Τι είναι οι προβληθείσες σελίδες ανά περίοδο σύνδεσης;
Ένα άρθρο έχει πολλές σελίδες. Αν κάποιος δει το άρθρο σας, πιθανότατα δεν θα ανατρέξει σε όλες τις σελίδες. Κάποιες από αυτές μπορεί να έχουν το περιεχόμενο που αναζητά ο χρήστης, συνεπώς δεν είναι χρήσιμη η προβολή των υπολοίπων και τις προσπερνά.
Οι σελίδες που βλέπει ένας χρήστης χρησιμεύουν στη βελτίωση των άρθρων σας καθώς δείχνουν τι αναζητά ο πελάτης. Οπότε, την επόμενη φορά προτού δημοσιεύσετε ένα άρθρο, μπορείτε να ελέγξετε το περιεχόμενο και αν πιστεύετε ότι ο πελάτης σας δεν χρειάζεται κάποιες πληροφορίες μπορείτε να τις αφαιρέσετε.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει ο όρος προβληθείσες σελίδες ανά περίοδο σύνδεσης;
Οι προβληθείσες σελίδες ανά περίοδο σύνδεσης είναι ένας δείκτης του μέσου αριθμού σελίδων που προβάλλονται σε κάθε σύνδεση με τον ιστότοπό σας. Όσες περισσότερες τόσο μεγαλύτερο το ποσοστό αφοσίωσης (engagement rate), των χρηστών το οποίο επιτρέπει στον ιστότοπό σας να εντοπίζεται συχνότερα.
Τι πρέπει να παρακολουθήσετε στον δείκτη των σελίδων που προβλήθηκαν ανά περίοδο σύνδεσης;
Αν θέλετε να παρακολουθείτε τα δεδομένα των σελίδων που προβλήθηκαν ανά περίοδο σύνδεσης, θα πρέπει να παρακολουθείτε ποιες δευτερεύουσες σελίδες έχουν την περισσότερη προβολή και να αξιολογήσετε ποιο περιεχόμενο επηρεάζει το κοινό σας. Επιπλέον, η επίδραση των καμπανιών, του marketing και των επενδεδυμένων κεφαλαίων μπορεί να επηρεάσει τις προβολές σελίδας.
Μπορείτε να μετρήσετε τις προβληθείσες σελίδες ανά περίοδο σύνδεσης χρησιμοποιώντας το LiveAgent;
Με το LiveAgent μπορείτε να μετρήσετε τις προβληθείσες σελίδες ανά περίοδο σύνδεσης. Χάρη σε αυτό, μπορείτε να αναλύσετε που παραμένουν περισσότερο οι πελάτες και τι τους ενδιαφέρει πιο πολύ.
Αφού διαβάσετε την τρέχουσα σελίδα, μπορείτε να εξερευνήσετε περισσότερα σχετικά με την επί τόπου έναντι απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών. Μάθετε πότε να χρησιμοποιήσετε επιτόπιες ομάδες εξυπηρέτησης πελατών και πώς να τις κάνετε να λειτουργούν αποτελεσματικά. Επίσης, αξίζει να διαβάσετε για την παρότρυνση για δράση, για να βελτιώσετε την αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας μέσω ορατών και συναρπαστικών σχεδιασμών. Αν σας ενδιαφέρει η διαχείριση των ειδοποιήσεων, επισκεφθείτε τη σελίδα σχετικά με τις ειδοποιήσεις email. Έτσι, θα ανακαλύψετε πώς να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη μέσω άμεσης επικοινωνίας. Μην παραλείψετε να ενημερωθείτε για την ευχαρίστηση πελατών, για να κατανοήσετε τη σημασία της ικανοποίησης των πελατών και πώς να την επιτύχετε. Επιπλέον, μπορείτε να δείτε την υπογραφή αντιπροσώπου και πώς αυτή μπορεί να ενισχύσει την επαγγελματική εικόνα της επιχείρησής σας. Τέλος, συγκρίνετε την εξυπηρέτηση πελατών μέσω υπολογιστή έναντι τηλεφώνου, για να επιλέξετε το κατάλληλο κανάλι επικοινωνίας για την επιχείρησή σας.
Βαθμολογίες πρόβλεψης ικανοποίησης
Μάθετε πώς οι Βαθμολογίες Πρόβλεψης Ικανοποίησης του LiveAgent μπορούν να προβλέψουν την ικανοποίηση των πελατών σας βασισμένες σε προηγούμενες αξιολογήσεις και στατιστικά. Ανακαλύψτε πώς να αξιοποιήσετε αυτό το εργαλείο για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών και να αποτρέψετε αρνητικές αξιολογήσεις. Δοκιμάστε το δωρεάν και δείτε την αλλαγή στην ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχετε!
Ποσοστό επίλυσης πρώτης επαφής
Ανακαλύψτε πώς το ποσοστό επίλυσης πρώτης επαφής (FCR) βελτιώνει την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών. Μάθετε τις βέλτιστες πρακτικές για να επιτύχετε υψηλό FCR και ενισχύστε την αποτελεσματικότητα της ομάδας σας. Επισκεφτείτε τη σελίδα για εις βάθος κατανόηση και πρακτικούς οδηγούς!