Τι είναι η υποστήριξη πελατών;
Η υποστήριξη πελατών είναι μια μορφή εξυπηρέτησης πελατών όταν η εταιρεία επικεντρώνεται στο να προσπαθεί να κάνει το καλύτερο για τον πελάτη. Είναι σημαντικό να διατηρήσετε όλους τους πελάτες ικανοποιημένους, αντιμετωπίζοντας τα προβλήματα και τα ερωτήματά τους. Η αναγνώριση και η ικανοποίηση των απαιτήσεών τους μπορεί να είναι επίπονη και δύσκολη διαδικασία.
Όμως, η υποστήριξη πελατών εξακολουθεί να αποτελεί σημαντική στρατηγική για την επιχείρησή σας.
Μπορεί να αυξήσει:
- τις πωλήσεις
- τα έσοδα
- την αξιοπιστία της εταιρείας
- την ικανοποίηση πελατών
- τη διατήρηση πελατών
- την αφοσίωση στην επωνυμία
- αφοσίωση πελατών
Δημιουργεί επίσης μια βαθιά και σταθερή σχέση με όλους τους πελάτες.
Τι είναι ένα πρόγραμμα εξυπηρέτησης πελατών;
Είναι μια μορφή στρατηγικής μάρκετινγκ. Σκοπός είναι να δημιουργήσετε εκπροσώπους/ανθρώπους που θα μιλούν για την εταιρεία σας. Και να τους ενθαρρύνετε να μοιράζονται τις σκέψεις τους για προϊόντα/υπηρεσίες. Αυτό μπορεί να γίνει για παράδειγμα εκμεταλλευόμενοι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή από στόμα σε στόμα. Εξασφαλίζοντας μια εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες σας μπορείτε να επηρεάσετε τις κριτικές/μαρτυρίες τους.
Εδώ παρατίθενται ορισμένα μυστικά για να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών σας:
- γίνετε omnichannel
- χρησιμοποιήστε λογισμικό υποστήριξης πελατών όπως το LiveAgent
- ακούστε τους πελάτες σας και βελτιωθείτε
- δημιουργήστε μια εύκολη περιήγηση για τους πελάτες σας
- κατανοήστε τους πελάτες
- να είστε διαθέσιμοι όσο το δυνατόν περισσότερο
- κάντε την εμπειρία των πελατών σας προσωπική
- παρέχετε δώρα
- απαντήστε στους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο
- προσκαλέστε πελάτες VIP για έναρξη / εκδήλωση
- εξειδικευμένοι αντιπρόσωποι υποστήριξης πελατών
- συλλέξτε δεδομένα πελατών για βελτίωση
Customer advocate is a person whose job is to find out the needs of a company's customers, and to make sure that the customers are provided with what they want
Ποιος είναι ο ρόλος ενός υποστηρικτή πελατών;
Ρόλος του είναι να ενημερώνει τους πιθανούς πελάτες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της εταιρείας. Ο κύριος στόχος είναι να επηρεάσει θετικά μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων ώστε να ξεκινήσουν ενέργειες αγοράς. Αυτή η διαδικασία πρέπει να πραγματοποιηθεί οργανικά με βάση τη μεγάλη/εξαιρετική εμπειρία των πελατών. Ή όταν ο υπάλληλος υποστήριξης πελατών πιστεύει ότι υπάρχει μεγάλη αξία για να τη μοιραστεί με το κοινό.
Πώς μπορείτε να προωθήσετε την υποστήριξη πελατών;
Όπως έχουμε αναφέρει προηγουμένως, η υποστήριξη πελατών πρέπει να συμβαίνει οργανικά. Όμως, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να προωθήσετε την υποστήριξη των πελατών σας.
Η οικοδόμηση της υποστήριξης πελατών σας μπορεί να είναι δύσκολη στην αρχή. Ωστόσο, εάν ρίξετε μια προσεκτική ματιά στους τρέχοντες υπαλλήλους υποστήριξης πελατών σας, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα προφίλ ενός τέτοιου προσώπου. Έτσι, είναι πιο εύκολο να ρίξετε μια ματιά στη βάση δεδομένων των πελατών σας και να αναζητήσετε τους κατάλληλους υποψηφίους.
Μια άλλη πτυχή για να ωθήσετε την υποστήριξη πελατών είναι να κάνετε τους πελάτες σας να νιώθουν ξεχωριστοί. Δώστε τους ορισμένες επιχειρηματικές πληροφορίες ή προσκαλέστε τους στην παρουσίαση ενός νέου προϊόντος. Κάντε τους να αισθάνονται ότι περιλαμβάνονται σε ορισμένες πτυχές της εταιρείας. Η εταιρεία σας μπορεί μόνο να επωφεληθεί από τέτοια σχόλια.
Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας για την υποστήριξη των πελατών είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα τελευταία χρόνια, αυτός έχει γίνει ένας σημαντικός τρόπος επικοινωνίας με τους πελάτες σας. Επομένως, δεν πρέπει να το παραβλέψετε στην εταιρεία σας. Λοιπόν, πώς μπορείτε να καθοδηγήσετε τους υπαλλήλους υποστήριξης πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Η παρακολούθηση της δέσμευσης των πελατών και το να ζητάτε μια αξιολόγηση μπορεί να κάνει θαύματα!
Αυτές τις μέρες μπορούμε να αυτοματοποιήσουμε τις αξιολογήσεις, εγκαθιστώντας αυτοματοποιημένα email. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένας άλλος αποτελεσματικός τρόπος προώθησης της εταιρείας σας. Τα αυτοματοποιημένα email μπορούν να δημιουργήσουν σημαντικά σχόλια για την εταιρεία.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η υποστήριξη πελατών;
Ο υπάλληλος υποστήριξης πελατών είναι ένα άτομο του οποίου η δουλειά είναι να ανακαλύψει τις ανάγκες των πελατών για να ενισχύσει την ικανοποίηση τους και να προσελκύσει νέους δυνητικούς πελάτες. & nbsp;
Πώς χτίζετε την υποστήριξη πελατών;
Ο πιο φυσικός και προφανής τρόπος είναι να ζητήσε αξιολογήσεις από τους πελάτες σας, αφού έχετε παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση. Εάν λάβετε υπέροχα σχόλια, προσπαθήστε να προσφέρετε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης στους πελάτες σας ή ένα εκπτωτικό πρόγραμμα για επαναλαμβανόμενες αγορές.
Πώς μπορείτε να μετρήσετε την υποστήριξη πελατών;
Ο καλύτερος και πιο φυσικός τρόπος μέτρησης της υποστήριξης πελατών είναι μέσω των αξιολογήσεων πελατών. Οι κριτικές πελατών έχουν τεράστιο αντίκτυπο σε οποιαδήποτε επιχείρηση. Επομένως, θα πρέπει να εστιάσετε στη συλλογή μαρτυριών καθώς και στην απάντησή τους εάν είναι απαραίτητο.
Αφού ολοκληρώσετε την ανάγνωση για την υποστήριξη πελατών, μπορείτε να εξερευνήσετε περαιτέρω το θέμα, ανακαλύπτοντας τι είναι η υποστήριξη πελατών. Αυτή η σελίδα θα σας δώσει μια βαθύτερη κατανόηση του ρόλου και της σημασίας της υποστήριξης πελατών στις επιχειρήσεις. Επίσης, αν σας ενδιαφέρει ο προγραμματισμός πωλήσεων, μπορείτε να δείτε το άρθρο για το πρότυπο προγραμματισμού πριν από την κλήση. Εκεί θα βρείτε συμβουλές για την αποτελεσματική προετοιμασία πριν από τις κλήσεις πωλήσεων.
Υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ανακαλύψτε πώς η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσω LiveAgent μπορεί να ενισχύσει την επικοινωνία σας και να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών. Εύκολη ενσωμάτωση με Facebook και Twitter για άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών. Δοκιμάστε δωρεάν!