Τι είναι η υπηρεσία συνομιλίας;
Η υπηρεσία συνομιλίας, γνωστή και ως συνομιλία εξυπηρέτησης πελατών, επιτρέπει στους χρήστες, τους επισκέπτες του ιστότοπου και τους πελάτες να συνομιλούν σε πραγματικό χρόνο με εκπροσώπους πελατών. Η συνομιλία υπηρεσίας υποστηρίζεται από μια εφαρμογή άμεσων μηνυμάτων ενσωματωμένη στον ιστότοπο του οργανισμού. Μειώνει το κόστος και είναι μια εξαιρετική μορφή κοινωνικής αλληλεπίδρασης. Κάθε αλληλεπίδραση μεταξύ πελατών και οργανισμού αποθηκεύεται σε καρτέλες και αποθηκεύεται σε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης.
Η υπηρεσία συνομιλίας αποτελεί μέρος της διαχείρισης σχέσης πελατών. Μέσω της υπηρεσίας συνομιλίας, οι αντιπρόσωποι των πελατών μπορούν να παρέχουν γρήγορα μια υπηρεσία στους πελάτες.
Καλές πρακτικές για το online συνομιλία
Οι παρακάτω είναι μερικές βέλτιστες πρακτικές για την εφαρμογή και χρήση της ζωντανής συνομιλίας ως εργαλείο υποστήριξης πελατών:
- Τοποθετήστε στρατηγικά το κουμπί συνομιλίας σε ένα σημείο προκειμένου να εξασφαλίσετε ορατότητα και προσβασιμότητα.
- Διατηρήστε χαμηλούς χρόνους απόκρισης για να παρέχετε άμεση υποστήριξη στους πελάτες.
- Χρησιμοποιήστε συνεδρίες συνεργασίας περιήγησης για να βοηθήσετε τους πελάτες σε πραγματικό χρόνο.
- Καταγράψτε μετρήσεις για να αναλύσετε και να βελτιώσετε την απόδοση στις συνομιλίες.
- Ενσωματώστε chatbots AI για να χειριστείτε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις και να παρέχετε γρήγορες απαντήσεις.
- Επικοινωνήστε ενεργά με τους πελάτες για να προσφέρετε βοήθεια.
- Ζητήστε ανατροφοδότηση από τους πελάτες για να εντοπίσετε περιοχές για βελτίωση.
- Χρησιμοποιήστε ετικέτες για να οργανώσετε και να διαχειριστείτε συνομιλίες αποτελεσματικά.
- Επικοινωνήστε αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας σαφή και σύντομη γλώσσα.
- Ενσωματώστε ζωντανή συνομιλία με ένα σύστημα CRM για άψογη υποστήριξη πελατών.
Η εφαρμογή αυτών των πρακτικών μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση των πελατών, να παρέχει υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο στους πελάτες και να τονώσει τη συνολική ανάπτυξη της ζωντανής συνομιλίας.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η υπηρεσία συνομιλίας;
Μια υπηρεσία συνομιλίας είναι μια ηλεκτρονική τεχνολογία ή υπηρεσία που επιτρέπει τη μετάφραση μηνυμάτων κειμένου μεταξύ των συμμετεχόντων σε πραγματικό χρόνο. Στην εξυπηρέτηση πελατών, που χρησιμοποιείται συχνά ως ζωντανή συνομιλία - συνδέει τον αντιπρόσωπο με τον πελάτη και επιτρέπει τη συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
Μπορείτε να προσφέρετε υπηρεσία συνομιλίας μέσω του LiveAgent;
Το LiveAgent προσφέρει υπηρεσίες άμεσων μηνυμάτων. Αυτό σας επιτρέπει να πραγματοποιείτε κλήσεις σε πραγματικό χρόνο. Αυτή η δυνατότητα σάς επιτρέπει να εξοικονομήσετε πολύ χρόνο και να εστιάσετε στη δημιουργία σχέσεων με τους πελάτες σας.
Ποιες είναι οι βέλτιστες πρακτικές της υπηρεσίας συνομιλίας;
Υπάρχουν μερικές καλές πρακτικές που πρέπει να έχετε κατά νου όταν δημιουργείτε και γράφετε σε συνομιλία. Είναι καλή ιδέα να τοποθετήσετε ένα πλαίσιο συνομιλίας σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας στη δεξιά γωνία. Αυτό επιτρέπει στον πελάτη να γνωρίζει πού να γράψει γρήγορα για να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών. Χρησιμοποιήστε chatbot που βασίζονται σε AI για να παρέχετε γρήγορες απαντήσεις σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις. Θα πρέπει επίσης να θυμάστε την εξατομικευμένη επικοινωνία προς τον πελάτη και το γεγονός ότι πρέπει να χτιστούν σχέσεις. Οι γρήγοροι χρόνοι απόκρισης είναι σημαντικοί για τους πελάτες, επομένως οι απαντήσεις θα πρέπει να παρέχονται όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Για την άνεση της δουλειάς της ομάδας σας, αξίζει να ενσωματώσετε τη ζωντανή συνομιλία με το CRM.
Αφού ολοκληρώσετε την ανάγνωση της σελίδας για την "Υπηρεσία Συνομιλίας", μπορείτε να εξερευνήσετε το άρθρο για τις δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας. Θα μάθετε γιατί η ζωντανή συνομιλία είναι σημαντική για την εξυπηρέτηση πελατών και ποιες δυνατότητες προσφέρει το LiveAgent.
Για να κατανοήσετε καλύτερα την άμεση συνομιλία, διαβάστε το άρθρο με τίτλο "Άμεση συνομιλία". Θα σας δείξει πώς να εφαρμόσετε την άμεση συνομιλία σε έναν ιστότοπο και πώς μπορεί να ενισχύσει την υποστήριξη πελατών σας.
Αν σας ενδιαφέρει η συνομιλία σε πραγματικό χρόνο, το άρθρο Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο είναι το επόμενο βήμα. Εδώ θα βρείτε πληροφορίες για τα επιχειρηματικά οφέλη της ζωντανής συνομιλίας και τις λειτουργίες της στο LiveAgent.
Τέλος, αν θέλετε να συγκρίνετε την επί τόπου και την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση πελατών, το άρθρο Επί τόπου έναντι απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών είναι ιδανικό. Θα ανακαλύψετε πότε είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε επιτόπιες ομάδες εξυπηρέτησης και πώς να τις κάνετε να λειτουργούν αποτελεσματικά.
Ποιοι είναι οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας;
Ανακαλύψτε πώς οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας ενισχύουν την εξυπηρέτηση πελατών με άμεσες απαντήσεις και βελτιώστε την αποτελεσματικότητά τους με κορυφαίες πρακτικές. Μάθετε περισσότερα για τις απαιτούμενες δεξιότητες και τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούν για να προσφέρουν εξαιρετική υποστήριξη πελατών. Ξεκινήστε σήμερα με μια δωρεάν δοκιμή του λογισμικού LiveAgent!
Το κέντρο επικοινωνίας ως υπηρεσία
Ανακαλύψτε πώς τα κέντρα επικοινωνίας ως υπηρεσία μπορούν να αυξήσουν την ικανοποίηση πελατών και την παραγωγικότητα των εργαζομένων με το LiveAgent. Εξερευνήστε τις διαφορές με τα τηλεφωνικά κέντρα, τους τύπους κέντρων και πώς να μειώσετε τα έξοδα με λύσεις cloud.