Τι είναι μια βοήθεια με βάση τα συμφραζόμενα;
Το LiveAgent προσφέρει widget αναζήτησης ενσωματωμένα στον ιστότοπό σας με βοήθεια σχετικά με τα συμφραζόμενα. Η βοήθεια με βάση τα συμφραζόμενα προτείνει αυτόματα άρθρα γνωσιακής βάσης με βάση λέξεις -κλειδιά που ξεκινάτε να πληκτρολογείτε. Αυτό πραγματικά αναβαθμίζει την εμπειρία των πελατών και μπορεί επίσης να μειώσει τον αριθμό των νέων καρτελών που υποβάλλονται.
Frequently Asked Questions
Τι είναι μια βοήθεια με βάση τα συμφραζόμενα;
Η βοήθεια με βάση τα συμφραζόμενα παρέχει βοήθεια σε ένα συγκεκριμένο σημείο της κατάστασης λογισμικού ακριβώς σε μια κατάσταση που σχετίζεται με αυτήν την κατάσταση. Πιο συγκεκριμένα, αυτό σημαίνει ότι μια τέτοια βοήθεια περιέχει μόνο τις πιο απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης για να ξεπεράσει το πρόβλημά του. Μια τέτοια βοήθεια είναι ενσωματωμένη απευθείας στη διεπαφή.
Πώς λειτουργεί μια βοήθεια με βάση τα συμφραζόμενα;
Η βοήθεια με βάση τα συμφραζόμενα λειτουργεί συνήθως με τέτοιο τρόπο ώστε το σύστημα να μπορεί να προτείνει στον χρήστη ποια άρθρα ή άλλο περιεχόμενο πρέπει να γνωρίζει, αναγνωρίζοντας τη διεύθυνση URL της ιστοσελίδας στην οποία βρίσκεται ο χρήστης. Αυτές είναι οι καλύτερες προτάσεις που θα πρέπει να βοηθήσουν τον πελάτη με το πρόβλημά του.
Επιτρέπει το LiveAgent βοήθεια με βάση τα συμφραζόμενα;
Το LiveAgent προσφέρει widget αναζήτησης που μπορείτε να ενσωματώσετε οπουδήποτε στον ιστότοπό σας. Αυτό επιτρέπει στον πελάτη να λάβει βοήθεια με βάση τα συμφραζόμενα. Το σύστημα προτείνει αυτόματα άρθρα από τη γνωσιακή βάση στα οποία μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με ένα συγκεκριμένο θέμα, με βάση τις εισαγόμενες λέξεις -κλειδιά.
Αφού μάθετε πώς λειτουργεί η βοήθεια με βάση τα συμφραζόμενα, μπορείτε να εξερευνήσετε τις δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας. Η ζωντανή συνομιλία είναι ζωτικής σημασίας για την εξυπηρέτηση πελατών, προσφέροντας άμεση επικοινωνία και υποστήριξη.
Εξετάστε τις διαφορές μεταξύ επί τόπου και απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών. Αυτή η γνώση μπορεί να σας βοηθήσει να επιλέξετε τη σωστή στρατηγική για την επιχείρησή σας.
Ανακαλύψτε πώς η αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της ομάδας σας. Αυτοματοποιήστε τις διαδικασίες σας για να προσφέρετε καλύτερη εμπειρία στους πελάτες σας.
Μάθετε πώς τα widgets που προσαρμόζονται στη γλώσσα μπορούν να ενισχύσουν την εξυπηρέτηση πελατών σας. Αυτά τα widgets διευκολύνουν την επικοινωνία με πελάτες από διαφορετικές γλωσσικές ομάδες.
Εξερευνήστε τις επαφές Help Desk Viber για να ανακαλύψετε πώς η Viber υποστηρίζει την επικοινωνία με πελάτες. Ανακαλύψτε πώς η ενσωμάτωση με τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών σας.
Τέλος, κατανοήστε καλύτερα την άμεση συνομιλία και πώς μπορεί να εφαρμοστεί στον ιστότοπό σας. Αυτή η γνώση θα σας επιτρέψει να παρέχετε πιο άμεση και αποτελεσματική υποστήριξη.
Το κέντρο επικοινωνίας ως υπηρεσία
Ανακαλύψτε πώς τα κέντρα επικοινωνίας ως υπηρεσία μπορούν να αυξήσουν την ικανοποίηση πελατών και την παραγωγικότητα των εργαζομένων με το LiveAgent. Εξερευνήστε τις διαφορές με τα τηλεφωνικά κέντρα, τους τύπους κέντρων και πώς να μειώσετε τα έξοδα με λύσεις cloud.
Ανακαλύψτε πώς το VoIP μπορεί να κάνει τις κλήσεις σας πιο οικονομικές και αποτελεσματικές. Μάθετε για τις λειτουργίες, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, καθώς και πώς να επιλέξετε τον καλύτερο πάροχο. Βελτιστοποιήστε τη σύνδεσή σας για ακόμα καλύτερη εμπειρία κλήσεων. Εξερευνήστε περισσότερα και ξεκινήστε δωρεάν σήμερα!
Βαθμολογίες πρόβλεψης ικανοποίησης
Μάθετε πώς οι Βαθμολογίες Πρόβλεψης Ικανοποίησης του LiveAgent μπορούν να προβλέψουν την ικανοποίηση των πελατών σας βασισμένες σε προηγούμενες αξιολογήσεις και στατιστικά. Ανακαλύψτε πώς να αξιοποιήσετε αυτό το εργαλείο για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών και να αποτρέψετε αρνητικές αξιολογήσεις. Δοκιμάστε το δωρεάν και δείτε την αλλαγή στην ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχετε!