Ορισμός παρότρυνσης για δράση (CTA)
Η παρότρυνση για δράση (CTA) είναι ένας όρος μάρκετινγκ που αναφέρεται σε ένα συγκεκριμένο μέρος ενός μηνύματος μάρκετινγκ που προσπαθεί να πείσει τους χρήστες να εκτελέσουν την επιθυμητή ενέργεια. Τα CTA χρησιμοποιούνται σε κάθε βήμα της διοχέτευσης πωλήσεων. Μια παρότρυνση για δράση μπορεί απλώς να ενθαρρύνει τη δέσμευση (π.χ. ανάγνωση μιας άλλης ανάρτησης ιστολογίου, εγγραφή σε ένα ενημερωτικό δελτίο, λήψη ενός ηλεκτρονικού βιβλίου) ή να παρακινήσει μια άμεση αγορά. Αποτελεί ουσιαστικό μέρος κάθε εισερχόμενης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι CTA χρησιμοποιούνται από τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ τόσο σε ιστότοπους όσο και σε καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email για τη βελτίωση της αφοσίωσης των χρηστών, την καθοδήγηση των πιθανών πελατών στη διαδικασία αγοράς και την αύξηση των μετατροπών.
Μια παρότρυνση για δράση μπορεί να εμφανιστεί ως κουμπί με δυνατότητα κλικ (κουμπί παρότρυνσης για δράση), ένα banner, ένα κείμενο με υπερσύνδεσμο ή μια αναδυόμενη φόρμα σε έναν ιστότοπο. Συνήθως είναι γραμμένο με τη μορφή φράσεων δράσης με επιτακτικά ρήματα, όπως ‘εγγραφείτε, ‘καλέστε τώρα’, ‘μάθετε περισσότερα’, ‘αγοράστε τώρα’ κ.λπ. Η ιδέα είναι να παρακινηθούν οι χρήστες να κάνουν το επόμενο βήμα με καθιστώντας το προφανές και πειστικό, γεγονός που αυξάνει τις πιθανότητες να συνεχίσουν μέσω της διοχέτευσης μετατροπής. Ένα ισχυρό CTA μπορεί επίσης να παρέχει στους χρήστες έναν ισχυρό λόγο για άμεση αγορά. “Αγοράστε σήμερα για να λάβετε έκπτωση 50%” ή “Παραγγείλτε πριν από τα μεσάνυχτα για να λάβετε ένα δωρεάν δώρο” είναι μερικά παραδείγματα CTA που δημιουργούν την αίσθηση του επείγοντος.
Τι κάνει μια καλή παρότρυνση για δράση;
Ορατότητα
Μια παρότρυνση για δράση πρέπει να είναι εύκολα αντιληπτή για να τραβήξει αμέσως την προσοχή ενός δυνητικού πελάτη και να έχει υψηλότερη αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων. Το μέγεθος της γραμματοσειράς πρέπει να είναι αρκετά μεγάλο ώστε να ξεχωρίζει από το υπόλοιπο αντίγραφο της σελίδας.
Συναρπαστική σχεδίαση
Μια καλή παρότρυνση για δράση είναι ένας συνδυασμός πειστικής γλώσσας και συναρπαστικού σχεδιασμού. Τα φωτεινά χρώματα όπως το πράσινο, το κόκκινο, το κίτρινο και το πορτοκαλί είναι γνωστό ότι έχουν καλύτερη απόδοση από άλλα για τα κουμπιά CTA. Το χρώμα θα πρέπει επίσης να έρχεται σε αντίθεση με το κύριο θέμα χρώματος της σελίδας.
Κείμενο με δυνατότητα δράσης
Η έγκυρη γλώσσα και τα ρήματα δράσης όπως «πατήστε», «αγοράστε», «αρχίστε» συνήθως λειτουργούν καλά για το αντίγραφο παρότρυνσης για δράση. Είναι επίσης σύνηθες να γράφετε το κείμενο από την οπτική γωνία ενός επισκέπτη («Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή μου» αντί για «Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας»).
Αίσθηση του επείγοντος
Μια αποτελεσματική στρατηγική είναι να διασφαλίσετε ότι το CTA σας μεταφέρει την αίσθηση του επείγοντος και δημιουργεί το FOMO («Αγοράστε τώρα όσο εξαντλούνται οι προμήθειες», «Εγγραφείτε μέχρι την Παρασκευή για να λάβετε ΕΚΠΤΩΣΗ 15%»). Βοηθά τους επισκέπτες να αναλάβουν δράση αμέσως.
Με γνώμονα το όφελος
Ορισμένα από τα καλύτερα CTA είναι προσανατολισμένες στα οφέλη και επισημαίνουν ξεκάθαρα τα πλεονεκτήματα που θα αποκομίσουν οι χρήστες από τη λήψη μιας συγκεκριμένης ενέργειας («Λάβετε απάντηση σε λιγότερο από 60 δευτερόλεπτα»).
Παραδείγματα παρότρυνσης για δράση
Οι παροτρύνσεις για δράση μπορούν να τοποθετηθούν σχεδόν οπουδήποτε σε έναν ιστότοπο. Ακολουθούν μερικά από τα πιο κοινά παραδείγματα παρότρυνσης για δράση με βάση το πού βρίσκονται στην ιστοσελίδα.
Μόνιμο CTA κεφαλίδας/υποσέλιδου
Αυτός ο τύπος CTA παραμένει στατικός είτε στο επάνω είτε στο κάτω μέρος της οθόνης ανεξάρτητα από την κύλιση. Διασφαλίζει ότι το CTA παραμένει ορατό και άμεσα διαθέσιμο ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται οι επισκέπτες στη σελίδα, ωστόσο δεν παρεμβαίνει στο πραγματικό περιεχόμενο.
Φόρμες opt-in στην πλαϊνή μπάρα
Οι φόρμες λήψης πλαϊνής μπάρας και οι διαφημίσεις πλαϊνής μπάρας είναι μερικά από τα πιο αποτελεσματικά CTA. Αυτά βρίσκονται σε μια εξαιρετικά ορατή περιοχή μιας ιστοσελίδας και χρησιμοποιούνται συνήθως για τη δημιουργία λιστών email («Εγγραφή τώρα»).
CTA τέλους περιεχομένου
Αυτή η παρότρυνση για δράση εμφανίζεται στο τέλος ενός τμήματος περιεχομένου, συνήθως ενός άρθρου/ανάρτησης ιστολογίου. Βοηθά στην προσέλκυση αναγνωστών ιστολογίου που φτάνουν σε αυτό το σημείο σε μια σελίδα και επομένως είναι πιθανότερο να πραγματοποιήσουν μετατροπή.
Αναδυόμενο CTA με πρόθεση εξόδου
Αυτά τα CTA ενεργοποιούνται όταν κάποιος πρόκειται να κάνει κλικ από τη σελίδα σας (συνήθως όταν το ποντίκι πηγαίνει προς το κουμπί X) και είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε δυνητικούς πελάτες πριν απομακρυνθούν. Μια μελέτη αποδεικνύει ότι τα αναδυόμενα παράθυρα με πρόθεση εξόδου προσελκύουν το 35% των ατόμων που πρόκειται να φύγουν.
Πώς ξέρετε εάν η παρότρυνση για δράση λειτουργεί καλά;
Η συνεχής μέτρηση της επιτυχίας της παρότρυνσης για δράση, συμπεριλαμβανομένης της δοκιμής A/B διαφορετικών εκδόσεων θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την απόκριση και τα ποσοστά μετατροπών. Συνιστάται να μετρήσετε την αποτελεσματικότητα του CTA σας παρακολουθώντας και αναλύοντας αυτές τις δύο μετρήσεις:
αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR): Το CTR μετριέται διαιρώντας τον συνολικό αριθμό μοναδικών επισκεπτών με τον αριθμό των επισκεπτών που κάνουν κλικ σε ένα κουμπί CTA. Σύμφωνα με την έρευνα Vye, το μέσο CTR για ένα στοιχείο παρότρυνσης για δράση είναι 4,23 τοις εκατό σε όλους τους κλάδους. Ωστόσο, ο αριθμός μπορεί να διαφέρει σημαντικά ανά κλάδο.
ποσοστό υποβολής: Το ποσοστό υποβολής είναι το ποσοστό των επισκεπτών που έκαναν κλικ στο κουμπί CTA και στη συνέχεια υπέβαλαν τις πληροφορίες τους/συμπλήρωσαν μια φόρμα ή έκαναν οποιαδήποτε άλλη επιθυμητή ενέργεια θέλετε να κάνουν.
Τελικά, ο απώτερος στόχος κάθε παρότρυνσης για δράση είναι να οδηγήσει τους επισκέπτες στη λήψη μιας τελικής απόφασης (συνήθως αγορά του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας). Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο εάν το CTA σας λειτουργεί καλά, θα πρέπει να δείτε αυξημένη δημιουργία και μετατροπή δυνητικών πελατών.
Engage with website visitors and potential customers
Improve your customer service game with LiveAgent's help desk software packed with features!
Watch how to create an effective CTA
A call to action (CTA) is a powerful marketing tool that prompts and guides customers to take a specific action. is a powerful marketing tool that guides customers to take specific actions. Make your CTA’s clear, compelling, and easy to follow. Use action-oriented language, strategic placement, and visuals to attract attention. Regularly test and optimize your CTAs for maximum effectiveness in driving conversions and achieving marketing goals.
Frequently Asked Questions
What is a call to action (CTA)?
A call to action (CTA) is a statement used in marketing to motivate users to perform a certain desired action. That can range from simply engaging prospects (like encouraging users to subscribe to your newsletter) to prompting them to purchase immediately. CTAs are usually presented as buttons or hyperlinked texts and can be found at any stage of a conversion funnel.
What makes a good call to action?
A good call to action is easily noticeable and instantly attracts visitors’ attention. It has a compelling design and includes actionable text that encourages users to take immediate action. Some of the most effective CTAs convey a sense of urgency and highlight the benefits users will get by clicking on the CTA button.
What are examples of a call to action?
The most common and most efficient CTA instantly highlights benefits. It is visible, compelling, well designed with actionable texts and a sense of urgency. Statically located as persistent header/ footer CTAs, sidebar opt-in forms, end-of-content CTAs and exit-intent popups.
How do you know if your call to action is working well?
Measure it. The most important is your click-through rate (portion of visitors who click on your CTA button) and you can also keep tabs on the submission rate (percentage of visitors who clicked on your CTA and then submitted a form or took any other desired action). Ultimately, if your CTA is working well, you should see improved conversions.
Αφού μάθετε για την παρότρυνση για δράση, μπορείτε να εξερευνήσετε περισσότερες λεπτομέρειες για το τι κάνει μια καλή παρότρυνση για δράση. Ανακαλύψτε πώς η ορατότητα, η συναρπαστική σχεδίαση και το κείμενο με δυνατότητα δράσης μπορούν να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα της CTA σας.
Εάν ενδιαφέρεστε για τις στρατηγικές υποστήριξης επωνυμίας, μάθετε ποιος είναι ο υποστηρικτής επωνυμίας και πώς μπορεί να συμβάλει στην επιτυχία της επιχείρησής σας. Δείτε πώς μπορείτε να μετατρέψετε τους πελάτες σας σε πρεσβευτές της επωνυμίας.
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Αυτή η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης θα διασφαλίσει ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν πάντα κορυφαία εξυπηρέτηση.
Βελτιώστε την ικανοποίηση με το λογισμικό επανάκλησης
Βελτιώστε την εμπειρία του πελάτη σας με το λογισμικό αυτόματης επανάκλησης του LiveAgent. Χωρίς χρεώσεις ρύθμισης, 24/7 εξυπηρέτηση, και χωρίς την ανάγκη πιστωτικής κάρτας, δείξτε στους πελάτες σας ότι εκτιμάτε τον χρόνο τους. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σήμερα!
ΔΦΑ (Διαδραστική φωνητική απόκριση)
Μεταφέρετε τους πελάτες σας στους ειδικούς κατά τη διάρκεια φωνητικών κλήσεων με διαδραστική φωνητική απόκριση. Δημιουργήστε τα δικά σας δέντρα ΔΦΑ και δρομολογήστε κλήσεις όπου θέλετε.