Τι είναι η υποστήριξη εντός εφαρμογής;
Η διατήρηση ικανοποιημένων πελατών είναι ζωτικό στοιχείο κάθε επιτυχημένης επιχείρησης. Με την υποστήριξη εντός εφαρμογής μπορείτε να βοηθήσετε τους πελάτες σας πιο εύκολα. Δεν χρειάζεται πλέον να αφήνουν την εφαρμογή για να αναφέρουν ένα πρόβλημα.
Αυτή η δυνατότητα μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τους πελάτες που χρησιμοποιούν μια εφαρμογή για κινητά, όπου διαφορετικά θα έπρεπε να εγκαταλείψουν την εφαρμογή για να αναζητήσουν έναν τρόπο επικοινωνίας με την ομάδα υποστήριξης της εταιρείας σας.
Η υποστήριξη εντός εφαρμογής παρέχεται από ένα κουμπί βοήθειας τοποθετημένο στην εφαρμογή, το οποίο παρέχει πρόσβαση στους πελάτες σε πολλά άρθρα υποστήριξης. Για περαιτέρω βοήθεια, επικοινωνείτε με έναν αντιπρόσωπο υποστήριξης και δημιουργείται ένα εισιτήριο.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η υποστήριξη εντός εφαρμογής;
Η υποστήριξη εντός εφαρμογής επιτρέπει στους πελάτες να αλληλεπιδρούν με την ομάδα υποστήριξης πελατών (ή τα bots) μέσα στην ίδια την εφαρμογή. Τις περισσότερες φορές αυτό είναι δυνατό χάρη σε μια διεπαφή επικοινωνίας που είναι παρόμοια με τον τρόπο επικοινωνίας σε άλλα κανάλια όπως το Messenger ή το WhatsApp. Έτσι είναι διαισθητικό για τον χρήστη. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να συμμετέχουν την κατάλληλη στιγμή.
Πώς να φροντίσετε για την υποστήριξη εντός εφαρμογής;
Προκειμένου να παρέχεται υποστήριξη στην εφαρμογή, πρώτα απ' όλα, τεχνικά, ο πελάτης πρέπει να μπορεί να εισέλθει εύκολα στην ίδια την εφαρμογή και στη συνέχεια να επικοινωνήσει με την ομάδα υποστήριξης. Θα πρέπει να είναι διαισθητικό και οπτικά ελκυστικό. Από την πλευρά της εξυπηρέτησης πελατών, ο πελάτης πρέπει να λάβει μια άμεση απάντηση που θα τον βοηθήσει να λύσει το πρόβλημά του. Εάν είναι δυνατόν, δεν πρέπει να μεταφέρετε τον χρήστη σε άλλα messenger, αλλά να τον βοηθήσετε απευθείας στην ίδια την εφαρμογή.
Γιατί είναι σημαντική η υποστήριξη εντός εφαρμογής;
Κάθε μέρα, ο χρόνος που ξοδεύουν οι χρήστες σε κινητές συσκευές αυξάνεται και ο χρόνος πρόσβασης στο Διαδίκτυο μέσω επιτραπέζιων υπολογιστών μειώνεται. Όλο και περισσότεροι πελάτες παραγγέλνουν προϊόντα ή κάνουν κράτηση υπηρεσιών μέσω κινητών συσκευών, γι 'αυτό είναι τόσο σημαντικό οι εφαρμογές να επιτρέπουν επίσης αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών. Δεν πρέπει να στείλετε τον πελάτη σε επιλογή e-mail ή τηλεφώνου.
Αφού διαβάσετε για την υποστήριξη εντός εφαρμογής, μπορείτε να εξερευνήσετε περισσότερα για το πώς να επιλέξετε τα κατάλληλα εργαλεία εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτά τα εργαλεία θα σας βοηθήσουν να διαχειρίζεστε εύκολα τις επικοινωνίες σας σε πλατφόρμες όπως το Facebook και το Messenger. Επίσης, μάθετε πώς οι ενσωματώσεις μπορούν να μεταμορφώσουν τις επιχειρηματικές σας λειτουργίες. Ανακαλύψτε πώς μπορείτε να απλοποιήσετε τη διαδικασία ενσωμάτωσης με το LiveAgent για καλύτερη απόδοση. Εάν ενδιαφέρεστε για τη διαφορά μεταξύ επί τόπου και απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών, θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για τα πλεονεκτήματα της κάθε προσέγγισης. Μάθετε πότε είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε επί τόπου ομάδες εξυπηρέτησης πελατών για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών σας.
Υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ανακαλύψτε πώς η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσω LiveAgent μπορεί να ενισχύσει την επικοινωνία σας και να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών. Εύκολη ενσωμάτωση με Facebook και Twitter για άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών. Δοκιμάστε δωρεάν!
Το κέντρο επικοινωνίας ως υπηρεσία
Ανακαλύψτε πώς τα κέντρα επικοινωνίας ως υπηρεσία μπορούν να αυξήσουν την ικανοποίηση πελατών και την παραγωγικότητα των εργαζομένων με το LiveAgent. Εξερευνήστε τις διαφορές με τα τηλεφωνικά κέντρα, τους τύπους κέντρων και πώς να μειώσετε τα έξοδα με λύσεις cloud.