Τι είναι η προσαρμοσμένη κατάσταση;
Ανοιχτή, επιλυμένη, νέα, κλειστή…Πρόκειται για προεπιλεγμένες καταστάσεις καρτελών, που αντικατοπτρίζουν ένα στάδιο επίλυσης καρτελών. Αυτές οι καταστάσεις είναι ορατές για τους πελάτες και τους εκπροσώπους των πελατών. Οι εταιρείες δεν είναι οι ίδιες και έχουν διαφορετικές διαδικασίες. Έτσι, σε ορισμένες περιπτώσεις, οι εταιρείες χρειάζονται ειδικό καθεστώς καρτέλας.

Frequently Asked Questions
Τι είναι η προσαρμοσμένη κατάσταση;
Η προσαρμοσμένη κατάσταση είναι μια ειδικά δημιουργημένη κατάσταση που αντικατοπτρίζει με ακρίβεια την κατάσταση της καρτέλας σας. Σας επιτρέπει να ταιριάξετε με ακρίβεια στη διαδικασία εξυπηρέτησης πελατών σε μια δεδομένη εταιρεία. Οι τυπικές καταστάσεις είναι ανοικτές, επιλυμένες, νέες, κλειστές.
Πώς μπορώ να ελέγξω μια προσαρμοσμένη κατάσταση;
Μπορείτε να δείτε προσαρμοσμένες καταστάσεις κάτω από μεμονωμένες καρτέλες στο πλαίσιο του αντιπροσώπου.
Μπορώ να επεξεργαστώ προσαρμοσμένες καταστάσεις στο LiveAgent;
Όχι, δυστυχώς, δεν προσφέρουμε αυτήν τη λειτουργία.
Αφού ολοκληρώσετε την ανάγνωση για την προσαρμοσμένη κατάσταση, ίσως θέλετε να εξερευνήσετε πώς η αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της ομάδας σας. Μάθετε για τα οφέλη της αυτοματοποίησης και πώς μπορεί να ενισχύσει την εξυπηρέτηση που προσφέρετε. Επίσης, ανακαλύψτε τα widgets που προσαρμόζονται στη γλώσσα για να εξυπηρετείτε άμεσα τους πελάτες σας στη γλώσσα τους, βελτιώνοντας έτσι την εμπειρία τους. Αναρωτιέστε για τις διαφορές μεταξύ εξυπηρέτησης πελατών μέσω υπολογιστή και τηλεφώνου; Εξετάστε τα πλεονεκτήματα κάθε επιλογής για να επιλέξετε την καλύτερη στρατηγική για την επιχείρησή σας. Τέλος, δείτε πώς η ενοποίηση CRM μπορεί να συγκεντρώσει όλες τις πληροφορίες πελατών σας σε ένα μέρος, καθιστώντας την επικοινωνία πιο ομαλή και αποτελεσματική.