Ποιος είναι πελάτης;
Πελάτης είναι ένα άτομο ή μια εταιρεία που αγοράζει προϊόντα ή υπηρεσίες από άλλη εταιρεία.
Το να έχετε μια επιχείρηση δεν είναι απλώς να πουλήσετε κάτι. Οι εταιρείες πρέπει να νοιάζονται για τους πελάτες και να τους παρέχουν επίσης μια εξαιρετική υπηρεσία υποστήριξης. Οι πελάτες έχουν συχνά πολλές ερωτήσεις και απορίες σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες. Μπορούν να επικοινωνούν με αντιπροσώπους μέσω καναλιών, π.χ. μέσω email, μηνυμάτων Facebook ή ζωντανής συνομιλίας. Αλλά δεν έχουν πρόσβαση στις λειτουργίες LiveAgent. Μπορούν να δημιουργήσουν κάποιες αναρτήσεις φόρουμ ή σχόλια στην πύλη πελατών.
Frequently Asked Questions
Ποιος είναι πελάτης;
Πελάτης είναι ένα πρόσωπο ή εταιρεία που αγοράζει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες ενός οργανισμού. Οι πελάτες είναι ο κύριος στόχος των εταιρειών που ανταγωνίζονται για την προσοχή του. Για το σκοπό αυτό, χρησιμοποιούν καμπάνιες μάρκετινγκ και πωλήσεων, προωθητικές ενέργειες, προγράμματα αφοσίωσης και βελτιώνουν την εξυπηρέτηση των πελατών.
Πώς να ικανοποιήσετε τον πελάτη;
Για να αυξήσεω την ικανοποίηση των πελατών, πρώτα απ' όλα, τους ακούω. Χάρη σε αυτό, ξέρω τι αρέσει στους πελάτες μας για τον τρόπο που λειτουργεί η εταιρεία μας και τι όχι. Τα σχόλια, τόσο αρνητικά όσο και θετικά, θα πρέπει να έχουν αντίκτυπο στη διαμόρφωση των δραστηριοτήτων της εταιρείας. Επιπλέον, για να είναι ικανοποιημένος ο πελάτης, πρέπει να του παρέχεται άριστη εξυπηρέτηση πελατών και επίσης να υπερβαίνει τις προσδοκίες του. Χάρη σε αυτό, θα χτίσουμε μια σχέση βασισμένη στην εμπιστοσύνη και την αφοσίωση.
Πώς να ζητήσετε σχόλια από τον πελάτη;
Αν θέλετε να ζητήσετε σχόλια από τους πελάτες, έχετε πολλές επιλογές. Αρχικά, μπορείτε να το κάνετε αυτό στο τέλος της συνομιλίας που έχετε μαζί του, ανεξάρτητα από το κανάλι στο οποίο λαμβάνει χώρα η συζήτηση ή μπορείτε να στείλετε ένα ειδικό email για το θέμα. Ένα σημαντικό ζήτημα είναι να επιλέξετε τη μορφή λήψης σχολίων - μπορεί να είναι μια γενική έρευνα, μια λεπτομερής έρευνα ή ένα αίτημα για σχόλιο. Όλα εξαρτώνται από τις πληροφορίες που σας ενδιαφέρουν και σε ποιο στάδιο της αγοράς λαμβάνετε.
Αφού διαβάσετε για τον πελάτη, μπορεί να σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα για την επικοινωνία με τον πελάτη. Αυτό το άρθρο προσφέρει συμβουλές για επαγγελματικό διάλογο και πώς να επικοινωνείτε αποτελεσματικά με τους πελάτες διαδικτυακά. Επίσης, μπορείτε να εξερευνήσετε πώς να δημιουργήσετε αξία για τους πελάτες και να κατανοήσετε γιατί είναι σημαντική για την επιχείρησή σας. Αν ενδιαφέρεστε για εργαλεία, ρίξτε μια ματιά στο δωρεάν λογισμικό γνωσιακής βάσης που μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών προσφέροντας ευκολία στη δημιουργία γνωσιακών βάσεων. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τη φόρμα πελάτη, το άρθρο εξηγεί τι είναι και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών. Τέλος, αν χρειάζεστε έμπνευση για επικοινωνία προϊόντων, τα πρότυπα email ενημέρωσης προϊόντων προσφέρουν χρήσιμες πρακτικές και παραδείγματα για αποτελεσματική επικοινωνία.
Ανακαλύψτε πώς το VoIP μπορεί να κάνει τις κλήσεις σας πιο οικονομικές και αποτελεσματικές. Μάθετε για τις λειτουργίες, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, καθώς και πώς να επιλέξετε τον καλύτερο πάροχο. Βελτιστοποιήστε τη σύνδεσή σας για ακόμα καλύτερη εμπειρία κλήσεων. Εξερευνήστε περισσότερα και ξεκινήστε δωρεάν σήμερα!
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.