Τι είναι τα σημεία επαφής;
Το σημείο επαφής είναι η στιγμή που ένας πελάτης, πριν ή μετά την αγορά, έρχεται σε επαφή με την εταιρεία σας για διάφορους λόγους.
Πριν αγοράσει το προϊόν, ο πελάτης αναζητά διάφορα προϊόντα της εταιρείας σας. Αυτό είναι γνωστό ως σημείο επαφής.
Μετά την αγορά του προϊόντος από την εταιρεία σας, όταν ένας πελάτης ζητά επισκευή ή κάνει οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με το προϊόν, αυτό είναι επίσης γνωστό ως σημείο επαφής.
Οι εταιρείες πρέπει να διαφημίζουν τα προϊόντα τους με τρόπο που τα προϊόντα τους θα λαμβάνουν όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία επαφής. Όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των σημείων επαφής που έχει μια εταιρεία, τόσο καλύτερο είναι για αυτούς.
Frequently Asked Questions
Τι είναι τα σημεία επαφής;
Τα σημεία επαφής είναι η στιγμή που ένας πελάτης επικοινωνεί με την εταιρεία σας πριν ή μετά την αγορά ενός συγκεκριμένου προϊόντος ή υπηρεσίας για διάφορους λόγους, π.χ. για να μάθει περισσότερα σχετικά με ένα συγκεκριμένο προϊόν ή για να υποβάλει κάποιο παράπονο.
Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα σημεία επαφής;
Τα πιο συνηθισμένα σημεία επαφής είναι η επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω διαφόρων καναλιών, ο σχολιασμός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η βαθμολογία και οι κριτικές στο διαδίκτυο.
Είναι δυνατή η αξιολόγηση όλων των σημείων επαφής στο LiveAgent;
Στο LiveAgent, μπορείτε να αξιολογήσετε όλα τα σημεία επαφής που σχετίζονται με κανάλια επικοινωνίας, χάρη στα οποία οι πελάτες και οι δυνητικοί πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν με το brand σας.
Αφού μάθετε για τα σημεία επαφής, εξετάστε τα πεδία επαφής για να δείτε πώς μπορείτε να αποθηκεύσετε σημαντικές πληροφορίες για τους πελάτες σας. Αυτά τα πεδία σάς βοηθούν να παρέχετε μια πιο εξατομικευμένη και ενημερωμένη εξυπηρέτηση.
Επιπλέον, αν ενδιαφέρεστε να βελτιώσετε την επικοινωνία σας με τους πελάτες, ανακαλύψτε τις καλύτερες φόρμες επικοινωνίας. Αυτές οι φόρμες μπορούν να ενισχύσουν την αυτοεξυπηρέτηση και να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών σας.
Τέλος, διαβάστε για τις τροποποιήσεις στις σχέσεις με τους πελάτες, για να μάθετε πώς να ενσωματώσετε προσωπικές πινελιές στην εμπειρία του πελάτη. Αυτές οι στρατηγικές θα σας βοηθήσουν να εντυπωσιάσετε και να διατηρήσετε περισσότερους πελάτες.
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.