Τι είναι ένα σύστημα ticketing ανοιχτού κώδικα;
To σύστημα ticketing ανοιχτού κώδικα είναι μία εξαιρετική λύση για τη διαχείριση των ερωτημάτων των πελατών, των αιτημάτων υποστήριξης ή άλλων επικοινωνιών με τους πελάτες. Συνεπώς, χρησιμοποιείται για την ανάθεση ticket στα ερωτήματα των πελατών. Κάθε ticket που δημιουργείται παρακολουθείται και αποθηκεύεται στο σύστημα. Αυτό επιτρέπει στους εκπροσώπους να συγχωνεύουν πολλαπλά αιτήματα πελατών.
Αυτό το σύστημα συχνά είναι λιγότερο δαπανηρό από κάποιο ιδιόκτητο λογισμικό συστήματος ticketing. Είναι εξαιρετικός τρόπος να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας της επιχείρησής σας.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει σύστημα ticketing ανοιχτού κώδικα;
Το λογισμικό ανοιχτού κώδικα είναι ένα λογισμικό που μπορεί να αναπτυχθεί από ευρεία κοινότητα προγραμματιστών. Ένα σύστημα ticketing ανοιχτού κώδικα είναι ένα σύστημα που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε ερωτήματα πελατών, αιτήματα εξυπηρέτησης και την επικοινωνία με τους πελάτες γενικότερα. Χρησιμοποιείται για την ανάθεση των tickets στα ερωτήματα των πελατών.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα ενός συστήματος ticketing ανοιχτού κώδικα;
Επιτρέπει την αποτελεσματική διαχείριση όλων των ερωτημάτων των πελατών, καθώς και των επικοινωνιών τους μέσω διάφορων καναλιών επικοινωνίας. Επιτρέπει στους εκπροσώπους να συνδέουν πολλές επικοινωνίες. Κάθε ticket που δημιουργείται παρακολουθείται και αποθηκεύεται στο σύστημα. Αυτό βελτιστοποιεί και αυτοματοποιεί την εργασία των εκπροσώπων.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα σύστημα ticketing ανοιχτού κώδικα μέσω του LiveAgent;
Μέσω του LiveAgent μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σύστημα ticketing ανοιχτού κώδικα. Επιτρέπει την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών και την αυτοματοποίηση της εργασίας των εκπροσώπων.
Αφού διαβάσετε για το σύστημα ticketing ανοιχτού κώδικα, μπορεί να σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα για το σύστημα IT ticketing. Αυτό το άρθρο εξηγεί τι είναι το σύστημα IT ticketing και πώς μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών σας.
Επίσης, μπορείτε να εξερευνήσετε την φόρμα ticket. Σε αυτή τη σελίδα, θα βρείτε πληροφορίες για το τι είναι η φόρμα ticket και πώς μπορεί να διευκολύνει τη διαχείριση αιτημάτων πελατών.
Υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ανακαλύψτε πώς η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσω LiveAgent μπορεί να ενισχύσει την επικοινωνία σας και να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών. Εύκολη ενσωμάτωση με Facebook και Twitter για άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών. Δοκιμάστε δωρεάν!
Σύστημα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα: Είναι κατάλληλο για εσάς;
Ανακαλύψτε τα κορυφαία 5 συστήματα έκδοσης καρτελών ανοιχτού κώδικα για το 2024! Εξερευνήστε τα πλεονεκτήματα, όπως εξοικονόμηση χρημάτων, κοινοτική υποστήριξη, διαφάνεια και καινοτομία. Ιδανικό για επιχειρήσεις που αναζητούν επεκτασιμότητα και προσαρμοστικότητα. Διαβάστε τώρα για να βρείτε το κατάλληλο σύστημα για εσάς!
Ανακαλύψτε το ΚΑΛ για κινητές συσκευές, το λογισμικό που διευκολύνει την εξυπηρέτηση πελατών μέσω κινητών με υποστήριξη πολλαπλών γλωσσών και δυνατοτήτων όπως widgets και γνωσιακή βάση. Ενσωματώστε το απευθείας στην εφαρμογή σας και αποκτήστε πρόσβαση σε υπηρεσίες παγκοσμίως από την κινητή συσκευή σας. Ξεκινήστε δωρεάν και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας σήμερα!