Τι είναι η ΣΕΥ;
Το ΣΕΥ είναι ένα ακρωνύμιο για τη Συμφωνία σε Επίπεδο Υπηρεσιών.
Μια εταιρεία μπορεί να καθορίσει πολιτικές Συμφωνίας σε Επίπεδο Υπηρεσιών, έτσι ώστε οι χρήστες της να μπορούν να παρακολουθούν καλύτερα την απόδοση του επιπέδου υπηρεσίας τους και να επιτυγχάνουν τους στόχους επιπέδου υπηρεσίας μιας εταιρείας. Οι Συμφωνίες Επιπέδου Υπηρεσιών ή ΣΕΥ συνήθως συμφωνούνται μεταξύ εταιρειών και επιχειρηματικών πελατών τους.
Η ΣΕΥ κανονικά καθορίζει το χρόνο εντός του οποίου πρέπει να απαντηθεί ή να επιλυθεί ένα αίτημα. Αν μια εταιρεία δεν συμμορφώνεται με τις συμφωνημένες πολιτικές ΣΕΥ, συμβαίνουν παραβάσεις ΣΕΥ. Συνήθως, πρέπει να υποστούν κυρώσεις που σχετίζονται με τις παραβάσεις ΣΕΥ, επειδή πολλές εταιρείες, ιδίως μεγάλες επιχειρήσεις, έχουν εγγράφως τις Συμφωνίες Επιπέδου Υπηρεσιών τους. Η διαχείριση των ΣΕΥ γίνεται ευκολότερη με το λογισμικό διαχείρισης κέντρου εξυπηρέτησης, διασφαλίζοντας έγκαιρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
Πολλές λύσεις συστήματος καρτελών κέντρου εξυπηρέτηση ΙΤ περιλαμβάνουν κανόνες ΣΕΥ στη λίστα των δυνατοτήτων τους. Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, δεν βασίζονται σε ΣΕΥ μόνο οι μεγάλες επιχειρήσεις πληροφορικής για να λαμβάνουν και να παρέχουν το καλύτερο επίπεδο υποστήριξης. Οι περισσότερες πελατοκεντρικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν κάποια μορφή πολιτικής ΣΕΥ. Οι ΣΕΥ στο LiveAgent λειτουργούν ως συνδυασμός επιπέδων ΣΕΥ και κανόνων ΣΕΥ.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει ΣΕΥ;
Η ΣΕΥ, ή συμφωνία σε επίπεδο υπηρεσιών, καθορίζει το επίπεδο υπηρεσίας που αναμένεται από τον πάροχο. Καθορίζει τους δείκτες με τους οποίους μετράται η υπηρεσία. Περιλαμβάνει επίσης διορθωτικά μέτρα ή κυρώσεις σε περίπτωση αποτυχίας επίτευξης του συμφωνημένου επιπέδου της υπηρεσίας. Αυτό είναι ένα από τα βασικά στοιχεία του συμβολαίου.
Ποιος είναι ο ρόλος της ΣΕΥ;
Η ΣΕΥ συλλέγει πληροφορίες για όλες τις υπηρεσίες και την αναμενόμενη αξιοπιστία σε ένα έγγραφο. Ορίζει μετρήσεις, ευθύνες και προσδοκίες. Η ΣΕΥ έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει και τα δύο συμβαλλόμενα μέρη. Πρέπει να προσαρμόζεται στους επιχειρηματικούς στόχους και τις δραστηριότητες.
Μπορείτε να ορίσετε μια ΣΕΥ στο LiveAgent;
Στο LiveAgent μπορείτε να ορίσετε ΣΕΥ. Πρέπει να μεταβείτε στις Ρυθμίσεις, μετά να επιλέξετε την ενότητα Αυτοματισμός, να κάνετε κλικ στη ΣΕΥ και να Δημιουργήσετε ένα επίπεδο. Στη συνέχεια, μετά την κατάλληλη ρύθμιση, αποθηκεύστε και κλείστε το παράθυρο.
Αφού μάθετε για την αναφορά καταγραφής ΣΕΥ, μπορείτε να εξερευνήσετε τι περιλαμβάνει μια αναφορά συμμόρφωσης ΣΕΥ. Αυτή η σελίδα θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα τους κανόνες ΣΕΥ και πώς να χρησιμοποιήσετε την αναφορά συμμόρφωσης ΣΕΥ με το API.
Ανακαλύψτε πώς το VoIP μπορεί να κάνει τις κλήσεις σας πιο οικονομικές και αποτελεσματικές. Μάθετε για τις λειτουργίες, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, καθώς και πώς να επιλέξετε τον καλύτερο πάροχο. Βελτιστοποιήστε τη σύνδεσή σας για ακόμα καλύτερη εμπειρία κλήσεων. Εξερευνήστε περισσότερα και ξεκινήστε δωρεάν σήμερα!