Τι είναι η σηματοδότηση πολλαπλών συχνοτήτων διπλού τόνου;
Dual-tone multi-frequency signaling (also known as DTMF) is a telecommunications technology for transferring information between telephone devices and telephone switching centers by means of in-band audio tones sent over voice frequencies. Simply put, DTMF signaling translates audible tones from pressing keys on telephone keypads into readable information that telecom companies use to process incoming phone calls.
Ένα δίκτυο τηλεπικοινωνιακών εταιρειών που ονομάζεται The Bell System εισήγαγε το DTMF το 1963. Στη συνέχεια έγινε σήμα κατατεθέν ως «Touch-Tone» για χρήση σε τηλέφωνα με κουμπιά. Χρησιμοποιήθηκε κυρίως για τηλεφωνική σηματοδότηση από και προς το τοπικό κέντρο, αν και το DTMF κατέστησε δυνατή την κλήση από απόσταση και σήμερα χρησιμοποιείται ευρέως σε τηλεπικοινωνίες και τηλεφωνικά κέντρα.
Όπως υποδηλώνει το όνομα, η πολλαπλή συχνότητα σηματοδότησης διπλού τόνου χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό οκτώ συχνοτήτων ήχου που μεταδίδονται σε ζεύγη για να αντιπροσωπεύσει δεκαέξι σήματα, που αντιπροσωπεύονται από τα δέκα αριθμητικά ψηφία, τα γράμματα A έως D και τα σύμβολα # και *. Τα γράμματα A, B, C, D, κατέληξαν να πέφτουν από τις τηλεφωνικές συσκευές και χρησιμοποιούνται κυρίως σε ραδιοεξοπλισμό και ελέγχους εσωτερικών δικτύων τηλεφωνικών εταιρειών.
Σε τι χρησιμοποιείται η σηματοδότηση πολλαπλών συχνοτήτων διπλού τόνου;
Το DTMF λειτουργεί εκχωρώντας οκτώ διαφορετικές συχνότητες ήχου στις γραμμές και τις στήλες του πληκτρολογίου. Κάθε σειρά κλήσης ορίζεται από χαμηλή συχνότητα τόνου και κάθε στήλη από υψηλή συχνότητα τόνου. Όταν πατηθεί ένα πλήκτρο που αντιστοιχεί σε έναν αριθμό ή σύμβολο, το τηλέφωνο δημιουργεί έναν τόνο που συνδυάζει ταυτόχρονα σήματα υψηλής συχνότητας και χαμηλής συχνότητας. Αυτό το μοναδικό ζεύγος σημάτων μεταδίδεται στη συνέχεια στην τοπική ανταλλαγή και αποκωδικοποιείται για να καθοριστεί ποιος αριθμός κλήθηκε και πώς να δρομολογηθεί η κλήση κατάλληλα. Το DTMF μπορεί να μεταδοθεί μέσω ενεργών τηλεφωνικών γραμμών, διαδικτύου και ραδιοφώνου.
The primary function of dual-tone multi-frequency signaling is identifying the dialed number and process information from customers. DTMF is employed in various industries ranging from telecommunications (inbound/ outbound call centers) and financial institutions (banks and credit card companies) to insurance and healthcare organizations. In call centers, DTMF signaling is mainly used to process user requests, obtain identification information, and route phone calls based on the keypad entries made by the caller. In addition, the DTMF technology is used in conjunction with IVR (Interactive voice response) and ACD (Automated call distribution) systems to navigate in-call menus and gather sensitive customer data.
Call center features for better customer experience
Try out all LiveAgent's features today.
Η χρήση της σηματοδότησης DTMF έχει πολλά πλεονεκτήματα, όπως:
- Higher security
When it comes to obtaining user input, dual-tone multi-frequency signaling provides a higher level of security. It reassures callers that their sensitive data (like credit card information, social security numbers, etc.) are protected and safe from malicious intents. As the human ear cannot interpret DTMF tones, sensitive customer information remains isolated from agents and call recording systems.
- Reduced probability of errors
Με τεχνολογία πολλαπλών συχνοτήτων διπλού τόνου, υπάρχει μόνο ένα σημείο εισαγωγής δεδομένων. Χωρίς το DTMF, ο καλών θα έπρεπε να διαβάσει τα δεδομένα καθώς ο αντιπρόσωπος θα έπρεπε να τα πληκτρολογήσει στην εφαρμογή του υπολογιστή του, αυξάνοντας την πιθανότητα σφαλμάτων και στα δύο άκρα.
- Improved call center metrics
Obtaining user input via dual-tone multi-frequency signaling can also improve several inbound call center metrics, such as Average Handling Time (AHT). Since agents don’t need to repeat user details back to the caller to confirm the accuracy of the input, the average duration of an interaction with a caller is reduced. In addition, the increased security provided by DTMF can contribute to improved customer satisfaction levels.
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ παλμικής κλήσης και κλήσης DTMF;
Η παλμική κλήση και η κλήση πολλαπλών συχνοτήτων διπλού τόνου (DTMF) είναι τα δύο συστήματα που χρησιμοποιούνται στην τηλεφωνική σηματοδότηση για τον προσδιορισμό του αριθμού τηλεφώνου που καλεί ένας καλών. Κατά την παλμική κλήση, οι παλμοί δημιουργούνται με γρήγορη σύνδεση και αποσύνδεση της τηλεφωνικής σύνδεσης. Η παλμική κλήση υποδεικνύει κάθε ψηφίο στον αριθμό τηλεφώνου με μια σειρά κλικ που αντιστοιχεί μόνο σε αυτό το ψηφίο. Έτσι το 1 παριστάνεται με ένα κλικ, το 2 με δύο κλικ κ.ο.κ. Οι αριθμοί καλούνται με ένα μικρό κενό μεταξύ των παλμών προκειμένου να προσδιοριστεί ένα ψηφίο από το επόμενο. Η τεχνολογία παλμικής κλήσης δεν χρησιμοποιείται πλέον ενεργά.
Η κλήση DTMF χρησιμοποιεί διαφορετικούς τόνους για να υποδείξει διαφορετικό αριθμό. Έτσι, αντί να στέλνει πολλαπλά σήματα για κάθε ψηφίο, θα χρειαστεί να στείλει μόνο ένα για καθένα. Πριν από την εισαγωγή της κλήσης DTMF, τα δίκτυα τηλεφωνικής επικοινωνίας εξαρτώνταν από την παλμική κλήση. Ωστόσο, είχε το μειονέκτημα ότι περιοριζόταν στις τοπικές συνδέσεις ανταλλαγής και απαιτούσε έναν ενδιάμεσο χειριστή για τη σύνδεση υπεραστικών κλήσεων. Από την έναρξη λειτουργίας του DTMF, η κλήση με touch-tone έγινε η κύρια μέθοδος κλήσης που σταδιακά αντικατέστησε την παλμική κλήση (μαζί με τα σχετικά περιστροφικά τηλέφωνα). Παρ ‘όλα αυτά, τα περισσότερα τηλεφωνικά συστήματα που χρησιμοποιούν τονική κλήση μπορούν επίσης να αναγνωρίσουν και να λειτουργήσουν με παλμική κλήση.
Efficient call center software just one click away
Start your 30-day free trial, no credit card required.
Frequently Asked Questions
What is dual-tone multi-frequency signaling?
Dual-tone multi-frequency signaling (DTMF), also called touch-tone, is a system used for telecommunication signaling over an active telephone line in the voice frequency band between communication devices. Whenever a number is dialed, the DTMF is decoded by the local exchange in order to route the call. DTMF systems use eight different frequency signals transmitted in pairs (one high frequency and one low frequency) to represent 16 different numbers, letters, and symbols.
What is dual-tone multi-frequency signaling used for?
Today, the DTMF signaling technology is widely used in the call center industry to route incoming calls using the keypad entries made by the caller and process user requests. When paired with Interactive Voice Response (IVR), DTMF provides automated self-service menu selection and gathers sensitive customer data. As a result, it has a number of advantages, such as the reduced probability of errors, higher security, and improved metrics (reduced average call handling time).
What is the difference between pulse dialing and DTMF dialing?
Pulse dialing and dual-tone multi-frequency dialing (tone dialing) are the two methods used in telephone signaling to recognize the dialed number. Pulse dialing uses different signal pulses to indicate the phone number dialed by a caller, while DTMF dialing uses specific tones to indicate the number. Since the introduction of DTMF, pulse dialing has lost its significance. Tone dialing has now become the standard for telephone companies worldwide.
Αφού μάθετε για την πολυσυχνότητα διπλού τόνου, ίσως θελήσετε να εξερευνήσετε τι είναι η σηματοδότηση πολλαπλών συχνοτήτων διπλού τόνου. Αυτή η πληροφορία θα σας δώσει μια βαθύτερη κατανόηση του πώς λειτουργεί αυτή η τεχνολογία. Επίσης, ανακαλύψτε σε τι χρησιμοποιείται η σηματοδότηση πολλαπλών συχνοτήτων διπλού τόνου. Με αυτόν τον τρόπο, θα κατανοήσετε καλύτερα τις πρακτικές εφαρμογές της στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Αν σας ενδιαφέρει η τεχνική πλευρά, διαβάστε για τη διαφορά μεταξύ παλμικής κλήσης και κλήσης DTMF. Αυτό το άρθρο εξηγεί τις βασικές διαφορές τους και πώς επηρεάζουν την εμπειρία του χρήστη.
Υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ανακαλύψτε πώς η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσω LiveAgent μπορεί να ενισχύσει την επικοινωνία σας και να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών. Εύκολη ενσωμάτωση με Facebook και Twitter για άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών. Δοκιμάστε δωρεάν!
Ανακαλύψτε πώς το VoIP μπορεί να κάνει τις κλήσεις σας πιο οικονομικές και αποτελεσματικές. Μάθετε για τις λειτουργίες, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, καθώς και πώς να επιλέξετε τον καλύτερο πάροχο. Βελτιστοποιήστε τη σύνδεσή σας για ακόμα καλύτερη εμπειρία κλήσεων. Εξερευνήστε περισσότερα και ξεκινήστε δωρεάν σήμερα!