την αφοσίωση στην επιχείρησή σας. Χρησιμοποιήστε κατάλληλα εργαλεία για να δημιουργήσετε ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες και να βελτιώσετε την εμπειρία τους. Ξεκινήστε δωρεάν λογαριασμό με το LiveAgent σήμερα!

Χρησιμοποιήστε τα δωρεάν πρότυπα email απόκτησης πελατών για όλες τις περιπτώσεις! Βελτιώστε την αφοσίωση των πελατών, το ποσοστό εγκατάλειψης μέσω email και πολλά άλλα!

Πρότυπα email απόκτησης

Ανακαλύψτε δωρεάν πρότυπα email απόκτησης πελατών από το LiveAgent για ενίσχυση της πελατειακής βάσης σας. Χρησιμοποιήστε αποτελεσματικά εισαγωγικά email για να αυξήσετε τους δυνητικούς πελάτες και να βελτιώσετε την αφοσίωση των συνδρομητών. Ξεκινήστε σήμερα με έναν δωρεάν λογαριασμό χωρίς δεσμεύσεις!

Ένα λογισμικό help desk είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος της εξυπηρέτησης πελατών σας. Η κύρια υποστήριξη του λογισμικού help desk είναι να σας βοηθήσει να διορθώσετε και να επιλύσετε προβλήματα πελατών. Δείτε περισσότερα.

Υποστήριξη helpdesk

Ανακαλύψτε τη σημασία της υποστήριξης helpdesk για την ικανοποίηση πελατών. Εξερευνήστε τις λειτουργίες, τα εργαλεία και τα επίπεδα υποστήριξης που προσφέρει το λογισμικό LiveAgent για να ενισχύσετε την εξυπηρέτηση πελατών. Δοκιμάστε το δωρεάν για μια βέλτιστη εμπειρία υποστήριξης.

Παρέχετε εξαιρετική online υποστήριξη στους πελάτες και τους επισκέπτες σας μέσω πληθώρας καναλιών και βελτιώστε τα ποσοστά επιτυχίας της εταιρείας σας.

Online υποστήριξη

Ανακαλύψτε πώς η online υποστήριξη μέσω πολλαπλών καναλιών, όπως συνομιλία και email, μπορεί να ενισχύσει την ικανοποίηση των πελατών σας και να δώσει προβάδισμα στην επιχείρησή σας. Μάθετε περισσότερα για τα πλεονεκτήματα και τις στρατηγικές βελτίωσης με το LiveAgent!

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x