Πώς να αγοράσετε ένα λειτουργικό τηλεφωνικό κέντρο;
Για να αγοράσετε το τηλεφωνικό σας κέντρο, πρέπει να κατανοήσετε όλους τους παράγοντες που επηρεάζουν την τιμή ενός τέτοιου οργανισμού και να κάνετε μια σταθερή επένδυση. Η αγορά ενός κέντρου επικοινωνίας είναι δυνατή, αλλά πολλές εταιρείες αποφεύγουν να το κάνουν.
Για επιχειρήσεις που έχουν άλλες βασικές αρμοδιότητες, είναι συνήθως καλύτερο να αναθέτουν σε τρίτους υπηρεσίες τηλεφωνικών κέντρων. Αλλά αν θέλετε να δημιουργήσετε ένα τηλεφωνικό κέντρο και να κερδίσετε χρήματα με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε.
Το πρώτο σημαντικό πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι θα μπορείτε να επιλέξετε από franchise τηλεφωνικών κέντρων ή ανεξάρτητους οργανισμούς.
Τηλεφωνικά Κέντρα franchises
Πολλά τηλεφωνικά κέντρα σήμερα λειτουργούν ως franchise επιχειρήσεων. Αποτελούν μέρος ενός μεγαλύτερου οργανισμού, αλλά διοικούνται τοπικά από διαχειριστές franchise. Αυτή η επιλογή απαιτεί χαμηλότερες προκαταβολικές επενδύσεις και λαμβάνετε τις απαραίτητες ψηφιακές λύσεις από την κύρια εταιρεία. Ωστόσο, είστε υπεύθυνοι για την εύρεση μιας τοποθεσίας, χώρου, υπαλλήλων και τη ρύθμιση των λειτουργιών.
Ανεξάρτητα τηλεφωνικά κέντρα
Ένα ανεξάρτητο τηλεφωνικό κέντρο έχει να κάνει με τα πάντα από την αρχή. Δεν υπάρχει βοήθεια από έναν franchiser, και είστε υπεύθυνοι για τα πάντα. Αυτή η προσέγγιση απαιτεί περισσότερη δουλειά και πιο σημαντική επένδυση, αλλά προσφέρει μεγαλύτερες δυνατότητες κέρδους.
Διαδικασία αγοράς τηλεφωνικού κέντρου
- διευκρίνιση γιατί αυτή είναι η σωστή επένδυση
- απόκτηση πληροφοριών για επιχειρησιακή και στρατηγική λήψη αποφάσεων
- κατανόηση των αναγκών της επιχείρησής σας
- ορισμός του προϋπολογισμού σας
- εύρεση πιθανής αγοράς (καταχωρίσεις, διαφημίσεις, από στόμα σε στόμα, επιχειρηματικοί αντιπρόσωποι)
- αξιολόγηση σε όλες τις πτυχές του οργανισμού
- διαπραγμάτευση τιμής
- ολοκλήρωση αγοράς
Πόσο κερδοφόρα είναι μια επιχείρηση τηλεφωνικού κέντρου;
Οι ειδικοί των επιχειρήσεων λένε ότι υπάρχουν δύο τρόποι με τους οποίους τα τηλεφωνικά κέντρα κερδίζουν χρήματα:
- χρέωση ανά κλήση
- χρέωση ανά ώρα
Εάν αντιμετωπίζετε σταθερούς χρόνους κλήσεων, η χρέωση ανά κλήση μπορεί να είναι ο σωστός τρόπος. Ταυτόχρονα, ανάλογα με την υπηρεσία που παρέχετε, οι κλήσεις μπορεί να διαρκέσουν περισσότερο ή λιγότερο. Σε γενικές γραμμές, ένα κέντρο υποστήριξης πελατών με μικρότερους μέσους χρόνους κλήσεων μπορεί να κερδίσει περισσότερα όταν χρεώνει ανά κλήση.
Πρέπει να συνοψίσετε τον μισθό των υπαλλήλων σας και να τον πολλαπλασιάσετε επί τέσσερα. Ως γενικός εμπειρικός κανόνας, αυτό είναι το ποσό που απαιτείται για την κάλυψη όλων των τρεχουσών εξόδων. Όλα τα παραπάνω μπορούν να θεωρηθούν καθαρό κέρδος.
Αλλά για να αυξηθούν τα κέρδη, πρέπει να υιοθετήσετε ένα επεκτάσιμο επιχειρηματικό μοντέλο. Με άλλα λόγια, πρέπει να βρείτε συμφωνίες με παρόχους Διαδικτύου, λύσεις cloud και εταιρείες λογισμικού που μειώνουν εκθετικά την τιμή ανά εργαζόμενο καθώς η εταιρεία μεγαλώνει.
Πού μπορώ να βρω τηλεφωνικό κέντρο προς πώληση;
Η καλύτερη επιλογή είναι να βρείτε ιστότοπους με επιχειρήσεις προς πώληση. Αυτοί οι ιστότοποι σάς επιτρέπουν να φιλτράρετε την αναζήτησή σας σύμφωνα με τις ανάγκες σας και να λαμβάνετε πολύτιμες λεπτομέρειες για κάθε καταχώριση. Ταυτόχρονα, είναι εύκολο να απευθυνθείτε στον ιδιοκτήτη της επιχείρησης εάν έχετε βρει μια επιλογή που σας αρέσει.
Όταν εξετάζετε τις καταχωρίσεις, φροντίστε να ελέγξετε αυτά τα πράγματα:
- τοποθεσία
- μέγεθος
- ιδιοκτησίες σε αναμονή
- τιμή
- τύπος οντότητας
- αριθμός εργαζομένων
- επιχειρησιακή κατάσταση
- προσφερόμενες υπηρεσίες
- τυχόν ειδικοί όροι
Λάβετε υπόψη ότι παρόλο που θα γίνετε ιδιοκτήτης επιχείρησης, τα περισσότερα τηλεφωνικά κέντρα πωλούνται μαζί με τη διοίκηση.
Πώς να επιλέξετε το σωστό τηλεφωνικό κέντρο προς πώληση;
Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την επιλογή ενός τηλεφωνικού κέντρου. Κατανοώντας τις ανάγκες της επιχείρησής σας, θα βρείτε την καλύτερη επιλογή εντός του προϋπολογισμού σας για να επιτύχετε την ικανοποίηση των πελατών, να είστε αποτελεσματικοί και να ελαχιστοποιήσετε το κόστος λειτουργίας σας.
Πού σκοπεύετε να λειτουργήσετε;
Η επιχείρησή σας στο τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να επικεντρωθεί σε μια συγκεκριμένη χώρα, αγγλόφωνες χώρες ή χώρες σε όλο τον κόσμο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να βρείτε μια ομάδα που να μιλά την απαιτούμενη γλώσσα και να έχει πρόσβαση στην τεχνολογία για να δέχεται/πραγματοποιεί κλήσεις σε μια στοχευμένη περιοχή.
Ταυτόχρονα, η τοποθεσία σας είναι επίσης σημαντική λόγω της ζώνης ώρας, εάν αναμένετε διεθνείς κλήσεις από διαφορετικές ζώνες ώρας. Με άλλα λόγια, πρέπει να ευθυγραμμίσετε το κανονικό ωράριο λειτουργίας σας με την πιο πολυσύχναστη ώρα της ημέρας.
Μέγεθος ομάδας
Το απαιτούμενο μέγεθος ομάδας εξαρτάται άμεσα από την αγορά-στόχο και τον προϋπολογισμό σας. Για παράδειγμα, ορισμένες βιομηχανίες απαιτούν ομάδες εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρουν λεπτομερή τεχνική υποστήριξη. Ταυτόχρονα, μπορεί να υπάρχει μικρότερη βάση πελατών που σημαίνει ότι χρειάζεστε μια μικρότερη ομάδα για να αποφύγετε περιττά έξοδα.
Επίπεδο γνώσης και εμπειρίας
Οι διαφορετικοί κλάδοι απαιτούν διαφορετικές γνώσεις από τους αντιπροσώπους τηλεφωνικών κέντρων. Για παράδειγμα, εάν μια εταιρεία απαιτεί υποστήριξη πελατών για μουσικά όργανα, οι εκπρόσωποι πρέπει να έχουν πολύτιμες γνώσεις και εμπειρία για να τους βοηθήσουν με τα ερωτήματά τους.
Διαθέσιμες τεχνολογίες
Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών εξαρτάται από την τεχνολογία. Η ύπαρξη απαρχαιωμένων λύσεων μπορεί να εμποδίσει την επιτυχία της επιχείρησής σας. Ακολουθούν ορισμένες μόνο από τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούν τα σύγχρονα τηλεφωνικά κέντρα:
- Συστήματα CRM
- σύστημα διαχείρισης καμπάνιας
- έξυπνη επανάκληση
- έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων
- σύστημα διανομής κλήσεων
- ζωντανή συνομιλία
- TTY/TTD
- σύστημα διαχείρισης γνώσης
- σύστημα διαχείρισης εργατικού δυναμικού
- καθολική ουρά
Εξοπλισμός χώρων γραφείων
Εκτός από τις ψηφιακές τεχνολογίες, μια επιχείρηση τηλεφωνικών κέντρων χρειάζεται την απαραίτητη υποδομή για τη διεξαγωγή των εργασιών της. Αυτό περιλαμβάνει το κόστος εξοπλισμού όπως ακουστικά, υπολογιστές, γραφεία, σαλόνια, αίθουσες συνεδριάσεων, γραμμές τηλεφώνου/διαδικτύου και ούτω καθεξής.
Πόσο κοστίζει η αγορά/κατοχή ενός τηλεφωνικού κέντρου;
Μπορεί να είναι δύσκολο να γνωρίζετε την τιμή πώλησης εκ των προτέρων. Όλα εξαρτώνται από τις ανάγκες σας, το είδος του τηλεφωνικού κέντρου που αναζητάτε και την τοποθεσία του.
- Σε ιστότοπους με καταχωρίσεις επιχειρήσεων, μπορείτε να βρείτε τιμές που κυμαίνονται από 100.000$ και πάνω από 2.000.000$.
Σύμφωνα με το Glassdoor, ο μέσος βασικός μισθός ενός αντιπροσώπου τηλεφωνικού κέντρου στις ΗΠΑ είναι 30.000$.
Το μέσο κόστος εργαζομένων για ένα τυπικό τηλεφωνικό κέντρο ανά έτος είναι περίπου 260.000$.
- Το κόστος εγκατάστασης εξοπλισμού και ψηφιακής υποδομής ανά εργαζόμενο κυμαίνεται από 2.500$ έως 10.000$.
Choose only the best for your call center
LiveAgent allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Want to find out more?
Frequently Asked Questions
Πώς να αγοράσετε ένα λειτουργικό τηλεφωνικό κέντρο;
Η αγορά ενός τηλεφωνικού κέντρου είναι σαν να αγοράζεις οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση. Πρέπει να συγκεντρώσετε βασικές πληροφορίες και να κάνετε μια μεγάλη επένδυση από την αρχή. Η διαδικασία είναι εκτεταμένη και περιλαμβάνει αξιολόγηση βασικών πτυχών της επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένων των τεχνολογιών, των περιουσιακών στοιχείων, της ιδιοκτησίας, των εργαζομένων, των ταμειακών ροών, του ανταγωνισμού και πολλά άλλα.
Είναι κερδοφόρα η επιχείρηση τηλεφωνικών κέντρων;
Υπάρχουν πολλά διαφορετικά επιχειρηματικά μοντέλα τηλεφωνικών κέντρων εκεί έξω. Είναι σημαντικό να επιλέξετε το σωστό και να το εκτελέσετε σωστά εάν θέλετε η επιχείρησή σας να είναι κερδοφόρα. Όλα τα μοντέλα έχουν τα υπέρ και τα κατά τους. Είναι στο χέρι σας να επιλέξετε τα μειονεκτήματα με τα οποία μπορείτε να ζήσετε και να ελαχιστοποιήσετε τις επιπτώσεις τους.
Πού μπορώ να βρω τηλεφωνικό κέντρο προς πώληση;
Τα τηλεφωνικά κέντρα πωλούνται συνήθως στο διαδίκτυο σε ιστότοπους με καταχωρίσεις επιχειρήσεων, μέσω συμβούλων εξωτερικής ανάθεσης ή μέσω διαφημίσεων. Ανεξάρτητα από το πώς βρίσκετε ένα τηλεφωνικό κέντρο προς πώληση, είναι απαραίτητο να αναλύσετε διεξοδικά τον οργανισμό πριν από την αγορά.
Πώς να επιλέξω το κατάλληλο τηλεφωνικό κέντρο προς πώληση για την επιχείρησή μου;
Ένα επιτυχημένο τηλεφωνικό κέντρο έχει πολλές καλές πτυχές. Θα βοηθούσε εάν λαμβάνατε υπόψη παράγοντες όπως η τρέχουσα διεθνής εμβέλεια, το μέγεθος του τηλεφωνικού κέντρου, οι δυνατότητες επέκτασης, το κεφάλαιο, οι τεχνολογίες, το κόστος λειτουργίας, οι εργαζόμενοι κ.λπ.
Πόσο κοστίζει η ιδιοκτησία ενός τηλεφωνικού κέντρου;
Η τιμή αγοράς ενός τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να ποικίλλει πολύ ανάλογα με διάφορους παράγοντες. Όλα εξαρτώνται από τον τύπο του τηλεφωνικού κέντρου, τον αριθμό των εργαζομένων, την τοποθεσία, τους τύπους παρεχόμενων υπηρεσιών, την υποδομή και πολλά άλλα. Η κατώτατη τιμή είναι περίπου $100.000+ και μπορεί να ξεπεράσει τα $2.000.000.
Αφού διαβάσετε για πώληση τηλεφωνικού κέντρου, ίσως θέλετε να μάθετε περισσότερα για το τηλεφωνικό κέντρο. Μπορείτε να ανακαλύψετε τι είναι ένα τηλεφωνικό κέντρο και ποιες λειτουργίες πρέπει να έχει. Αν ενδιαφέρεστε για το πώς να επιλέξετε το σωστό τηλεφωνικό κέντρο, το άρθρο για το πώς να επιλέξετε το σωστό τηλεφωνικό κέντρο προς πώληση θα σας καθοδηγήσει. Εκεί μπορείτε να βρείτε σημαντικές πληροφορίες για το μέγεθος της ομάδας και τον εξοπλισμό χώρων γραφείων.
Ανακαλύψτε τη σημασία και τα πλεονεκτήματα του τηλεφωνικού κέντρου για την εξυπηρέτηση πελατών της επιχείρησής σας. Μάθετε πώς το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να βελτιώσει την επικοινωνία με αυτόματη διανομή κλήσεων και αναλυτικά στοιχεία. Επισκεφθείτε μας για να δείτε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο σε λίγα λεπτά!