Ποιος είναι ο ορισμός της προσαρμογής;
Προσαρμογή σημαίνει να αλλάζεις κάτι ώστε να ταιριάζει σε συγκεκριμένες ανάγκες. Αλλάζουμε και τροποποιούμε προϊόντα ή υπηρεσίες για να ταιριάζουν στις προσωπικές και επιχειρηματικές μας ανάγκες, εάν είναι διαθέσιμη η προσαρμογή. Και, αναμένουμε να είναι διαθέσιμη. Θέλουμε να προσαρμοστούμε έτσι ώστε να είμαστε πιο εποικοδομητικοί, αποτελεσματικοί και μοναδικοί.
Το θέμα της εξατομίκευσης έναντι προσαρμογής είναι μεγάλο όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών. Αν και παρόμοια, υπάρχουν ορισμένες διαφορές που τα κάνουν να μην μοιάζουν.
Στην υποστήριξη πελατών, τηρείτε καθημερινά μεμονωμένες απαιτήσεις. Οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να μάθουν περισσότερα για τον πελάτη για να έχουν την πλήρη εικόνα. Μόνο τότε μπορούν να προχωρήσουν στην προσφορά εξατομικευμένης υποστήριξης. Η πρακτική και προσεκτική απόκριση προϋποθέτει όχι μόνο δεδομένα αλλά και πολυκαναλική προσέγγιση, ώστε να μπορείτε να διατηρείτε επαφή μέσω της πλατφόρμας της επιλογής σας.
Θέλετε να αφήσετε τον πελάτη να επιλέξει τη διεπαφή για επικοινωνία. Η επικοινωνία μέσω του καναλιού της επιλογής του πελάτη μπορεί επίσης να θεωρηθεί μια μορφή προσαρμογής. Επίσης, εάν έχετε πελάτες από διάφορες χώρες και περιοχές, θα εκτιμούσαν μια επιλογή γλώσσας για επικοινωνία. Περιττό να πούμε ότι το κουμπί θέματος, συνομιλίας και κλήσης μπορούν να προσαρμοστούν.
Επειδή κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προσαρμοστική εξατομίκευση για να ταιριάζει στις ανάγκες της επιχείρησής σας. Με την προσαρμοστική εξατομίκευση, μπορείτε να φιλτράρετε και να χρησιμοποιήσετε εκείνα τα χαρακτηριστικά που ταιριάζουν στις ανάγκες των πελατών σας. Θέλετε να μπορείτε να προσφέρετε προσαρμοσμένες υπηρεσίες και υποστήριξη σε διάφορες πλατφόρμες. Είτε πρόκειται για κέντρο υποστήριξης, τηλεφωνικό κέντρο ή υπηρεσία ζωντανής συνομιλίας, ο στόχος είναι να παρέχουμε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, όχι τυπική αλλά εξατομικευμένη προσοχή. Ένα καλό CRM και η αποτελεσματική διοχέτευση πληροφοριών θα σας βοηθήσουν να κάνετε ακριβώς αυτό.
Customize your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Γιατί οι εταιρείες προσαρμόζουν τα προϊόντα;
Οι εταιρείες προσαρμόζουν τα προϊόντα επειδή θέλουν να προσφέρουν ατομική φροντίδα και προσοχή στους πελάτες. Αναγνωρίζουν ότι η εξυπηρέτηση πελατών υψηλής ποιότητας απαιτεί μια εξατομικευμένη και προσαρμοσμένη προσέγγιση.
Πώς μπορώ να προσαρμόσω την επιχείρησή μου;
Μπορείτε να προσαρμόσετε την επιχείρησή σας προσαρμόζοντας το προϊόν ή την υπηρεσία σας σε στοχευμένο κοινό, γεωγραφική τοποθεσία, δημογραφικά ή άλλα κριτήρια της επιλογής σας. Επιπλέον, οι εταιρείες μπορούν να προσαρμόσουν, προσφέροντας στους πελάτες συγκεκριμένες επιλογές για να κάνουν.
Αφού διαβάσετε για την προσαρμογή, μπορείτε να ανακαλύψετε περισσότερα για το πώς τα widgets που προσαρμόζονται στη γλώσσα μπορούν να ενισχύσουν την επικοινωνία σας. Αυτά τα εργαλεία προσφέρουν ευελιξία και άνεση στους χρήστες σας. Επίσης, το άρθρο για το διαδικτυακό chat room είναι ιδανικό για να μάθετε πώς μπορείτε να υποστηρίξετε τις συνομιλίες σας με πελάτες σε πραγματικό χρόνο. Η χρήση ενός chat room μπορεί να βελτιώσει άμεσα την εξυπηρέτηση πελατών. Μην ξεχάσετε να εξετάσετε τη διαφορά μεταξύ εξατομίκευσης και προσαρμογής. Είναι σημαντικό να κατανοήσετε πώς αυτές οι δύο στρατηγικές μπορούν να εφαρμοστούν για καλύτερη ικανοποίηση πελατών. Τέλος, για μια πιο ολοκληρωμένη κατανόηση, δείτε πώς μπορείτε να διαχειριστείτε προσαρμοσμένους ρόλους στο σύστημά σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να δώσετε τις κατάλληλες αρμοδιότητες στην ομάδα σας.
Ανακαλύψτε τη διαφορά μεταξύ εξατομίκευσης και προσαρμογής στην εμπειρία πελάτη. Εξατομίκευση χρησιμοποιεί δεδομένα από αλγόριθμους, ενώ προσαρμογή βασίζεται σε δεδομένα από τον χρήστη. Δείτε πώς να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας με αυτές τις στρατηγικές. Ξεκινήστε με δωρεάν δοκιμή στο LiveAgent!
Αντιπρόσωπος εισερχόμενων πωλήσεων
Ανακαλύψτε τον ρόλο του αντιπροσώπου εισερχόμενων πωλήσεων και τη σημασία της εξαιρετικής επικοινωνίας με πελάτες για την αύξηση πωλήσεων. Μάθετε πώς το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε τις σχέσεις με τους πελάτες και να κλείσετε περισσότερες συμφωνίες. Δοκιμάστε το δωρεάν σήμερα!