Τι είναι το περιορισμένο κέντρο βοήθειας;
Το περιορισμένο κέντρο βοήθειας αναγκάζει τον πελάτη να συνδεθεί προκειμένου να υποβάλει ένα νέο ή να απαντήσει σε ένα ticket. Περιορίζοντας το κέντρο βοήθειάς σας μπορείτε να αποφύγετε τα όμοια ή τα ανεπιθύμητα tickets και να αυξήσετε την απόδοση. Από την άλλη, ο μη περιορισμός του κέντρου βοήθειάς σας, θα σας βοηθήσει να μείνετε “πιο κοντά” και να είστε πιο ανοιχτοί προς τους πελάτες σας.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το περιορισμένο κέντρο βοήθειας;
Το Περιορισμένο Κέντρο Βοήθειας περιορίζει την πρόσβαση των πελατών απαιτώντας να συνδεθούν για να υποβάλουν νέο ή να απαντήσουν σε ένα ticket. Αυτό σας επιτρέπει να αποφεύγετε όμοιες ή ανεπιθύμητες ειδοποιήσεις. Αυξάνει την απόδοση και την αποτελεσματικότητα.
Ποιοι είναι οι τύποι του περιορισμένου κέντρου βοήθειας;
Το Περιορισμένο Κέντρο Βοήθειας μπορεί να περιορίζει τα κανάλια που μπορεί ο πελάτης να χρησιμοποιήσει για επικοινωνία. Επιπλέον, μπορεί να περιορίσει των αριθμό αιτημάτων που υποβάλει ένας χρήστης.
Προσφέρει το LiveAgent λειτουργία περιορισμένου κέντρου βοήθειας;
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργία περιορισμένου κέντρου βοήθειας. Αυτό έχει πλεονεκτήματα, καθώς επιτρέπει να αποφύγετε τις διπλές ή τις ανεπιθύμητες υποβολές, αλλά δυστυχώς αυξάνει την απόσταση ανάμεσα στον πελάτη και την εταιρεία.
Αν βρήκατε χρήσιμες τις πληροφορίες για το περιορισμένο κέντρο βοήθειας, μπορείτε να ανακαλύψετε περισσότερα για τα πρότυπα email με περιορισμένο περιεχόμενο, τα οποία θα σας βοηθήσουν να επικοινωνείτε αποτελεσματικά με τους πελάτες σας. Επίσης, διαβάστε για το λογισμικό κέντρου υποστήριξης που προσφέρει πολυκαναλική επικοινωνία για μια βελτιωμένη εμπειρία πελατών. Αν ενδιαφέρεστε για τις διαφορές μεταξύ επιτόπιας και απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών, το άρθρο επί τόπου έναντι απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών θα σας δώσει περισσότερες πληροφορίες για την καλύτερη επιλογή για την επιχείρησή σας.
Το κέντρο επικοινωνίας ως υπηρεσία
Ανακαλύψτε πώς τα κέντρα επικοινωνίας ως υπηρεσία μπορούν να αυξήσουν την ικανοποίηση πελατών και την παραγωγικότητα των εργαζομένων με το LiveAgent. Εξερευνήστε τις διαφορές με τα τηλεφωνικά κέντρα, τους τύπους κέντρων και πώς να μειώσετε τα έξοδα με λύσεις cloud.
Ανακαλύψτε πώς το VoIP μπορεί να κάνει τις κλήσεις σας πιο οικονομικές και αποτελεσματικές. Μάθετε για τις λειτουργίες, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, καθώς και πώς να επιλέξετε τον καλύτερο πάροχο. Βελτιστοποιήστε τη σύνδεσή σας για ακόμα καλύτερη εμπειρία κλήσεων. Εξερευνήστε περισσότερα και ξεκινήστε δωρεάν σήμερα!