Τι είναι το sandbox?
Το Sandbox (περιβάλλον προστατευμένης εκτέλεσης) είναι ένας λογαριασμός liveagent μόνο για εσωτερική χρήση, που εγκαθίσταται συνήθως ως Δοκιμή 14 ημερών. Ορισμένοι πελάτες μπορούν να ζητήσουν επέκταση, εάν πρέπει να εκτελέσουν περαιτέρω δοκιμές. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η δοκιμαστική περίοδος των 14 ημερών είναι επαρκής.
Παρακολουθήστε ένα βίντεο για το περιβάλλον προστατευμένης εκτέλεσης
Το λογισμικό Sandbox και το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent είναι και τα δύο ισχυρά εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν μαζί για τη βελτιστοποίηση των λειτουργιών εξυπηρέτησης πελατών. Η ενοποίηση αυτών των δύο συστημάτων επιτρέπει μια βελτιωμένη εμπειρία πελατών, καθώς τα δεδομένα από τη βάση δεδομένων Sandbox μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ενεργοποίηση ενεργειών του κέντρου υποστήριξης LiveAgent και αντίστροφα. Αυτή η σύνδεση επιτρέπει την πραγματοποίηση πληροφοριών σχετικά με τα ερωτήματα των πελατών και επιτρέπει στους αντιπροσώπους υποστήριξης να βρίσκουν γρήγορα την καλύτερη επίλυση για τους πελάτες. Επιπλέον, μπορούν να δημιουργηθούν αυτοματοποιημένες απαντήσεις για να αυξηθεί η αποτελεσματικότητα, διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα της εμπειρίας του πελάτη.
Frequently Asked Questions
Ποιος είναι ο ορισμός του sandbox;
Το Sandbox είναι ένας λογαριασμός εσωτερικής χρήσης. Σας επιτρέπει να εκτελέσετε δοκιμές λειτουργίας και να ελέγξετε νέες λειτουργίες πριν από την εφαρμογή τους στο κοινό. Αυτή η λύση βοηθά στον εντοπισμό πιθανών προβλημάτων καθώς και σε περίπτωση επίδειξης σε άλλα άτομα της ομάδας.
Το LiveAgent προσφέρει sandbox;
Το LiveAgent προσφέρει ένα sandbox (περιβάλλον προστατευμένης εκτέλεσης). Συνήθως εγκαθίσταται ως δοκιμαστική έκδοση 14 ημερών. Σας επιτρέπει να ελέγξετε επακριβώς αν όλα λειτουργούν όπως θέλετε.
Μπορεί να επεκταθεί το sandbox στο LiveAgent;
Εάν η δοκιμαστική έκδοση 14 ημερών δεν είναι αρκετή για εσάς, μπορείτε να ζητήσετε παράταση και να συνεχίσετε τις απαραίτητες δοκιμές. Ωστόσο, στις περισσότερες περιπτώσεις μια περίοδος 14 ημερών είναι επαρκής.
Αφού ολοκληρώσετε την ανάγνωση για το περιβάλλον προστατευμένης εκτέλεσης, μπορεί να σας ενδιαφέρει να μάθετε τι είναι ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Είναι σημαντικό να κατανοήσετε πώς μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών της επιχείρησής σας. Επίσης, μπορείτε να εξερευνήσετε πώς το ClickFunnels ενσωματώνεται στο LiveAgent για να ενισχύσει τις δυνατότητες πωλήσεων και μάρκετινγκ. Ανακαλύψτε τα οφέλη και τους τρόπους αξιοποίησής του. Αν θέλετε να παρακολουθείτε τις ενέργειες στο σύστημά σας, το αρχείο καταγραφής ελέγχου μπορεί να σας παρέχει πολύτιμες πληροφορίες. Δείτε πώς μπορείτε να το προσαρμόσετε στις ανάγκες σας. Για συγκρίσεις μεταξύ διαφορετικών μεθόδων εξυπηρέτησης, η ανάλυση επί τόπου έναντι απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να σας προσφέρει νέες προοπτικές. Μάθετε πότε να επιλέξετε την κάθε μέθοδο για καλύτερα αποτελέσματα. Τέλος, αν ενδιαφέρεστε για την επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο, εξετάστε τη χρήση ενός διαδικτυακού chat room. Ανακαλύψτε πώς μπορεί να διευκολύνει την άμεση επικοινωνία με τους πελάτες σας.
Πολυκαναλική εξυπηρέτηση πελατών
Ανακαλύψτε πώς η πολυκαναλική εξυπηρέτηση πελατών βελτιώνει την επικοινωνία και την υποστήριξη σε πολλαπλά κανάλια, αξιοποιώντας την τεχνολογία για εξατομικευμένη εμπειρία. Μάθετε περισσότερα και ξεκινήστε δωρεάν δοκιμή στο LiveAgent!
Ποσοστό επίλυσης πρώτης επαφής
Ανακαλύψτε πώς το ποσοστό επίλυσης πρώτης επαφής (FCR) βελτιώνει την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών. Μάθετε τις βέλτιστες πρακτικές για να επιτύχετε υψηλό FCR και ενισχύστε την αποτελεσματικότητα της ομάδας σας. Επισκεφτείτε τη σελίδα για εις βάθος κατανόηση και πρακτικούς οδηγούς!