Τι είναι τα παράπονα
Το παράπονο είναι ένα μήνυμα ή μια ειδοποίηση στην οποία οι πελάτες εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους. Αυτό συμβαίνει όταν οι προσδοκίες των πελατών δεν ικανοποιούνται ή έχουν κάποιο πρόβλημα με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.
Η λύση για αυτούς τους πελάτες είναι αποζημίωση, δώρο ή ανατροφοδότηση. Τα παράπονα δεν είναι καλά για την εταιρεία, αλλά από την άλλη πλευρά, βοηθά τους αντιπροσώπους των πελατών, τους διευθυντές να παρέχουν μια καλύτερη εξυπηρέτηση.
Όταν ένας πελάτης δημοσιεύει ένα παράπονο στον τοίχο της σελίδας σας στο Facebook, όλα παρακολουθούνται στο LiveAgent και μπορείτε να απαντήσετε σε αυτό άμεσα.
Frequently Asked Questions
Τι είναι τα παράπονα;
Τα παράπονα των πελατών είναι μια αναντιστοιχία μεταξύ του τι περιμένουν οι πελάτες και του προϊόντος ή της υπηρεσίας που λαμβάνουν. Μπορεί να θεωρηθεί ότι πρόκειται για αποτυχία εκπλήρωσης της υπόσχεσης που δόθηκε στον πελάτη από την εταιρεία. Τα παράπονα μπορεί να σχετίζονται κυρίως με την ποιότητα του προϊόντος.
Πώς μπορούν οι πελάτες να αναφέρουν παράπονα;
Για την υποβολή παραπόνου, οι πελάτες θα πρέπει να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών. Ανάλογα με το κανάλι ή τα κανάλια που επιλέγει η εταιρεία, αυτή η διαδρομή θα πρέπει να επιλεγεί ως ο τρόπος υποβολής παραπόνου. Συνήθως, θα πρέπει να εισαγάγετε τον αριθμό της παραγγελίας σας.
Είναι καλά τα παράπονα των πελατών;
Με την πρώτη ματιά, τα παράπονα των πελατών δεν είναι κάτι καλό, αλλά παρόλα αυτά μπορεί να προκύψει προστιθέμενη αξία από αυτά. Χάρη στα παράπονα, ανακαλύπτουμε τι δεν λειτουργεί για εμάς, τι περιμένουν οι πελάτες, ποιες υποσχέσεις δεν έχουν εκπληρωθεί από την εταιρεία. Επιπλέον, όταν τα παράπονα αντιμετωπίζονται σωστά, οι πελάτες βλέπουν ότι λαμβάνονται σοβαρά υπόψη. Η γνώμη τους μετράει.
Αν μόλις διαβάσατε για το πώς να διαχειριστείτε τα παράπονα πελατών, ίσως σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα για το τι είναι τα παράπονα. Αυτή η σελίδα θα σας δώσει μια σαφή εικόνα για τον ορισμό των παραπόνων και γιατί είναι σημαντικά στην εξυπηρέτηση πελατών.
Για να εμβαθύνετε τις γνώσεις σας σχετικά με τη διαχείριση δυσαρεστημένων πελατών, μπορείτε να εξερευνήσετε πρακτικές συμβουλές στο άρθρο "πώς να διαχειριστείτε παράπονα πελατών". Εκεί, θα βρείτε χρήσιμες στρατηγικές για να διαχειριστείτε αποτελεσματικά τις δύσκολες καταστάσεις και να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών σας.
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.