Τι είναι ένας τηλεφωνικός επιλογέας;
Ένας τηλεφωνικός επιλογέας είναι ένα σύστημα λογισμικού που απλοποιεί τη διαδικασία εξερχόμενων κλήσεων. Στη βιομηχανία τηλεφωνικών κέντρων, οι τηλεφωνικοί επιλογείς μπορούν να ταξινομηθούν ευρέως σε δύο κατηγορίες – μη αυτόματους τηλεφωνικούς επιλογείς και αυτοματοποιημένους επιλογείς (π.χ. ένας επιλογέας πρόβλεψης). Οι χειροκίνητοι επιλογείς – ο πιο βασικός τύπος επιλογέων τηλεφωνικών κέντρων – απαιτούν από τους αντιπροσώπους να καλούν χειροκίνητα αριθμούς τηλεφώνου πελατών ή υποψήφιους πελάτες. Αυτά χρησιμοποιούνται κυρίως για υποστήριξη πελατών ή απλές καμπάνιες εξερχόμενων κλήσεων.
Οι αυτοματοποιημένοι επιλογείς κλήσεων χρησιμοποιούνται ευρέως σε τηλεφωνικά κέντρα από ομάδες πωλήσεων για εξερχόμενο διεθνές και εθνικό τηλεμάρκετινγκ, έρευνα αγοράς και παρακολούθηση εξυπηρέτησης πελατών. Τα συστήματα λογισμικού αυτόματης κλήσης επιτρέπουν στους αντιπροσώπους να πραγματοποιούν μεγάλους αριθμούς εξερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων χωρίς να χρειάζεται να καλέσουν κάθε αριθμό χειροκίνητα. Σε αντίθεση με τα χειροκίνητα τηλεφωνικά προγράμματα κλήσης, καλούν αυτόματα τους υποψήφιους πελάτες από μια προφορτωμένη λίστα τηλεφωνικών αριθμών και, στη συνέχεια, συνδέουν την κλήση σε έναν αντιπρόσωπο μόνο όταν την παραλάβει ένα άτομο.
Χρησιμοποιώντας τεχνολογίες φωνητικής ανίχνευσης, οι αυτόματοι επιλογείς μπορούν να ανιχνεύουν φωνητικά μηνύματα, τηλεφωνητές, αποσυνδεδεμένες κλήσεις, ήχους κατειλημμένου και αναπάντητες κλήσεις. Το πρόγραμμα αυτόματης κλήσης μπορεί επίσης να ρυθμιστεί ώστε να συνδέει το άτομο στο άλλο άκρο σε μια ΔΦΑ (Διαδραστική φωνητική απόκριση) και να αναπαράγει προηχογραφημένα μηνύματα. Διάφοροι τύποι αυτόματων επιλογέων – επιλογέων προεπισκόπησης, προοδευτικών επιλογέων, δυναμικών επιλογέων και συστημάτων πρόβλεψης κλήσης – ενδέχεται να βελτιστοποιήσουν περαιτέρω τις καμπάνιες εξερχόμενων κλήσεων προσφέροντας διαφορετικά χαρακτηριστικά και δυνατότητες.
Τα συστήματα αυτόματης φωνητικής κλήσης βοηθούν τους αντιπροσώπους με τη συνολική παραγωγικότητα του τηλεφωνικού κέντρου. Συμβάλλουν στη μείωση του χρόνου διακοπής λειτουργίας, μεγιστοποιούν την αποτελεσματικότητα και επιτρέπουν στους αντιπροσώπους των τηλεφωνικών κέντρων να συνδέονται με περισσότερους δυνητικούς πελάτες και πελάτες. Μελέτες έχουν δείξει ότι ένας αυτόματος τηλεφωνητής μπορεί να αυξήσει την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων έως και 300% μέσω της μείωσης του χρόνου αδράνειας των αντιπροσώπων και της αναλογικής αύξησης του χρόνου ομιλίας των αντιπροσώπων ανά ώρα.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently Asked Questions
Τι είναι οι τηλεφωνικοί επιλογείς;
Οι τηλεφωνικοί επιλογείς είναι συστήματα λογισμικού που απλοποιούν τη διαδικασία εξερχόμενων κλήσεων στα τηλεφωνικά κέντρα. Ενώ οι μη αυτόματες τηλεφωνικές κλήσεις απαιτούν από τους αντιπροσώπους να πραγματοποιούν τις εξερχόμενες κλήσεις με μη αυτόματο τρόπο, τα συστήματα αυτόματης κλήσης επιτρέπουν στους αντιπροσώπους να πραγματοποιούν εύκολα και αποτελεσματικά εξερχόμενες κλήσεις αυτόματα. Μπορούν να αυξήσουν δραματικά την παραγωγικότητα και την απόδοση του αντιπροσώπου μειώνοντας τον χρόνο αδράνειας του αντιπροσώπου και αυξάνοντας τον χρόνο ομιλίας.
Πως λειτουργούν οι τηλεφωνικοί επιλογείς;
Με τους χειροκίνητους τηλεφωνικούς επιλογείς, οι αντιπρόσωποι ξεκινούν εξερχόμενες κλήσεις καλώντας μη αυτόματα τους αριθμούς από τη λίστα επαφών. Στην περίπτωση αυτόματων κλήσεων, το σύστημα λέει στον υπολογιστή ποιοι αριθμοί από τη λίστα επαφών πρέπει να καλούνται και πώς να ανταποκρίνεται όταν κάποιος σηκώνει από την άλλη άκρη ή όταν υπάρχει σήμα κατειλημμένου, φωνητικό ταχυδρομείο ή τηλεφωνητής. Ανάλογα με τον τύπο του επιλογέα που χρησιμοποιείται, το σύστημα μπορεί να διαμορφωθεί ώστε να συνδέει την κλήση με έναν ζωντανό αντιπρόσωπο όταν λαμβάνει την κλήση ένα πραγματικό άτομο, να αναπαράγει προηχογραφημένα μηνύματα ήχου όταν δεν υπάρχουν διαθέσιμοι εκπρόσωποι αυτήν τη στιγμή ή να απορρίπτει την κλήση εάν δεν απαντά κανείς σε 25 δευτερόλεπτα ή ανιχνεύεται σήμα κατειλημμένου.
Είναι ο τηλεφωνικός επιλογέας μέρος του LiveAgent;
Αν και η λύση του κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent περιλαμβάνει δυνατότητες εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων, η λειτουργία εξερχόμενου τηλεφωνικού κέντρου αντιπροσωπεύεται επί του παρόντος από την κλήση κλικ-για-κλήση. Με το πρόγραμμα κλήσης κλικ-για-κλήση, οι αντιπρόσωποι τηλεφωνικών κέντρων μπορούν να ξεκινήσουν εξερχόμενες κλήσεις προς πελάτες ή υποψήφιους πελάτες με μερικά κλικ κατά την περιήγησή τους στους ιστότοπούς τους απευθείας από τον πίνακα ελέγχου του LiveAgent.
Αφού διαβάσετε την τρέχουσα σελίδα, μπορείτε να εξερευνήσετε περισσότερα για το "Τι είναι ένας τηλεφωνικός επιλογέας". Είναι χρήσιμο να γνωρίζετε πώς λειτουργούν αυτοί οι μηχανισμοί για να βελτιώσετε την επικοινωνία σας.
Επίσης, δείτε την ενότητα για το "Αυτόματος επιλογέας". Αυτοί οι επιλογείς μπορούν να κάνουν την εξυπηρέτηση πελατών πιο αποδοτική και γρήγορη.
Ανακαλύψτε περισσότερα για την τεχνολογία VoIP με το άρθρο "Τηλέφωνο VoIP," που εξηγεί τα οφέλη της χρήσης αυτών των τηλεφωνικών συστημάτων. Θα βρείτε επίσης πληροφορίες για το πώς αυτά τα συστήματα μπορούν να βελτιώσουν την απόδοση της επιχείρησής σας.
Ανακαλύψτε τη σημασία και τα πλεονεκτήματα του τηλεφωνικού κέντρου για την εξυπηρέτηση πελατών της επιχείρησής σας. Μάθετε πώς το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να βελτιώσει την επικοινωνία με αυτόματη διανομή κλήσεων και αναλυτικά στοιχεία. Επισκεφθείτε μας για να δείτε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο σε λίγα λεπτά!