Τι είναι το τηλεφωνικό ticketing;
Κάθε τηλεφώνημα προς το helpdesk από τους πελάτες, καταχωρείται με τη μορφή ticket. Περιέχουν πληροφορίες σχετικά με τον χρήστη που καλεί, τον εκπρόσωπο που διαχειρίζεται την υπόθεση, και την συνομιλία μεταξύ τους. Όταν κάποια άλλη κλήση αφορά το ίδιο ζήτημα, οι σχετικές πληροφορίες προστίθενται στο προηγούμενο ticket.
Το ticketing είναι σημαντικό για να παρακολουθείτε όλες τις ενέργειες που λαμβάνουν χώρα. Όχι μόνο τις κλήσεις, αλλά και τα email και άλλα μέσα επικοινωνίας μετατρέπονται σε ticket. Αυτό βοηθά στην διατήρηση της ομοιομορφίας μεταξύ των καναλιών.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το τηλεφωνικό ticketing;
Τα τηλεφωνήματα προς το helpdesk από τους πελάτες, καταχωρούνται με τη μορφή ticket. Περιέχουν πληροφορίες σχετικά με τον χρήστη που καλεί, τον εκπρόσωπο που διαχειρίζεται την υπόθεση, και την συνομιλία μεταξύ τους.
Πως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το τηλεφωνικό ticketing;
Τα τηλεφωνικά tickets σας επιτρέπουν να συλλέγετε πληροφορίες για τους πελάτες, καταγράφοντας το ιστορικό επικοινωνία τους με την εταιρεία. Χάρη σε αυτά, επιτυγχάνετε την ομοιομορφία μεταξύ όλων των καναλιών επικοινωνίας.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τηλεφωνικό ticketing μέσω του LiveAgent;
Το LiveAgent προσφέρει την επιλογή τηλεφωνικών ticket. Χάρη σε αυτό το λογισμικό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το τηλέφωνο αποδοτικότερα και να διευρύνετε το επίπεδο της εξυπηρέτησης πελατών.
Αφού διαβάσετε για το τηλεφωνικό ticketing, μπορείτε να εξερευνήσετε τη λειτουργία επανάκλησης για να μάθετε πώς να βελτιώσετε τη ροή εργασίας του τηλεφωνικού σας κέντρου. Αυτή η λειτουργία μπορεί να ενισχύσει την εμπειρία των πελατών σας και να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της ομάδας σας.
Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρει να κατανοήσετε τα οφέλη της εξυπηρέτησης πελατών μέσω υπολογιστή και τηλεφώνου. Αυτή η πληροφορία μπορεί να βοηθήσει στην επιλογή του καλύτερου τρόπου εξυπηρέτησης για την επιχείρησή σας.
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το σύστημα IT ticketing, μπορείτε να δείτε πώς αυτή η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει στην οργάνωση και επίλυση των αιτημάτων υποστήριξης. Το σύστημα IT ticketing μπορεί να είναι το κλειδί για την αποδοτική διαχείριση των αιτημάτων πελατών σας.
Μην ξεχάσετε να διαβάσετε για το τηλεφωνικό κέντρο εισερχόμενων κλήσεων. Μάθετε πώς να ρυθμίσετε ένα τέτοιο κέντρο στο LiveAgent και ποια είναι τα πλεονεκτήματα της χρήσης του.
Τέλος, είναι σημαντικό να γνωρίζετε τη λίστα ελέγχου συμμόρφωσης τηλεφωνικού κέντρου. Αυτή η λίστα θα σας βοηθήσει να προστατέψετε τόσο τους πελάτες σας όσο και το προσωπικό σας, διασφαλίζοντας τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς.
Ανακαλύψτε τη σημασία και τα πλεονεκτήματα του τηλεφωνικού κέντρου για την εξυπηρέτηση πελατών της επιχείρησής σας. Μάθετε πώς το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να βελτιώσει την επικοινωνία με αυτόματη διανομή κλήσεων και αναλυτικά στοιχεία. Επισκεφθείτε μας για να δείτε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο σε λίγα λεπτά!