Τι είναι ο ρόλος αντιπροσώπου;
Όταν ένας νέος αντιπρόσωπος προστίθεται στο LiveAgent, είναι απαραίτητο να καθοριστεί ο ρόλος του. Ο ρόλος αντιπροσώπου αντιπροσωπεύει και καθορίζει τις δυνατότητες και τις ευθύνες του αντιπροσώπου σε ένα λογισμικό help desk. Υπάρχει μια επιλογή να επιλέξετε μεταξύ δύο ρόλων στο LiveAgent. Με ρόλο διαχειριστή, ο αντιπρόσωπος μπορεί να ελέγχει και να διαχειρίζεται τις ρυθμίσεις συστήματος. Με ρόλο αντιπροσώπου, οι αντιπρόσωποι μπορούν να απαντούν σε εισιτήρια και να επιλύουν ζητήματα πελατών, αλλά δεν μπορούν να επιβλέπουν το σύστημα. Είναι πιο οργανωμένο και σαφές δημιουργώντας έναν ρόλο αντιπροσώπου.

Αφού εξοικειωθείτε με τον ρόλο αντιπροσώπου, ίσως θέλετε να εξερευνήσετε τους προσαρμοσμένους ρόλους αντιπροσώπων. Αυτοί οι ρόλοι μπορούν να προσφέρουν επιπλέον οφέλη στην εξυπηρέτηση πελατών σας. Επιπλέον, μάθετε περισσότερα για τους εκπροσώπους βάσης και πώς μπορούν να ενισχύσουν την ομάδα σας. Αν σκέφτεστε να αλλάξετε πλατφόρμα, δείτε τη μεταφορά από το CallPage στο LiveAgent για μια ομαλή μετάβαση. Τέλος, ανακαλύψτε την υποστήριξη λογισμικού για να διασφαλίσετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη.
Διαδικτυακή εξυπηρέτηση πελατών
Ανακαλύψτε την αποτελεσματική διαδικτυακή εξυπηρέτηση πελατών με το LiveAgent! Ενσωματώστε πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας και βελτιώστε την επικοινωνία σας με τους πελάτες. Ξεκινήστε τώρα με δωρεάν λογαριασμό, χωρίς δεσμεύσεις!