Τι είναι το Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES);
Είναι οι πελάτες σας ευχαριστημένοι; Είναι ικανοποιημένοι με την υπηρεσία και το προϊόν σας; Μπορείτε να το μετρήσετε με το Σκορ Προσπάθειας Πελατών – CES. Είναι μια μέτρηση, η οποία δείχνει πώς αισθάνονται οι πελάτες σας για την προσπάθεια που πρέπει να καταβάλουν για να αλληλεπιδράσουν με την ομάδα υποστήριξης πελατών σας και να βρουν μια λύση στο πρόβλημά τους.
Επιλέξτε μια κατάλληλη ερώτηση και κάντε στους πελάτες σας. Στη συνέχεια, υπολογίστε το ποσοστό του Σκορ Προσπάθειας Πελατών με βάση τις απαντήσεις των πελατών. Υπάρχουν πολλοί τρόποι μέτρησης, π.χ. μέσω email ή ερωτηματολογίων.
Παρακολουθήστε ένα βίντεο σχετικά με το σκορ προσπάθειας πελατών
Το σκορ προσπάθειας πελατών (CES) είναι μια μετρική για τη μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών. Υπολογίζεται συλλέγοντας σχόλια από πελάτες σχετικά με το πόσο δύσκολο ήταν να ολοκληρωθεί μια αλληλεπίδραση. Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent παρέχει ένα αυτοματοποιημένο σύστημα για τη μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών παρακολουθώντας τη βαθμολογία ικανοποίησης κάθε πελάτη καθώς αλληλεπιδρούν με τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Αυτές οι πληροφορίες επιτρέπουν στις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών να παρακολουθούν προβλήματα και να τα λύνουν προτού οι πελάτες απογοητευτούν. Επιπλέον, το LiveAgent βοηθά τις ομάδες να προσαρμόσουν την εμπειρία των πελατών διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες λαμβάνουν τη βοήθεια που χρειάζονται γρήγορα και εύκολα.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES);
Το Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES) είναι μια μέτρηση που δείχνει πώς αισθάνονται οι πελάτες της εταιρείας σας για την προσπάθεια που πρέπει να καταβάλουν για να αλληλεπιδράσουν με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας και να βρουν μια λύση στο πρόβλημά τους. Χάρη σε αυτό, μπορείτε να δοκιμάσετε την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών σας.
Πώς να υπολογίσετε το Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES);
Για να υπολογίσετε το Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES), επιλέξτε την κατάλληλη ερώτηση και απευθυνθείτε στους πελάτες σας. Αυτό μπορεί να γίνει π.χ. με βάση ένα ερωτηματολόγιο. Ο ευκολότερος τρόπος είναι όταν οι πελάτες απαντούν σε κλίμακα από το 1 έως το 10. Στη συνέχεια διαιρείτε το άθροισμα των απαντήσεών τους με τον αριθμό των ερωτηθέντων πελατών και παίρνετε αυτόν τον δείκτη τιμής.
Πώς να βελτιώσετε το Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES);
Για να βελτιώσετε το Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES), συγκεντρώστε τους πελάτες σας σε έναν ειδικό διαδικτυακό χώρο. Χάρη σε αυτό, θα μπορούν να συνδεθούν εύκολα με την εξυπηρέτηση πελατών, καθώς και με άλλους πελάτες και ειδικούς. Η δεύτερη ιδέα είναι να δημιουργήσετε μια γνωσιακή βάση που θα σας βοηθήσει να λύσετε τα προβλήματα των πελατών γρήγορα και εύκολα. Ο τρίτος (και ο πιο σημαντικός) τρόπος είναι η αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών, η οποία είναι δυνατή χάρη στο κατάλληλο λογισμικό.
Αφού διαβάσετε για το "Σκορ Προσπάθειας Πελατών", μπορείτε να κατανοήσετε καλύτερα πώς να το εφαρμόσετε με την ανάγνωση του άρθρου Τι είναι το Σκορ Προσπάθειας Πελατών (CES). Θα μάθετε λεπτομέρειες για τον τρόπο υπολογισμού του και τη σημασία του στην εμπειρία πελατών. Αν προτιμάτε μια πιο οπτική προσέγγιση, μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο σχετικά με το σκορ προσπάθειας πελατών, το οποίο παρέχει μια συνοπτική παρουσίαση και πρακτικά παραδείγματα. Για επιπλέον διευκρινίσεις, ανατρέξτε στις Συχνές Ερωτήσεις, όπου απαντώνται κοινές απορίες σχετικά με το CES και την εφαρμογή του.
Γλωσσάρι Λογισμικού Help Desk Software
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.