Τι είναι η υπηρεσία αναγνώρισης αριθμού κλήσης;
Η υπηρεσία αναγνώρισης αριθμού κλήσης (επίσης γνωστή ως DNIS) είναι μια υπηρεσία τηλεπικοινωνιών που πωλείται σε εταιρείες και τους δίνει τη δυνατότητα να καθορίσουν τον αριθμό που έχει καλέσει ένας πελάτης για να τις προσεγγίσει. Για να επιτρέψει την υπηρεσία DNIS, η τηλεφωνική εταιρεία στέλνει έναν αριθμό DNIS στο τηλεφωνικό δίκτυο λήψης πριν συνδέσει την κλήση. Ο αριθμός DNIS, ο οποίος συνήθως αντιπροσωπεύει μια ακολουθία 4 έως 10 ψηφίων, χρησιμοποιείται στη συνέχεια για αποτελεσματική δρομολόγηση εισερχόμενων κλήσεων πελατών προκειμένου να επιτευχθεί αποτελεσματική τηλεφωνική υπηρεσία που παρέχεται από μια εταιρεία.
Τα δεδομένα DNIS σπάνια χρησιμοποιούνται μόνα τους. Μαζί με άλλες λειτουργίες αναγνώρισης κλήσεων, η υπηρεσία αναγνώρισης κληθέντων αριθμών βρίσκει ευρεία χρήση σε εταιρείες με ξεχωριστούς αριθμούς για διαφορετικές τοποθεσίες ή διαφορετικές σειρές προϊόντων. Όταν χρησιμοποιείται με αριθμούς χωρίς χρέωση, το εταιρικό τηλεφωνικό σύστημα λαμβάνει μια εισερχόμενη κλήση πελάτη και τη δρομολογεί σε ένα κατάλληλο τμήμα ή σε ένα συγκεκριμένο IVR (Interactive Voice Response) μενού με βάση τις πληροφορίες DNIS. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για κέντρα κλήσεων με συνήθως υψηλό όγκο εισερχόμενων κλήσεων.
Πώς λειτουργεί η υπηρεσία αναγνώρισης αριθμού κλήσης;
Σε τεχνολογικούς όρους, η υπηρεσία αναγνώρισης κληθέντων αριθμών λειτουργεί μεταδίδοντας τα ψηφία DTMF (διπλής συχνότητας πολλαπλών συχνοτήτων) στη μονάδα επεξεργασίας. Ένας ειδικός μηχανισμός θα αποκωδικοποιεί «τα σήματα» και είτε τα εμφανίζει είτε τα κάνει διαθέσιμα στην εφαρμογή επεξεργασίας κλήσεων στο άκρο λήψης. Το ACD (αυτόματη διανομή κλήσεων) βρίσκεται στον πυρήνα της πολυκαναλικής δρομολόγησης και χρησιμοποιεί το DNIS ως τον κύριο μηχανισμό δρομολόγησης κλήσεων. Στην πράξη, σημαίνει ότι όταν οι πελάτες καλούν το κέντρο κλήσης του οργανισμού χρησιμοποιώντας έναν από τους αριθμούς τηλεφώνου τους, το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να χρησιμοποιήσει δρομολόγηση DNIS για να κατευθύνει αυτές τις εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις στα σωστά τμήματα, αντιπροσώπους ή να ενεργοποιήσει διαφορετικά σενάρια IVR.
Built-in call center with awesome features
Sign up for a 30-day free trial and discover all that LiveAgent has to offer.
Συνολικά, το DNIS εξασφαλίζει μια αποτελεσματική διαδικασία για τηλεφωνικές επικοινωνίες με πελάτες και βοηθά τους οργανισμούς να παρέχουν εξαιρετικές εμπειρίες πελατών. Εκτός από τη δρομολόγηση των εισερχόμενων κλήσεων πελατών στον σωστό παραλήπτη, μπορεί επίσης να ενεργοποιήσει κατάλληλα μηνύματα για καλούντες σε προσαρμοσμένα σενάρια ΔΦΑ με βάση τον αριθμό προορισμού που καλείται από τον καλούντα. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα για το πώς χρησιμοποιείται το DNIS στα τηλεφωνικά κέντρα.
- Supporting multiple product lines
Ένα τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να παρέχει διαφορετικούς αριθμούς χωρίς χρέωση για κάθε σειρά προϊόντων που υποστηρίζει. Το DNIS βοηθά στη διάκριση μεταξύ αυτών των γραμμών και αναπαράγει κατάλληλα σενάρια IVR ή δρομολογεί εισερχόμενες κλήσεις σε ομάδες αντιπροσώπων με αντίστοιχα σύνολα δεξιοτήτων.
- Multilingual customer support
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που χειρίζεται πολλές γεωγραφικές τοποθεσίες μπορεί να προσφέρει διαφορετικούς αριθμούς χωρίς χρέωση για κάθε υποστηριζόμενη γλώσσα. Τα δεδομένα DNIS χρησιμοποιούνται για τη δρομολόγηση τηλεφωνικών κλήσεων πελατών σε κατάλληλους αντιπροσώπους με βάση τις γλωσσικές απαιτήσεις.
- Multi-client support by a single agent
Εάν σε έναν εκπρόσωπο τηλεφωνικού κέντρου έχει ανατεθεί η διαχείριση πολλών λογαριασμών πελατών ή πολλαπλών σειρών προϊόντων από έναν μόνο λογαριασμό, το DNIS μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ταξινόμηση του σκοπού της κλήσης και για να βοηθήσει τον αντιπρόσωπο να παρέχει αποτελεσματική υποστήριξη.
- Improving call center metrics
Το DNIS βοηθά στη βελτίωση ορισμένων από τις πιο κρίσιμες μετρήσεων τηλεφωνικών κέντρων, όπως τα ποσοστά επίλυσης πρώτων κλήσεων, απόδοση αντιπροσώπου και βαθμολογίες ικανοποίησης πελατών μέσω ακριβούς δρομολόγησης κλήσεων.
- Streamlined call center operations
Το DNIS διαδραματίζει βασικό ρόλο στον εξορθολογισμό των λειτουργιών τηλεφωνικών κέντρων. Για παράδειγμα, με βάση τις πληροφορίες DNIS, ο διακομιστής τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να αποφασίσει εάν μια εισερχόμενη κλήση θα πρέπει να μπει στην ουρά και να συνδεθεί με έναν κατάλληλο αντιπρόσωπο ή ομάδα αντιπροσώπων ή κατευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο μενού αυτοεξυπηρέτησης IVR.
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της υπηρεσίας αναγνώρισης αριθμού (DNIS) και της αυτόματης αναγνώρισης αριθμού (ANI);
Το ANI (Automatic Number Identification) είναι μια δυνατότητα τηλεπικοινωνιών που παρέχει στον παραλήπτη της τηλεφωνικής κλήσης τον αρχικό αριθμό του καλούντος. Για να εξαλείψει την ανάγκη οι τηλεφωνητές να ζητούν με μη αυτόματο τρόπο τον αριθμό του καλούντος για μια υπεραστική κλήση, η AT&T δημιούργησε την ANI για τους σκοπούς της εσωτερικής υπεραστικής χρέωσης.
Η υπηρεσία αναγνώρισης κλήσης (DNIS) και η αυτόματη αναγνώριση αριθμού (ANI) είναι και τα δύο χαρακτηριστικά του τηλεπικοινωνιακού δικτύου – σχεδιασμένα για να παρέχουν στον παραλήπτη μιας τηλεφωνικής κλήσης περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εισερχόμενη σύνδεση.
Ενώ το DNIS προσδιορίζει τον αριθμό που έχει καλέσει ο καλών, το ANI εμφανίζει τον αριθμό τηλεφώνου που ρυθμίζει τη σύνδεση. Επομένως, το DNIS και το ANI διαφέρουν ως προς το εάν παρέχουν τον αρχικό αριθμό προορισμού ή τον αριθμό τηλεφώνου προέλευσης στον παραλήπτη.
Call and respond
Gain complete control over the flow of the outbound and inbound calls with LiveAgent's call center software.
Frequently Asked Questions
What is dialed number identification service?
Dialed number identification service (DNIS) is a service offered by telecom providers that helps the call receiver to identify the number the caller dialed. Call centers that have high inbound call volumes and multiple lines coming in, are the target consumers of DNIS services. DNIS supports call center software in efficient call routing and call handling processes. It also determines which IVR script should be triggered based on the number dialed by the caller.
How does dialed number identification service work?
DNIS works by transmitting the dual-tone multi-frequency digits (typically 4 to 10 digits) that the caller dialed to the client phone system during the call setup. This data is then used for efficient inbound call routing and allows directing the caller to the appropriate agent or agent group. For example, a call center may provide several toll-free numbers for different product lines or multilingual customer support. DNIS ensures the callers will be routed to the agents best suited to meet their needs.
What is the difference between dialed number identification service and caller ID?
Dialed number identification service (DNIS) and Caller ID - which is somewhat similar to automatic number identification (ANI) - are intended to provide the phone call recipient with the actual phone number of the incoming call when the call is being set up. But DNIS is designed to give the call recipient the original destination number. At the same time, the Caller ID provides the number of the original caller (along with the caller’s name, if available.
Αφού διαβάσετε για την υπηρεσία αναγνώρισης αριθμού κλήσης, ίσως θελήσετε να μάθετε περισσότερα για το πώς να βελτιώσετε την επίλυση κλήσεων. Από την άλλη πλευρά, αν σας ενδιαφέρει η τεχνολογία πίσω από τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας, το άρθρο για το GSM θα σας προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες.
Επιπλέον, ανακαλύψτε γιατί είναι σημαντικά τα αρχεία λεπτομερειών κλήσεων και πώς μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας. Επίσης, το άρθρο για τις μεταφορές κλήσεων εξηγεί τα οφέλη και τη διαδικασία για την αποτελεσματική διαχείριση των κλήσεων.
Τέλος, αν ενδιαφέρεστε για την επί τόπου και την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση πελατών, το άρθρο επί τόπου έναντι απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τις διαφορές και τα πλεονεκτήματα κάθε προσέγγισης. Ακόμη, μάθετε για τα κουμπιά κλήσης που προσφέρει το LiveAgent για να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών σας.
Το κέντρο επικοινωνίας ως υπηρεσία
Ανακαλύψτε πώς τα κέντρα επικοινωνίας ως υπηρεσία μπορούν να αυξήσουν την ικανοποίηση πελατών και την παραγωγικότητα των εργαζομένων με το LiveAgent. Εξερευνήστε τις διαφορές με τα τηλεφωνικά κέντρα, τους τύπους κέντρων και πώς να μειώσετε τα έξοδα με λύσεις cloud.