Τι είναι η προτεραιότητα καρτέλας;
Σε κάθε καρτέλα εκχωρείται προτεραιότητα με βάση το επίπεδο SLA της. Εάν δεν έχετε ορίσει επίπεδα SLA, το LiveAgent εκχωρεί αυτόματα προτεραιότητα με στο αίτημα που έρχεται πρώτο. Οι προτεραιότητες χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία προβολών και αναφορών, αλλά και ως όροι και ενέργειες σε αυτοματισμούς και ενεργοποιήσεις, καθώς και ως ενέργειες σε Κανόνες.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η προτεραιότητα καρτέλας;
Η προτεραιότητα της καρτέλας δείχνει τη σειρά με την οποία πρέπει να επεξεργαστούμε τις καρτέλες. Πρέπει να υποβληθεί σε επεξεργασία μια δεδομένη καρτέλα το συντομότερο δυνατό, ή μπορεί να περιμένει; Οι πιο συνηθισμένες καταστάσεις είναι Επείγον, Υψηλή, Μεσαία ή Χαμηλή ανάλογα με το περιεχόμενο, τη φύση του αιτήματος ή οποιαδήποτε ιδιοκτησία ανάλογα με την εταιρεία.
Σε τι χρησιμεύει η προτεραιότητα καρτέλας;
Για να προσδιορίσετε τη σειρά εργασίας. Χρησιμοποιείται για τη δημιουργία προβολών και αναφορών, αλλά και ως όροι και ενέργειες σε αυτοματισμούς και ενεργοποιήσεις, καθώς και ως ενέργειες σε κανόνες.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα χρήσης της προτεραιότητας καρτέλας;
Διευκολύνει σίγουρα την εργασία και καθιστά τις καρτέλες διαφανείς, ενώ η σειρά της διαχείρισης είναι σαφής.
Αφού διαβάσετε για την προτεραιότητα καρτέλας, μπορείτε να εξερευνήσετε το μέγιστο μέγεθος σειράς προτεραιότητας για να μάθετε πώς αυτό μπορεί να βοηθήσει στην οργάνωση των αιτημάτων των πελατών σας. Οι επιπλέον συμβουλές θα σας καθοδηγήσουν σε καλύτερη διαχείριση των chat.
Επίσης, αξίζει να δείτε τα 20 καλύτερα λογισμικά καρτελών για το 2024, όπου μπορείτε να συγκρίνετε τιμές και χαρακτηριστικά για να επιλέξετε το καλύτερο για την ομάδα σας. Το λογισμικό καρτελών μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση των πελατών σας και να ισχυροποιήσει την ομάδα υποστήριξης σας.
Αν σας ενδιαφέρει η επιλογή μεταξύ επί τόπου και απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών, μπορείτε να μάθετε για τα οφέλη κάθε επιλογής. Η κατανόηση του πότε να χρησιμοποιήσετε κάθε μέθοδο θα ενισχύσει την εξυπηρέτηση που προσφέρετε.
Τέλος, βελτιώστε την στρατηγική σας με μια αποτελεσματική παρότρυνση για δράση. Οι οδηγίες θα σας δείξουν πώς να δημιουργήσετε CTAs που ενθαρρύνουν την αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας.