What is an agent panel?
When agents log in to their LiveAgent, they can manage many things from the Agent panel. They are able to activate the plugin, create and manage tickets, replace the default LiveAgent logo, create a new user, edit organizations and much more. So that a chat sessions can be easy initiated directly from the Agent panel. Everything is concentrated in one place. Agent panel is on the left side of a LiveAgent window. It is easy to use, clear and simple.
Αφού ενημερωθείτε για τον Πίνακα Αντιπροσώπου, εξετάστε ποιοι είναι οι Εκπρόσωποι του Help Desk και τις δυνατότητες που προσφέρουν στην εξυπηρέτηση πελατών. Ανακαλύψτε πώς η σωστή Εκπαίδευση Αντιπροσώπων Εξυπηρέτησης Πελατών μπορεί να ενισχύσει την ικανοποίηση των πελατών σας. Σκεφτείτε τα πλεονεκτήματα της Επί τόπου έναντι Απομακρυσμένης Εξυπηρέτησης Πελατών για την επιχείρησή σας. Τέλος, συγκρίνετε την Εξυπηρέτηση Πελατών Μέσω Υπολογιστή έναντι Τηλεφώνου και βρείτε την καλύτερη επιλογή για τις ανάγκες σας.
Διαδικτυακή εξυπηρέτηση πελατών
Ανακαλύψτε την αποτελεσματική διαδικτυακή εξυπηρέτηση πελατών με το LiveAgent! Ενσωματώστε πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας και βελτιώστε την επικοινωνία σας με τους πελάτες. Ξεκινήστε τώρα με δωρεάν λογαριασμό, χωρίς δεσμεύσεις!
Εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών
Μάθετε πώς να παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, υπερβαίνοντας προσδοκίες με γνώσεις, θετική στάση και εξατομικευμένη επικοινωνία!