Τι είναι τα Τυποποιημένα μηνύματα;
Τα τυποποιημένα μηνύματα είναι προκαθορισμένες απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις. Αυτά μπορούν να εξαλείψουν αποτελεσματικά την επανάληψη και την αναδιατύπωση των απαντήσεων στα ερωτήματα των πελατών που επαναλαμβάνονται συνεχώς. Στο LiveAgent μπορείτε να ορίσετε έναν απεριόριστο αριθμό τυποποιημένων μηνυμάτων και να τα καταστήσετε διαθέσιμα σε όλο το προσωπικό υποστήριξης γενικά ή σε μία βάση ανά τμήμα. Όλα τα μηνύματα θα μπορούν να συνδεθούν με συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, οπότε η εύρεση της σωστής είναι εύκολη υπόθεση. Οι αντιπρόσωποι είναι σε θέση να ορίζουν τα δικά τους τυποποιημένα μηνύματα, καθώς και να εξατομικεύουν τις αντίστοιχες ροές εργασίας και τις ανάγκες τους.
Παρακολουθήστε ένα βίντεο για τα τυποποιημένα μηνύματα
Τα τυποποιημένα μηνύματα είναι προ-γραμμένες απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις που μπορούν να εξοικονομήσουν σημαντικό χρόνο στους αντιπροσώπους όταν απαντούν σε ερωτήματα πελατών. Το LiveAgent είναι μια ολοκληρωμένη λύση λογισμικού κέντρου υποστήριξης που βοηθά τους αντιπροσώπους να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητά τους βελτιστοποιώντας κοινά αιτήματα πελατών μέσω της χρήσης τυποποιημένων μηνυμάτων. Οι αντιπρόσωποι μπορούν να στείλουν γρήγορα μια απάντηση στους πελάτες με λίγα μόνο κλικ, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών και στη μείωση του χρόνου απόκρισης.
Frequently Asked Questions
Τι είναι τα τυποποιημένα μηνύματα;
Τα τυποποιημένα μηνύματα είναι ένα σύνολο έτοιμων απαντήσεων σε συχνές ερωτήσεις. Σε τομείς όπως η εξυπηρέτηση πελατών ή η τεχνική υποστήριξη, τα τυποποιημένα μηνύματα μπορούν να είναι μια πολύ αποτελεσματική λύση τόσο για τον πελάτη όσο και για τον αντιπρόσωπο, παρέχοντας γρήγορες απαντήσεις και εξοικονομώντας χρόνο.
Πως να χρησιμοποιήσετε τα τυποποιημένα μηνύματα;
Στο LiveAgent μπορείτε να ορίσετε έναν απεριόριστο αριθμό έτοιμων απαντήσεων. Τέτοιες προετοιμασμένες απαντήσεις θα σας επιτρέψουν να παρέχετε ταχύτερες απαντήσεις σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις. Ως αποτέλεσμα, οι αντιπρόσωποι κάνουν τη δουλειά τους πολύ πιο γρήγορα, επειδή στέλνουν έτοιμα ή ελαφρώς προσαρμοσμένα μηνύματα.
Που μπορείτε να βρείτε τυποποιημένα μηνύματα στο LiveAgent;
Μπορείτε να βρείτε τα τυποποιημένα μηνύματα του LiveAgent στον πίνακα σας μεταβαίνοντας στις "Διαμορφώσεις", στη συνέχεια επιλέγοντας την καρτέλα "Αυτοματισμός" και κάνοντας κλικ στην επιλογή "Τυποποιημένα μηνύματα". Τα μηνύματα ενδέχεται να διατίθενται σε ολόκληρο το προσωπικό υποστήριξης ή μόνο σε επιλεγμένα τμήματα.
Αφού μάθετε τα βασικά για τα τυποποιημένα μηνύματα, μπορείτε να εμβαθύνετε περισσότερο διαβάζοντας το άρθρο Τι είναι τα Τυποποιημένα Mηνύματα;. Εδώ μπορείτε να δείτε πώς αυτά τα μηνύματα μπορούν να ενισχύσουν το προσωπικό υποστήριξής σας.
Επίσης, το άρθρο Τι είναι οι προκαθορισμένες απαντήσεις; θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τις διαφορές μεταξύ προκαθορισμένων απαντήσεων και τυποποιημένων μηνυμάτων. Μάθετε πώς να δημιουργείτε και να επεξεργάζεστε προκαθορισμένες απαντήσεις για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας.
Εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών
Μια εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών είναι μια εξαιρετική υπηρεσία που παρέχεται στους πελάτες. Δεν είναι μόνο η επίλυση προβλημάτων και η πώληση προϊόντων και υπηρεσιών.