Τι είναι η ζωντανή υποστήριξη;
Η ζωντανή υποστήριξη είναι μια μέθοδος παροχής εξυπηρέτησης πελατών. Έχει δημιουργηθεί για να παρέχει πληροφορίες, υποστήριξη και βοήθεια. Επιτρέπει στους πελάτες και τους επισκέπτες να επικοινωνούν με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μιας εταιρείας μέσω ζωντανής συνομιλίας.
Οι πελάτες μπορούν να κάνουν κλικ στο κουμπί ζωντανής συνομιλίας που βρίσκεται στον ιστότοπο της εταιρείας και μπορούν να ξεκινήσουν την επικοινωνία. Η ζωντανή υποστήριξη απαιτεί πάντα ένα ειδικό λογισμικό ή εφαρμογές. Εκτός από τα παράθυρα ζωντανής συνομιλίας, αυτές οι εφαρμογές προσφέρουν επίσης μια αόρατη ανάλυση κίνησης, ασφαλείς ελέγχους διαχείρισης και πολλά άλλα.
Για να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα της ζωντανής υποστήριξης, μπορείτε να επωφεληθείτε από τα ισχυρά εργαλεία καρτελών. Αυτά τα εργαλεία ενσωματώνονται απρόσκοπτα στη ζωντανή συνομιλία, επιτρέποντας στις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών να μετατρέπουν τις συνομιλίες ζωντανής συνομιλίας σε καρτέλες για αποτελεσματική παρακολούθηση και διαχείριση. Αυτό θα διασφαλίσει ότι όλα τα ερωτήματα των πελατών καταχωρούνται σωστά και παρακολουθούνται, οδηγώντας σε βελτιωμένη ικανοποίηση πελατών και ποιότητα υποστήριξης.
Είστε έτοιμοι να αναβαθμίσετε τη ζωντανή υποστήριξή σας; Ζήστε τη δύναμη και την αποτελεσματικότητα του λογισμικού καρτελών του LiveAgent και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας. Εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή και δείτε μόνοι σας τη διαφορά!
Frequently Asked Questions
Ποιος είναι ο ορισμός της ζωντανής υποστήριξης;
Η ζωντανή υποστήριξη είναι μια τεχνολογία που επιτρέπει στις εταιρείες να αλληλεπιδρούν με χρήστες που επισκέπτονται πόρους πολυμέσων ενός οργανισμού. Τις περισσότερες φορές είναι μια ζωντανή συνομιλία που είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο της εταιρείας. Στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι πολύ συμφέρουσα μια συνομιλία να εμφανίζεται στις περισσότερες σελίδες ενός ιστότοπου.
Η εταιρεία σας χρειάζεται ζωντανή υποστήριξη;
Εάν θέλετε η εταιρεία σας να υπολογίζει στην αγορά και επίσης να βλέπετε αυξήσεις στα κέρδη, απαιτείται ζωντανή υποστήριξη. Οι σημερινοί καταναλωτές απαιτούν σχεδόν άμεση υποστήριξη από τις επιχειρήσεις. Η ζωντανή υποστήριξη έχει μεγάλη σημασία για την αύξηση των μετατροπών. Σας επιτρέπει να μειώσετε τον αριθμό των ακυρώσεων και των εγκαταλελειμμένων καλαθιών αγοράς.
Το LiveAgent επιτρέπει ζωντανή υποστήριξη;
Το LiveAgent επιτρέπει ζωντανή υποστήριξη. Πρώτα απ 'όλα, είναι δυνατό μέσω ζωντανής συνομιλίας, η οποία επιτρέπει την επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο. Επιτρέπει τη σωστή διαμόρφωση και τη δυνατότητα προσαρμογής της συνομιλίας στην προβολή. Επιπλέον, ο πελάτης μπορεί να μεταφέρει αρχεία, ώστε να μπορεί να απεικονίσει καλύτερα το πρόβλημά του.
Αφού διαβάσετε για τη ζωντανή υποστήριξη, μπορείτε να εξερευνήσετε το άρθρο σχετικά με το Λογισμικό Ζωντανής συνομιλίας. Αυτό το άρθρο παρέχει πληροφορίες για το πώς το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας μπορεί να απογειώσει την αφοσίωση των πελατών σας και να βελτιώσει την ικανοποίησή τους.
Μπορείτε επίσης να δείτε τη σύγκριση Επί τόπου έναντι απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών, για να ανακαλύψετε τα οφέλη της επιτόπιας εξυπηρέτησης. Θα μάθετε πότε είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε επιτόπιες ομάδες για τη βελτίωση της υποστήριξης σας.
Για να δείτε πώς διαφοροποιείται η εξυπηρέτηση πελατών μέσω υπολογιστή έναντι τηλεφώνου, διαβάστε το σχετικό άρθρο. Θα ανακαλύψετε τα πλεονεκτήματα και των δύο μεθόδων, καθώς και πότε είναι η καλύτερη στιγμή να τις χρησιμοποιήσετε.