Τι είναι ένα ticket σε εκκρεμότητα;
Η επισήμανση ενός ticket σαν εκκρεμές είναι ένας τρόπος να δηλωθεί ότι απαιτείται περισσότερος χρόνος για την επίλυσή του. Όταν ένα ticket μαρκάρεται σαν Εκκρεμές, ο χρόνος επίλυσης (SLA) σταματά. Αυτό προσφέρει στον υπεύθυνο εκπρόσωπο περισσότερο χρόνο για να βρει λύση.
Δεν είναι απαραίτητο για ένα ticket να μαρκαριστεί σαν Εκκρεμές κατά τον κύκλο ζωής του, καθώς μπορεί να λυθεί άμεσα κα να μαρκαριστεί αμέσως σαν Επιλυμένο.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει ένα ticket σε εκκρεμότητα;
Ένα ticket σε εκκρεμότητα είναι ένα ticket για το οποίο ο εκπρόσωπος χρειάζεται περισσότερο χρόνο επίλυσης ή απαιτούνται περισσότερες πληροφορίες για να λυθεί το πρόβλημα του πελάτη. Συνήθως αποτελεί το δεύτερο στάδιο του κύκλου ζωής του ticket.
Πρέπει να επισημάνετε όλα τα ticket σαν εκκρεμή;
Δεν χρειάζεται κάθε ticket να μαρκαριστεί σαν εκκρεμές. Αν ο εκπρόσωπος μπορεί να δώσει μία απάντηση γρήγορα τότε το ticket δεν χρειάζεται να βρεθεί σε εκκρεμότητα. Αυτή η σήμανση είναι χρήσιμη για εκπροσώπους που έχουν πολλά ticket και δείχνει ότι ο πελάτης αναμένει υποστήριξη για αυτό το ticket.
Που μπορείτε να δείτε μία λίστα με όλα τα εκκρεμή ticket στο LiveAgent;
Μπορείτε να δείτε τη λίστα αναμονής των ticket στην ενότητα των ticket δίπλα στο όλα τα tickets. Μπορείτε επίσης να φιλτράρετε τη λίστα ώστε να σας δείξει μόνο τα εκκρεμή tickets.
Αφού διαβάσατε για το "ticket σε εκκρεμότητα", μπορεί να σας ενδιαφέρει να μάθετε πώς να αποφύγετε την κατάσταση αυτή. Εξερευνήστε τον οδηγό για την "αποφυγή ticket" για πιο αποτελεσματική διαχείριση των αιτημάτων σας. Επίσης, εάν θέλετε να βελτιώσετε τις γνώσεις σας σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών, το "γλωσσάρι LiveAgent" παρέχει αναλυτικές εξηγήσεις για τους όρους που χρησιμοποιούνται συχνά στο λογισμικό help desk.
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.