Τι είναι η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail;
Η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail είναι μια τεχνική που χρησιμοποιείται από ορισμένες εταιρείες. Ο μόνος τρόπος με τον οποίο οι πελάτες τους μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί τους είναι μέσω e-mail, δεν υπάρχει άλλη πλατφόρμα.
Η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail έχει τα μειονεκτήματά της καθώς οι πελάτες δεν μπορούν να παρακολουθήσουν την κατάσταση του παραπόνου τους και δεν έχουν πρόσβαση στο Κέντρο Εξυπηρέτησης. Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες μπορεί να έχουν αρνητικά σχόλια για την εταιρεία και η μετάδοση αυτών θα χαλάσει τη φήμη της εταιρείας. Η εταιρεία μπορεί να χάσει ακόμη και τους πελάτες της, στην πραγματικότητα.
Μέσω e-mail, οι πελάτες μπορεί επίσης να μην λάβουν απάντηση τόσο γρήγορα όσο τη χρειάζονται.
Frequently Asked Questions
Ποιος είναι ο ορισμός της υποστήριξης μόνο μέσω e-mail;
Η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail σημαίνει ότι η υποστήριξη είναι διαθέσιμη μόνο μέσω ενός καναλιού, το οποίο είναι μέσω e-mail. Αυτή η λύση έχει τόσο πλεονεκτήματα όσο και μειονεκτήματα. Είναι ευκολότερο από αυτή την άποψη ότι γνωρίζουμε ότι όλες οι πληροφορίες για την εξυπηρέτηση πελατών συγκεντρώνονται σε ένα μέρος, αλλά από την άλλη πλευρά, σε πολλούς πελάτες δεν αρέσει να χειρίζονται e-mail, επομένως αξίζει να προσφέρουμε ένα διαφορετικό κανάλι επικοινωνίας.
Πώς λειτουργεί ακριβώς η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail;
Η υποστήριξη μόνο μέσω e-mail σημαίνει ότι ο πελάτης, σε περίπτωση προβλήματος στην αγορά ή προθυμίας να λάβει απάντηση σε μια ερώτηση που τον απασχολεί, μπορεί να τη λάβει μόνο επικοινωνώντας με την εταιρεία μέσω e-mail. Αυτό σημαίνει ότι το σύνολο ή το μεγαλύτερο μέρος της εξυπηρέτησης πελατών συγκεντρώνεται σε αυτό το ένα κανάλι.
Μπορείτε να προσφέρετε υποστήριξη μόνο μέσω e-mail στο LiveAgent;
Φυσικά, με το LiveAgent μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υποστήριξη μόνο μέσω email. Ωστόσο, εκτός από αυτό, το LiveAgent μπορεί να χρησιμοποιήσει πολλά άλλα κανάλια μέσω των οποίων οι πελάτες είναι πιο πιθανό να επικοινωνήσουν και δεν προσθέτει άλλη εργασία στον αντιπρόσωπο, καθώς μπορεί να διαχειριστεί τα πάντα σε ένα μέρος.
Αφού ολοκληρώσετε την ανάγνωση της τρέχουσας σελίδας, ίσως θέλετε να εξερευνήσετε το άρθρο σχετικά με την επί τόπου έναντι απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών για να κατανοήσετε τα πλεονεκτήματα της επιτόπιας εξυπηρέτησης. Μάθετε πότε είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε επιτόπιες ομάδες για βέλτιστη υποστήριξη πελατών.
Επιπλέον, το άρθρο για την υποστήριξη VIP θα σας δείξει πώς μπορείτε να παρέχετε προνομιακή υποστήριξη στους σημαντικότερους πελάτες σας. Ανακαλύψτε τη σημασία της προτεραιότητας πρόσβασης και της διαθεσιμότητας αποκλειστικών αντιπροσώπων.
Μην παραλείψετε να διαβάσετε τη διαδικασία εξυπηρέτησης πελατών για να δείτε πώς μπορείτε να ενδυναμώσετε την ομάδα σας. Ανακαλύψτε τα βασικά στοιχεία μιας αποτελεσματικής τυποποιημένης διαδικασίας λειτουργίας.
Τέλος, η σελίδα για την ικανοποίηση εξυπηρέτησης πελατών εξηγεί πώς να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών σας. Μάθετε για τις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με την ικανοποίηση πελατών.
Υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ανακαλύψτε πώς η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσω LiveAgent μπορεί να ενισχύσει την επικοινωνία σας και να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών. Εύκολη ενσωμάτωση με Facebook και Twitter για άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών. Δοκιμάστε δωρεάν!
Το κέντρο επικοινωνίας ως υπηρεσία
Ανακαλύψτε πώς τα κέντρα επικοινωνίας ως υπηρεσία μπορούν να αυξήσουν την ικανοποίηση πελατών και την παραγωγικότητα των εργαζομένων με το LiveAgent. Εξερευνήστε τις διαφορές με τα τηλεφωνικά κέντρα, τους τύπους κέντρων και πώς να μειώσετε τα έξοδα με λύσεις cloud.