Το Quality of Service (QoS) είναι ένας από τους πιο ισχυρούς τρόπους βελτίωσης της ποιότητας των κλήσεων VoIP. Μάθετε πώς λειτουργεί αυτή η τεχνολογία και πώς κάνει τις κλήσεις VoIP πιο αξιόπιστες.
Τι είναι το QoS VoIP;
Ο όρος QoS VoIP σημαίνει «Ποιότητα υπηρεσίας για Voice over IP». Η τεχνολογία Quality of Service δημιουργήθηκε για την επίλυση κοινών προβλημάτων με το VoIP. Μερικές φορές, μπορεί να έχετε περιορισμένο εύρος ζώνης στο Internet εάν άλλα άτομα στην επιχείρησή σας ή στο σπίτι σας χρησιμοποιούν το Internet. Όταν η κλήση VoIP σας ανταγωνίζεται άλλους χρήστες, η κλήση σας μπορεί να σταματήσει, να υστερεί από ένα φαινόμενο jitter και γενική υποβάθμιση της ποιότητας της φωνής. Η χρήση της τεχνολογίας Quality of Service μπορεί να μειώσει το jitter και να βελτιστοποιήσει το εύρος ζώνης σας.
Είναι απαραίτητο το QoS για το VoIP;
Αυστηρά μιλώντας, το QoS δεν απαιτείται για την πραγματοποίηση κλήσεων VoIP. Το QoS για VoIP είναι ένας τρόπος βελτίωσης της ποιότητας φωνής σε αποδεκτό επίπεδο. Χωρίς αυτήν την τεχνολογία, η κλήση σας μπορεί να παρουσιάσει προβλήματα λόγω απώλειας πακέτων, ειδικά εάν άλλοι χρήστες χρησιμοποιούν συνδιάσκεψη βίντεο. Καθώς μιλάτε σε μια κλήση VoIP, η συνομιλία σας μετατρέπεται σε ψηφιακές πληροφορίες και μεταδίδεται γρήγορα ως μια σειρά από “πακέτα VoIP”. Εάν ορισμένα από αυτά τα πακέτα VoIP χαθούν κατά την επικοινωνία μεταξύ συσκευών, η κλήση σας μπορεί να υστερεί.
Εάν θέλετε να κάνετε καλή εντύπωση στους πελάτες που τηλεφωνούν στα υποκαταστήματα και τα κεντρικά γραφεία σας, η τεχνολογία VoIP QoS είναι μια εξαιρετική επιλογή.
Απαίτηση QoS για κλήσεις VoIP
Για να πραγματοποιείτε τηλεφωνικές κλήσεις υψηλής ποιότητας μέσω δικτύου VoIP, η χρήση της Πολιτικής QoS είναι μια έξυπνη επιλογή. Υπάρχουν μερικές απαιτήσεις για την αποτελεσματική χρήση QoS για VoIP.
Υποστήριξη παρόχου υπηρεσιών. Ρωτήστε τον πάροχο VoIP εάν προσφέρει QoS για τηλεφωνικές κλήσεις. Εάν ο πάροχος υπηρεσιών σας δεν προσφέρει QoS, ίσως χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε διαφορετικό πάροχο υπηρεσιών.
Απαιτήσεις εύρους ζώνης. Το QoS βελτιστοποιεί την κυκλοφορία VoIP στη σύνδεσή σας στο Διαδίκτυο. Εάν η σύνδεσή σας στο Διαδίκτυο έχει ελάχιστο εύρος ζώνης, το QoS μπορεί να μην βοηθήσει πολύ. Ως κατευθυντήρια γραμμή, η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνίας (FCC) στις ΗΠΑ παρέχει μια σύσταση ελάχιστου εύρους ζώνης: 25 megabit ανά δευτερόλεπτο και ταχύτητα μεταφόρτωσης 3 megabit ανά δευτερόλεπτο. Εάν υπάρχουν πολλά άτομα στο νοικοκυριό ή στην επιχείρησή σας, ίσως είναι καλύτερο να αγοράσετε το μέγιστο εύρος ζώνης που μπορείτε να αντέξετε οικονομικά.
Ελέγξτε τον δρομολογητή Διαδικτύου σας. Ελέγξτε τις ρυθμίσεις του δρομολογητή σας για να δείτε εάν είναι έτοιμος για QoS VoIP. Για παράδειγμα, ο δρομολογητής σας μπορεί να έχει ισχύοντα όρια διαχείρισης εύρους ζώνης. Αυτές οι ρυθμίσεις μπορεί να χρειαστεί να αλλάξουν για να υποστηρίζουν QoS.
Ρύθμιση ποιότητας υπηρεσίας VoIP
Μόλις ολοκληρώσετε τη χρήση ενός εργαλείου δοκιμής VoIP για να δοκιμάσετε την υπηρεσία, χρησιμοποιήστε τα παρακάτω βήματα για να ξεκινήσετε τη ρύθμιση QoS για το τηλέφωνό σας VoIP. Λάβετε υπόψη σας ότι η επίλυση προβλημάτων όπως το jitter δικτύου και η κακή ποιότητα φωνής μπορεί να απαιτήσει κάποιο πειραματισμό. Εάν χρειάζεστε προηγμένη βοήθεια, εξετάστε το ενδεχόμενο να επικοινωνήσετε με τους μηχανικούς δικτύου στον πάροχο υπηρεσιών VoIP.
Ελέγξτε τους περιορισμούς εύρους ζώνης. Ο δρομολογητής σας ή ο πάροχος υπηρεσιών Διαδικτύου ενδέχεται να έχει περιορισμούς εύρους ζώνης ή όρια εύρους ζώνης. Οι μηχανικοί δικτύου χρησιμοποιούν αυτά τα όρια για να διασφαλίσουν ότι όλοι οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά το Διαδίκτυο, είτε χρησιμοποιούν κινητές συσκευές είτε υπολογιστές.
Συζητήστε τεχνικές εξοικονόμησης εύρους ζώνης. Ζητήστε από άλλους χρήστες στην επιχείρησή σας ή στο σπίτι σας να μετριάσουν τη χρήση υπηρεσιών ροής και παιχνιδιών κατά τη διάρκεια εργάσιμων ωρών. Αυτή η αλλαγή από μόνη της θα ενισχύσει την ποιότητα των φωνητικών σας κλήσεων σε αποδεκτό επίπεδο σε πολλές περιπτώσεις.
Χρησιμοποιήστε μια ουρά προτεραιότητας. Για να επιτύχετε ή να υπερβείτε ένα αποδεκτό επίπεδο ποιότητας για φωνητικές κλήσεις, ελέγξτε και ενεργοποιήστε τη ρύθμιση “ουρά προτεραιότητας”. Αυτή η δυνατότητα σημαίνει ότι οι φωνητικές κλήσεις θα έχουν προτεραιότητα, ώστε να μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τους περιορισμούς του εύρους ζώνης σας.
Το QoS επιβραδύνει το Διαδίκτυο;
Μερικοί άνθρωποι ανησυχούν για τη χρήση τεχνολογίας ποιότητας υπηρεσίας λόγω της επίδρασής της σε άλλους ανθρώπους. Για να κατανοήσουμε αυτήν την ανησυχία, ας εξετάσουμε ένα παράδειγμα.
Η FCC ορίζει το πραγματικό πρότυπο ελάχιστου εύρους ζώνης ως 25 megabit για λήψη και 3 megabit για μεταφόρτωση ως το επαρκές ελάχιστο εύρος ζώνης.
Η κατάστασή σας μπορεί να είναι διαφορετική. Για παράδειγμα, πάρτε υποκαταστήματα όπου μπορεί να έχετε πολλές κινητές συσκευές, τηλεδιάσκεψη και φωνητικές κλήσεις να πραγματοποιούνται ταυτόχρονα. Σε αυτήν την περίπτωση, είναι πιο πιθανό να συμβούν περιορισμοί εύρους ζώνης. Ωστόσο, σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον, η κακή ποιότητα φωνής στις κλήσεις με πελάτες είναι απαράδεκτη. Επομένως, αξίζει να χρησιμοποιείτε ρυθμίσεις ποιότητας υπηρεσίας (QoS), έτσι ώστε η φωνητική κίνηση να έχει αποκλειστικό εύρος ζώνης.
Πριν ενεργοποιήσετε το QoS, ανακοινώστε την αλλαγή. Η εκ των προτέρων ενημέρωση βοηθά στην αποφυγή παραπόνων όταν υποφέρουν άλλες συσκευές δικτύου. Οι περισσότεροι επιχειρησιακοί χρήστες κατανοούν ότι η φωνητική κίνηση πρέπει να έχει προτεραιότητα έναντι άλλων τύπων κίνησης. Για παράδειγμα, η παρακολούθηση βίντεο στο YouTube μπορεί να χρειαστεί να επιβραδυνθεί για να διατηρηθεί η ποιότητα των κλήσεων VoIP.
Τι είναι η κατηγορία κίνησης στο QoS;
Δεδομένου ότι η τεχνολογία Quality of Service απαιτεί κατεύθυνση, πρέπει να αποφασίσετε ποιες υπηρεσίες λαμβάνουν προτεραιότητα. Οι κλάσεις κίνησης οργανώνουν τη χρήση του Internet σας σε παρόμοιες ομάδες. Για παράδειγμα, μπορεί να έχετε μία κατηγορία κίνησης για φωνητικές κλήσεις και τηλεδιάσκεψη. Το email μπορεί να έχει την κατηγορία κίνησης του και η περιήγηση στον ιστό μπορεί να έχει την κατηγορία κίνησης του.
Ορίστε τις προτεραιότητές σας για την επισκεψιμότητα. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να συζητήσετε τις προτεραιότητές σας στην κυκλοφορία με άλλα άτομα στο σπίτι ή την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, δημιουργήστε μια λίστα με όλες τις συσκευές δικτύου σας: φορητούς υπολογιστές, φορητές συσκευές και μια λίστα με κάθε τηλέφωνο VoIP. Σε μια μεγαλύτερη εταιρεία, ζητήστε πληροφορίες από τους μηχανικούς του δικτύου σας. Αφού συντάξετε τη λίστα, μπορείτε να την ιεραρχήσετε.
Πώς να προσεγγίσετε την προτεραιότητα φωνητικής κυκλοφορίας. Για να ελαχιστοποιήσετε τον αντίκτυπο της συμφόρησης δικτύου στις φωνητικές κλήσεις, τα προφίλ QoS σας θα πρέπει να περιλαμβάνουν εγγυήσεις εύρους ζώνης για φωνητική κίνηση. Εάν δεν υπάρχουν διαθέσιμες εγγυήσεις εύρους ζώνης, ταξινομήστε την επισκεψιμότητα VoIP ως την νούμερο ένα προτεραιότητά σας.
Συμβουλή: Λάβετε υπόψη ότι υπάρχουν περίοδοι συμφόρησης κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ο Αμερικανικός πάροχος ασύρματου δικτύου, Verizon, ανακάλυψε ότι οι εβδομαδιαίες νύχτες 7-11 μ.μ. είναι τυπικές «ώρες αιχμής στο Διαδίκτυο». Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η κίνηση VoIP και η τηλεδιάσκεψη ενδέχεται να μην λειτουργούν τόσο καλά. Χωρίς το VoIP QoS, προβλήματα όπως το jitter δικτύου μπορεί να επιβραδύνουν τα πακέτα VoIP σας και να διαταράξουν τις φωνητικές σας κλήσεις.
Cover all means of communication with one solution
Stand up from your competitors with strong customer service culture. Resolve all your calls, chats and emails from one place.
Δείτε ένα βίντεο για το QoS VoIP
Το QoS VoIP και το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent βοηθούν τους οργανισμούς να παρέχουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες VoIP, ενώ ταυτόχρονα βελτιώνουν την εξυπηρέτηση πελατών με ισχυρά εργαλεία υποστήριξης κέντρου εξυπηρέτησης. Το QoS VoIP χρησιμοποιεί δυνατότητες Ποιότητας Υπηρεσιών (QoS) για να εγγυηθούν προδιαγραφές όπως η καθυστέρηση, το jitter, η απώλεια πακέτων και το διαθέσιμο εύρος ζώνης. Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent παρέχει στους οργανισμούς καρτέλες, συνομιλία, βάση γνώσεων και άλλες ισχυρές δυνατότητες εξυπηρέτησης πελατών. Σε συνδυασμό, αυτές οι τεχνολογίες παρέχουν στους πελάτες εξαιρετική ποιότητα φωνής καθώς και την αποτελεσματική και γρήγορη εξυπηρέτηση πελατών που περιμένουν.
Frequently Asked Questions
What is QoS VoIP?
Το QoS VoIP είναι μια τεχνολογία που διασφαλίζει την ομαλή εκτέλεση των κλήσεων VoIP. QoS για κλήσεις VoIP σημαίνει ότι οι φωνητικές σας κλήσεις έχουν αποτελεσματικά αποκλειστικό εύρος ζώνης.
Είναι απαραίτητο το QoS για το VoIP;
Εξαρτάται από την ιδιαίτερη κατάσταση του εύρους ζώνης σας. Εάν η εταιρεία σας χρησιμοποιεί τηλεδιάσκεψη και άλλες δραστηριότητες εύρους ζώνης, οι κλήσεις VoIP ενδέχεται να μην έχουν το ελάχιστο εύρος ζώνης για να λειτουργήσουν σωστά. Εάν οι κλήσεις VoIP είναι απαραίτητες για εσάς, χρησιμοποιήστε μια πολιτική QoS. Χωρίς πολιτική QoS για τον έλεγχο της κυκλοφορίας, η ποιότητα της φωνής μπορεί να υστερεί.
Τι είναι μια απαίτηση QoS για κλήσεις VoIP;
Οι μηχανικοί δικτύου δημιούργησαν QoS για VoIP για να ελαχιστοποιήσουν την κακή ποιότητα φωνής. Οι απαιτήσεις για την απαίτηση QoS περιλαμβάνουν μια υπηρεσία VoIP, έναν εξελιγμένο πάροχο υπηρεσιών Διαδικτύου και την επιθυμία να μεγιστοποιηθεί η ποιότητα φωνής. Σε έναν μεγαλύτερο οργανισμό, μπορεί να χρειαστεί η σύναψη συμφωνίας επιπέδου υπηρεσίας για να οριστούν επίσημα οι προτεραιότητες κίνησης.
Πώς να ρυθμίσετε την ποιότητα της υπηρεσίας VoIP;
Τα ακριβή βήματα για τη ρύθμιση μιας πολιτικής VoIP εξαρτώνται από τον πάροχο VoIP και την κατάσταση του δικτύου σας (π.χ. δίκτυο ευρείας περιοχής, είτε χρησιμοποιείτε διεπαφή Ethernet είτε Wi-Fi). Σε μια μικρή εταιρεία, θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε κανόνες διαμόρφωσης κίνησης για να διασφαλίσετε την ποιότητα των κλήσεων VoIP. Σε μια πιο περίπλοκη ρύθμιση, ίσως χρειαστεί να ρυθμίσετε πολλές κατηγορίες εύρους ζώνης, έτσι ώστε κάθε τύπος υπηρεσίας να έχει κατάλληλες εγγυήσεις εύρους ζώνης. Αφού εφαρμόσετε τις ρυθμίσεις, πραγματοποιήστε μερικές δοκιμαστικές φωνητικές κλήσεις για να επαληθεύσετε ότι οι κλήσεις λαμβάνουν την προτεραιότητα που χρειάζονται. Μιλήστε με τον προμηθευτή της εφαρμογής σας για συμβουλές σχετικά με το πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο την τεχνολογία του.
Το QoS επιβραδύνει το Διαδίκτυο;
Σε ορισμένες περιπτώσεις, η ποιότητα της υπηρεσίας μπορεί να επιβραδύνει την πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Συγκεκριμένα, οι χρήστες ενδέχεται να παρατηρήσουν προβλήματα σε περιόδους συμφόρησης. Μπορεί να χρειαστούν κάποιες δοκιμές για να καθοριστεί το αποδεκτό επίπεδο για τη διατήρηση της ποιότητας VoIP. Μην υποθέτετε ότι τα τυπικά προφίλ QoS και οι κατηγορίες εύρους ζώνης ισχύουν αυτόματα για την περίπτωσή σας. Με τον καιρό, θα βρείτε τις κατάλληλες ρυθμίσεις VoIP για φωνητική κίνηση για τις ανάγκες σας.
Τι είναι η κατηγορία κίνησης στο QoS;
Οι κατηγορίες κίνησης, γνωστές και ως τάξεις εύρους ζώνης, είναι ένας τρόπος για να ορίσετε προτεραιότητες για το δίκτυό σας. Για παράδειγμα, ο χάρτης πολιτικής σας μπορεί να εκχωρήσει την υπ' αριθμόν ένα «κατηγορία υπηρεσιών» σε φωνητικές κλήσεις. Αντίθετα, οι κινητές συσκευές ενδέχεται να έχουν χαμηλότερη κατηγορία υπηρεσιών. Κατά τη διάρκεια περιόδων συμφόρησης δικτύου, οι κινητές συσκευές μπορεί να έχουν λιγότερο αποκλειστικό εύρος ζώνης επειδή αποφασίσατε να δώσετε προτεραιότητα στις φωνητικές κλήσεις.
Αφού διαβάσετε για το QoS VoIP, ίσως θέλετε να μάθετε περισσότερα για το τι είναι το Τι είναι το QoS VoIP;. Κατανοήστε πώς λειτουργεί το QoS και γιατί είναι σημαντικό για τις κλήσεις VoIP.
Εξετάστε αν το Είναι απαραίτητο το QoS για το VoIP; είναι κάτι που χρειάζεστε για την επιχείρησή σας. Ανακαλύψτε τα πλεονεκτήματα και τις προκλήσεις που μπορεί να φέρει το QoS στο δίκτυό σας.
Μάθετε τις Απαίτηση QoS για κλήσεις VoIP και πώς να τις ενσωματώσετε στο σύστημά σας. Εξασφαλίστε ότι οι κλήσεις σας διατηρούν υψηλή ποιότητα χωρίς διακοπές.
Εάν θέλετε να προχωρήσετε, διαβάστε για τη Ρύθμιση ποιότητας υπηρεσίας VoIP. Οδηγίες για το πώς να ρυθμίσετε το QoS για να βελτιώσετε την εμπειρία κλήσεων.
Τέλος, διερευνήστε αν το Το QoS επιβραδύνει το Διαδίκτυο;. Μάθετε για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει το QoS στην ταχύτητα του δικτύου σας.
Ανακαλύψτε πώς το VoIP μπορεί να κάνει τις κλήσεις σας πιο οικονομικές και αποτελεσματικές. Μάθετε για τις λειτουργίες, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, καθώς και πώς να επιλέξετε τον καλύτερο πάροχο. Βελτιστοποιήστε τη σύνδεσή σας για ακόμα καλύτερη εμπειρία κλήσεων. Εξερευνήστε περισσότερα και ξεκινήστε δωρεάν σήμερα!