Τι είναι η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Όταν προσφέρετε εξυπηρέτηση πελατών σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook και το Twitter, υπάρχει ο όρος παροχή Υποστήριξης Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Η Υποστήριξη Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης είναι απαραίτητη για ορισμένες εταιρείες ή B2C επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου όπου οι πελάτες είναι μεταξύ 25 και 40 ετών και είναι συνηθισμένοι σε σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας με την ομάδα υποστήριξης σας.
Η ενσωμάτωση της σελίδας σας από το Facebook και το Twitter στο LiveAgent είναι μια εύκολη δουλειά και μετά από μερικά λεπτά, μπορείτε να είστε πλήρως εξοπλισμένοι για να παρέχετε Κοινωνική Υποστήριξη χρησιμοποιώντας το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Όλα τα tweets με συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά ή που περιλαμβάνουν το όνομα σας θα μετατραπούν αυτόματα σε καρτέλες, ώστε οι αντιπρόσωποι σας να μπορούν να τις απαντήσουν καθώς μπαίνουν στην ουρά.
Το ίδιο ισχύει με τα σχόλια στο Facebook και τα προσωπικά μηνύματα στις σελίδες σας στο Facebook. Και τα δύο μετατρέπονται σε Καρτέλες, ώστε οι Αντιπρόσωποι σας να μην χρειάζεται να είναι συνεχώς συνδεδεμένοι στο Facebook για να τα απαντήσουν, αντίθετα, μπορούν να συνεχίσουν να εργάζονται σε 1 εφαρμογή (το LiveAgent) και να απαντήσουν σε κανονικές καρτέλες.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσφέρει εξυπηρέτηση πελατών μέσω πλατφορμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Instagram ή το Twitter. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα πολύ σημαντικό κανάλι επικοινωνίας, επομένως η παροχή τέτοιας υποστήριξης είναι πολύ καλή για την εταιρεία όσον αφορά την εικόνα και συμβάλλει στην εξασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών.
Είναι σημαντική η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τις επιχειρήσεις;
Η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι εξαιρετικά σημαντική για τις επιχειρήσεις, ειδικά για εκείνες των οποίων η κύρια ομάδα-στόχος είναι η γενιά Y και Z, δηλαδή άτομα που είναι συνηθισμένα σε σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν μεγάλη σημασία στη δημιουργία καλής εικόνας και επηρεάζουν επίσης το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών.
Σας επιτρέπει το LiveAgent να παρέχετε υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Το LiveAgent σας δίνει τη δυνατότητα να παρέχετε υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το λογισμικό μπορεί να ενσωματωθεί στο Facebook και στο Twitter. Όλα τα tweets με συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά μπορούν να μετατραπούν σε καρτέλες για να απαντήσουν σε αυτές οι αντιπρόσωποι. Το ίδιο συμβαίνει και με τα μηνύματα που φτάνουν στις σελίδες του Facebook. Αυτή είναι μια εξαιρετική απλοποίηση και αυτοματοποίηση της εργασίας για τους αντιπροσώπους που δεν χρειάζεται να συνδεθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αφού διαβάσετε για την υποστήριξη μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να εξερευνήσετε περισσότερα για το πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επί πληρωμή μπορούν να ενισχύσουν την παρουσία της επιχείρησής σας. Ανακαλύψτε τα οφέλη και τις δυνατότητες που προσφέρουν για καλύτερη στόχευση κοινού.
Μάθετε περισσότερα για τη λειτουργία και τα πλεονεκτήματα ενός διαδικτυακού chat room. Αυτό το εργαλείο μπορεί να βοηθήσει στην άμεση επικοινωνία με τους πελάτες σας, βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση πελατών.
Ανακαλύψτε πώς η εξυπηρέτηση πελατών μέσω υπολογιστή έναντι τηλεφώνου μπορεί να προσφέρει διαφορετικά οφέλη για την επιχείρησή σας. Κατανοήστε πότε είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε κάθε μέθοδο για την κάλυψη των αναγκών των πελατών σας.
Εξετάστε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της εξυπηρέτησης πελατών εσωτερικά έναντι εξωτερικής ανάθεσης. Αυτή η πληροφορία μπορεί να σας βοηθήσει να αποφασίσετε την καλύτερη στρατηγική για την υποστήριξη των πελατών σας.
Ενημερωθείτε για το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας που μπορεί να βελτιώσει την αφοσίωση των πελατών σας. Ανακαλύψτε πώς το LiveAgent μπορεί να υπερβεί τις προσδοκίες σας με τις δυνατότητές του.