Όλοι όσοι εργάζονται στην εξυπηρέτηση πελατών ή με πελάτες, γενικά, γνωρίζουν πόσο σημαντικές είναι οι σχέσεις μαζί τους. Εάν έχετε βρεθεί σε θέση να λείπει μια πιστή βάση πελατών, ίσως ψάχνετε τρόπους για να ξεκινήσετε να χτίζετε σχέσεις με τους πελάτες σας.
Εάν συμβαίνει αυτό, θα πρέπει να αρχίσετε να εξοικειώνεστε με μια πελατοκεντρική προσέγγιση της επιχείρησής σας.
Τι σημαίνει πελατοκεντρική;
Η πελατοκεντρικότητα θεωρείται από πολλούς ιδανικό επιχειρηματικό μοντέλο. Όταν υιοθετείτε αυτήν την προσέγγιση, ολόκληρος ο οργανισμός σας, μεταφορικά μιλώντας, βάζει τον πελάτη στον θρόνο. Η πελατοκεντρική κουλτούρα δίνει έμφαση στον πελάτη που έχει την καλύτερη εμπειρία κατά τη διάρκεια ζωής του πελάτη που μπορείτε να προσφέρετε. Κάθε απόφαση που παίρνετε, κάθε καμπάνια που ξεκινάτε και κάθε προσπάθεια σας θα πρέπει να βάζουν τον πελάτη στο επίκεντρο.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να επιτύχετε την πελατοκεντρικότητα. Σκεφτείτε τι μπορείτε να αλλάξετε στην εταιρεία σας για να διατηρήσετε τον πελάτη στην πρώτη γραμμή. Ίσως θα ήταν χρήσιμο να διεξάγετε διεξοδική έρευνα σχετικά με τη βάση του κοινού σας μέσω ερευνών πελατών και να ζητάτε σχόλια από τους πελάτες. Ή ίσως θα πρέπει να εργαστείτε για την επωνυμία σας και το όραμα της εταιρείας. Όποια και αν είναι η περίπτωση, εάν προσπαθείτε να επικεντρωθείτε στον πελάτη, βεβαιωθείτε ότι ολόκληρη η ομάδα είναι στο ίδιο επίπεδο και θέλει να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία και να υπερβαίνει τις προσδοκίες των πελατών.
Οφέλη από πελατοκεντρικές διαδικασίες
Ο επαναπροσδιορισμός του επιχειρηματικού σας μοντέλου μπορεί να ακούγεται μεγάλη υπόθεση. Ίσως να αναρωτιέστε, γιατί να ασχοληθείτε;
Ακολουθούν μερικά από τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την ιεράρχηση της εμπειρίας του πελάτη.
Υψηλότερα κέρδη – Όταν δημιουργείτε εξαιρετικές εμπειρίες πελατών, οι πελάτες είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα. Το 86% των πελατών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο για εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.
Αυξημένη ικανοποίηση πελατών – Η διασφάλιση μιας θετικής εμπειρίας και η προσφορά εξατομικευμένης προσοχής σε κάθε πελάτη οδηγεί σε ευχαριστημένους πελάτες.
Χαμηλότερο κόστος μάρκετινγκ – Εάν προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, οι πελάτες σας είναι πιο πιθανό να σας προτείνουν στους κοινωνικούς τους κύκλους. Το δωρεάν από στόμα σε στόμα μάρκετινγκ συμβάλλει στη μείωση του συνολικού κόστους μάρκετινγκ.
Μειωμένη απώλεια πελατών – Φυσικά, δεν θα διατηρήσετε όλους τους πελάτες που συναντάτε. Ωστόσο, εάν διατηρήσετε τις εμπειρίες των πελατών τους στην πρώτη γραμμή, είναι πιο πιθανό να παραμείνουν στην εταιρεία σας.
Ευκαιρία για την εταιρεία σας να αναπτυχθεί – Το να έχετε μια πιστή βάση πελατών είναι ένα από τα πιο κρίσιμα στοιχεία όταν προσπαθείτε να αναπτύξετε την εταιρεία σας και να πετύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Η πελατοκεντρική προσέγγιση συμβάλλει στην αύξηση όχι μόνο της διατήρησης των πελατών αλλά και της αφοσίωσης των πελατών.
Put focus on your customers with the right tools!
LiveAgent has a wide feature set that can help you handle every aspect of customer communication with no effort. Start your free trial today and experience the benefits.
Παρακολουθήστε ένα βίντεο για την πελατοκεντρική προσέγγιση
Η πελατοκεντρική προσέγγιση είναι μια επιχειρηματική στρατηγική που επικεντρώνεται στην κατανόηση και την πρόβλεψη των αναγκών των πελατών προκειμένου να δημιουργηθούν προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται καλύτερα σε αυτές τις ανάγκες. Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent βοηθά τις επιχειρήσεις να είναι πιο πελατοκεντρικές παρέχοντας αυτοματοποιημένη λειτουργικότητα εξυπηρέτησης πελατών που είναι προσαρμοσμένη στις προτιμήσεις των πελατών. Αυτό περιλαμβάνει επιλογές όπως ζωντανή συνομιλία, σύστημα καρτελών και βάση γνώσεων—όλα αυτά βοηθούν τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να αντιμετωπίζουν γρήγορα και με ακρίβεια τα ερωτήματα των πελατών. Επιπλέον, το LiveAgent παρέχει χρήσιμα εργαλεία ανάλυσης και αναφοράς, ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να κατανοούν καλύτερα τους πελάτες τους και να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με τον καλύτερο τρόπο υποστήριξης τους.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει η πελατοκεντρική προσέγγιση;
Οι πελατοκεντρικοί οργανισμοί βάζουν τον πελάτη στην πρώτη γραμμή των λειτουργιών τους. Ο πελάτης είναι το κομβικό σημείο στην προσέγγιση της εταιρείας σε όλη τη διαδρομή του πελάτη. Αυτό γίνεται για να δημιουργηθεί μια θετική εμπειρία και μακροχρόνιες σχέσεις μέσω της άριστης εξυπηρέτησης πελατών.
Ποια είναι τα βασικά στοιχεία μιας πελατοκεντρικής προσέγγισης;
Η βάση της πελατοκεντρικής σκέψης πρέπει να είναι, πρώτα απ' όλα, η προσφορά ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης πελατών. Χάρη σε αυτό, ο πελάτης μπορεί να λάβει την απαραίτητη υποστήριξη σε όλα τα σημεία επαφής πελατών. Μια εμπειρία με επίκεντρο τον πελάτη θα πρέπει να είναι ομαλή και χωρίς περιττά προβλήματα στην πορεία.
Πρέπει κάθε εταιρεία να είναι πελατοκεντρική;
Κάθε εταιρεία πρέπει να είναι προσανατολισμένη στον πελάτη. Ανεξάρτητα από τον κλάδο, εάν ο πελάτης είναι ικανοποιημένος, η εταιρεία θα είναι σε θέση να αποφέρει υψηλότερα κέρδη, καθώς και διαρκείς σχέσεις με τους πελάτες που θα δημιουργήσουν μακροπρόθεσμη πίστη.
Αφού ενημερωθείτε για την πελατοκεντρική προσέγγιση, μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με το τι σημαίνει πελατοκεντρική. Εκεί θα βρείτε πληροφορίες για τη σημασία της και πώς μπορεί να βελτιώσει τις επιχειρηματικές διαδικασίες σας. Επίσης, μπορείτε να εξερευνήσετε το Γλωσσάρι - LiveAgent για να κατανοήσετε καλύτερα όρους και έννοιες που σχετίζονται με το λογισμικό υποστήριξης πελατών. Αυτό το γλωσσάρι θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας στην εξυπηρέτηση πελατών.
Πολυκαναλική εξυπηρέτηση πελατών
Ανακαλύψτε πώς η πολυκαναλική εξυπηρέτηση πελατών βελτιώνει την επικοινωνία και την υποστήριξη σε πολλαπλά κανάλια, αξιοποιώντας την τεχνολογία για εξατομικευμένη εμπειρία. Μάθετε περισσότερα και ξεκινήστε δωρεάν δοκιμή στο LiveAgent!