Τι είναι οι προσαρμοσμένοι ρόλοι αντιπροσώπων;
When you add a new agent to your help desk software, you have to assign an agent role to them. Agent roles determine the agent’s responsibilities, as well as permissions and rights within the system.
Στην περίπτωση του LiveAgent, υπάρχουν τρεις προεπιλεγμένες ομάδες αντιπροσώπων που μπορούν να έχουν οι αντιπρόσωποί σας:
- Χρήστης
- Διαχειριστής
- Ιδιοκτήτης
These basic roles determine the level of access an agent has, permissions, admin settings, and other main aspects of the organization in the contact center. On top of that, agent roles usually have an impact on the agency interface and its reviewing rights.
However, some customer service teams deal with more specific customer issues, so it is necessary for them to have an individual, custom role along with basic roles. You can add 3 more custom roles to the default ones. After you assign custom roles to your agents, you can further edit and even remove them, so your system configuration always suits your needs.
Benefits of having custom agent roles
Αυξημένη παραγωγικότητα – Όταν ορίζετε σαφώς τους ρόλους για όλους τους αντιπροσώπους σας, εξαλείφεται η σύγχυση και αυξάνεται η παραγωγικότητα στον οργανισμό σας.
Μειωμένος χρόνος επίλυσης – Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις επιλογές δρομολόγησης για να εκχωρήσετε καρτέλες σε αντιπροσώπους με εξειδικευμένους ρόλους. Αυτοί οι αντιπρόσωποι μπορούν στη συνέχεια να επιλύσουν γρήγορα και αποτελεσματικά ζητήματα πελατών καθώς είναι ο τομέας εξειδίκευσής τους.
Αυξημένη ικανοποίηση αντιπροσώπων – Ο καθορισμός ρόλων για τις εξειδικευμένες ομάδες αντιπροσώπων σας διασφαλίζει ότι παραμένουν αποτελεσματικές και χρησιμοποιούν τις μοναδικές τους δεξιότητες. Αυτό τους επιτρέπει να αποδίδουν καλύτερα στις δουλειές τους και, ως εκ τούτου, αυξάνει την ικανοποίηση των εργαζομένων τους.
Βελτιωμένη εμπειρία πελάτη – Η ύπαρξη ομάδων ή μεμονωμένων αντιπροσώπων που ειδικεύονται σε συγκεκριμένους τομείς τους επιτρέπει να παρέχουν καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Μπορούν να επιλύσουν τις καρτέλες πιο αποτελεσματικά με υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας.
Organize your team with LiveAgent
LiveAgent offers a variety of features for communication management and better team collaboration. Start your free trial today and try it out!
Frequently Asked Questions
Τι είναι οι προσαρμοσμένοι ρόλοι αντιπροσώπων;
Οι προσαρμοσμένοι ρόλοι αντιπροσώπων είναι μεμονωμένοι ρόλοι για αντιπροσώπους που χειρίζονται ειδικά ερωτήματα. Προσαρμόζονται στις ανάγκες συγκεκριμένων πελατών. Οι τυπικοί ρόλοι χρήστη στο Live Agent είναι κάτοχος, διαχειριστής και αντιπρόσωπος.
Πώς να αποκτήσετε πρόσβαση σε προσαρμοσμένους ρόλους αντιπροσώπων στο LiveAgent;
Δυστυχώς, δεν υπάρχουν ακόμη διαθέσιμοι προσαρμοσμένοι ρόλοι αντιπροσώπων στο LiveAgent. Σε αυτό το σημείο, μπορείτε να επιλέξετε μόνο από 3 τυπικούς ρόλους με ένα σαφώς καθορισμένο πεδίο αρμοδιοτήτων.
Μπορείτε να επεξεργαστείτε προσαρμοσμένους ρόλους αντιπροσώπων στο LiveAgent;
Προς το παρόν, δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε προσαρμοσμένους ρόλους αντιπροσώπων στο LiveAgent, καθώς δεν είναι διαθέσιμοι. Οι αλλαγές μπορούν να εφαρμοστούν μόνο σε τρεις τυπικούς ρόλους εάν έχετε τα κατάλληλα δικαιώματα.
Αφού μάθετε για τους προσαρμοσμένους ρόλους αντιπροσώπων, μπορεί να σας ενδιαφέρει να ανακαλύψετε τι κάνει ένας εκπρόσωπος στο help desk και πώς να τον προσθέσετε στο σύστημά σας. Επίσης, δείτε πόσους εκπροσώπους μπορείτε να προσκαλέσετε στο LiveAgent και πώς να διαχειριστείτε τα προφίλ τους.
Επιπλέον, εξερευνήστε τα πλεονεκτήματα της επιτόπου έναντι απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών. Μάθετε πότε είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε επιτόπιες ομάδες εξυπηρέτησης πελατών και πώς να τις ενθαρρύνετε στην άτυπη αλληλεπίδραση.
Τέλος, εάν θέλετε να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών σας, εξετάστε τις δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας που προσφέρει το LiveAgent. Μάθετε πώς η ζωντανή συνομιλία μπορεί να ενισχύσει την εξυπηρέτηση πελατών σας και ανακαλύψτε τις διάφορες λειτουργίες της.
Ποιοι είναι οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας;
Ανακαλύψτε πώς οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας ενισχύουν την εξυπηρέτηση πελατών με άμεσες απαντήσεις και βελτιώστε την αποτελεσματικότητά τους με κορυφαίες πρακτικές. Μάθετε περισσότερα για τις απαιτούμενες δεξιότητες και τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούν για να προσφέρουν εξαιρετική υποστήριξη πελατών. Ξεκινήστε σήμερα με μια δωρεάν δοκιμή του λογισμικού LiveAgent!
Αντιπρόσωπος εισερχόμενων πωλήσεων
Ανακαλύψτε τον ρόλο του αντιπροσώπου εισερχόμενων πωλήσεων και τη σημασία της εξαιρετικής επικοινωνίας με πελάτες για την αύξηση πωλήσεων. Μάθετε πώς το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε τις σχέσεις με τους πελάτες και να κλείσετε περισσότερες συμφωνίες. Δοκιμάστε το δωρεάν σήμερα!