Τι είναι ένα σύστημα IT ticketing;
Το σύστημα IT ticketing είναι τμήμα ενός help desk που διευκολύνει τους πελάτες σας να λάβουν βοήθεια και τους εκπροσώπους σας να δώσουν μια γρήγορη απάντηση. Όταν οι πελάτες μπορούν να σας στείλουν ένα email, να συνομιλήσουν με τους αντιπροσώπους σας μέσω live chat ή να συνδεθούν με την εταιρεία σας μέσω άλλου καναλιού – όλη η επικοινωνία αποθηκεύεται σε tickets. Το σύστημα IT ticketιng διαχειρίζεται όλα τα tickets, επομένως βοηθά το προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών σας να παραμένει οργανωμένο και αποτελεσματικό.
Frequently Asked Questions
Τι είναι ένα σύστημα IT ticketing;
Ένα σύστημα IT ticketing είναι ένα σύστημα που επιτρέπει σε οργανισμούς να επιλύουν τα εσωτερικά ζητήματα υποστήριξης IT, με τη διαχείριση και βελτιστοποίηση της διαδικασία επίλυσης προβλημάτων. Οι εκπρόσωποι διαχειρίζονται μεμονωμένα στοιχεία που ονομάζονται tickets, τα οποία σας επιτρέπουν να ενημερωθείτε για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο χρήστης.
Πώς λειτουργεί ένα σύστημα IT ticketing;
Το σύστημα IT ticketing λειτουργεί δημιουργώντας ένα ticket που καταγράφει τις αλληλεπιδράσεις υποστήριξης ή εξυπηρέτησης. Ο εκπρόσωπος έχει πρόσβαση στο ticket και έτσι έχει πρόσβαση στην επικοινωνία σε ένα συνεχές νήμα. Με αυτόν τον τρόπο, εάν ένας εκπρόσωπος ή πελάτης θέλει να ανατρέξει σε κάτι που έχει εμφανιστεί νωρίτερα, μπορεί να το κάνει χωρίς κανένα πρόβλημα. Βοηθά επίσης την επιστροφή με εύκολο τρόπο.
Πώς φαίνεται το σύστημα IT ticketing στο LiveAgent;
Το σύστημα IT ticketing του LiveAgentίναι διαθέσιμο σε ένα πάνελ όπως και τα άλλα εργαλεία που προσφέρει το LiveAgent. Χάρη σε αυτό, έχετε πρόσβαση σε κοινόχρηστο inbox, τα ερωτήματα ομαδοποιούνται σε tickets, μπορείτε εύκολα να ελέγξετε το ιστορικό επαφών ενός δεδομένου πελάτη καθώς και σε αναφορές που σας επιτρέπουν να αναλύσετε τις μέχρι τώρα δραστηριότητες.
Αφού μάθατε για το σύστημα IT ticketing, μπορείτε να εξερευνήσετε το κέντρο εξυπηρέτησης IT. Εκεί θα βρείτε πληροφορίες για το πώς ένα εργαλείο αιτημάτων IT είναι ένα απαραίτητο μέρος ενός κέντρου εξυπηρέτησης IT.
Για μια πιο πρακτική προσέγγιση, δείτε τη λίστα ελέγχου IT κέντρου εξυπηρέτησης. Αυτή είναι χρήσιμη για δοκιμή, έλεγχο και βελτίωση των υπηρεσιών σας.
Τέλος, εάν αναζητάτε λογισμικό για να βελτιώσετε την εμπειρία πελατών σας, δείτε το λογισμικό κέντρου υποστήριξης. Θα ανακαλύψετε γιατί είναι απαραίτητο για την επιχείρησή σας και πώς μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε καλύτερη εξυπηρέτηση.