Τι είναι η παραβίαση της ΣΕΥ;
Ορισμένες επιχειρήσεις προτιμούν ή υποχρεούνται να έχουν συγκεκριμένη συμφωνία σε επίπεδο υπηρεσιών. Η ΣΕΥ καθορίζει ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο στο οποίο πρέπει να απαντηθούν οι καρτέλες ή να απαντηθούν συνομιλίες και κλήσεις. Εάν δεν απαντηθούν εντός του καθορισμένου χρονικού πλαισίου, προκύπτει παραβίαση της ΣΕΥ.
Κανονικά, εάν προκύψουν πάρα πολλές παραβιάσεις ΣΕΥ, μια εταιρεία θα πρέπει να επανεξετάσει τις ρυθμίσεις και τις προτιμήσεις των ΣΕΥ ή θα πρέπει να ενισχύσει το εργατικό δυναμικό της με περισσότερους αντιπροσώπους ή με καλύτερα εργαλεία κέντρου υποστήριξης.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η παραβίαση της ΣΕΥ;
Η ΣΕΥ καθορίζει το χρονικό πλαίσιο εντός του οποίου πρέπει να απαντηθούν καρτέλες, συνομιλίες και κλήσεις. Εάν οι πελάτες δεν λάβουν απάντηση ή η κλήση δεν απαντηθεί εντός του καθορισμένου χρόνου, προκύπτει παραβίαση της ΣΕΥ.
Πως να αποφύγετε τις παραβιάσεις των ΣΕΥ;
Προκειμένου να αποφευχθούν παραβιάσεις των ΣΕΥ, η εταιρεία πρέπει πρώτα απ' όλα να είναι ειλικρινής με τον πελάτη της και να μην κρύβει τα άσχημα νέα. Επιπλέον, η εσωτερική διαμόρφωση του συστήματος πρέπει να ελέγχεται για υπενθυμίσεις και διαδικασίες κλιμάκωσης. Αξίζει επίσης να ελέγξετε πώς λειτουργούν οι διαδικασίες.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε τις παραβιάσεις των ΣΕΥ στο LiveAgent;
Στο LiveAgent, μπορείτε να παρακολουθείτε τις παραβιάσεις των ΣΕΥ. Οι διαχειριστές έχουν πρόσβαση σε αυτές, ώστε να μπορούν να διασφαλίσουν ότι οι αντιπρόσωποι επιλύουν τα θέματα εγκαίρως.
Αφού μάθετε για την παραβίαση ΣΕΥ, μπορεί να σας ενδιαφέρει να διαβάσετε περισσότερα για το πώς να την αποφύγετε στον οδηγό "Τι είναι η Παραβίαση ΣΕΥ;". Αν θέλετε να εμβαθύνετε περισσότερο, εξετάστε την "Αναφορά καταγραφής ΣΕΥ" για να δείτε πώς μπορεί να σας βοηθήσει στην βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών σας.
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.