Τι είναι η υποστήριξη πολλαπλών καναλιών;
Δώστε στους πελάτες σας ένα ευρύ φάσμα επιλογών για να επικοινωνήσουν μαζί σας, ενσωματώνοντας μια σειρά από διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας.
Μπορείτε να επιλέξετε από μια μεγάλη γκάμα κοινωνικών δικτύων, όπως το Facebook ή το Twitter, για να φτάσετε σε ένα ευρύτερο κοινό και να προσελκύσετε νέους πιθανούς πελάτες.
Παρόμοια, προσπαθήστε να επεκτείνετε την επιχείρησή σας σε διάφορες συσκευές και να γίνετε εύκολα προσβάσιμοι οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή. Μπορείτε να επεκτείνετε το εύρος σας σε κινητά τηλέφωνα, παρόχους email ή να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε υπηρεσίες συνομιλίας για άμεση επικοινωνία με τους πελάτες. Το λογισμικό πολυκαναλικού κέντρου επικοινωνίας σας επιτρέπει ακόμα να διαχειρίζεστε πολλαπλά brands ταυτόχρονα με την επιπλέον λειτουργία πολλαπλών brands. Χρησιμοποιώντας υπηρεσίες όπως το NGINX σημαίνει ότι μπορείτε να διαχειριστείτε τεράστιες ποσότητες ταυτόχρονων συνδέσεων.
Ωστόσο, η εφαρμογή υποστήριξης πολλαπλών καναλιών μπορεί να αποτελεί πρόκληση χωρίς τη χρήση των κατάλληλων εργαλείων. Χωρίς αυτά, οι επιχειρήσεις μπορεί να αντιμετωπίσουν δυσκολίες στην αποτελεσματική διαχείριση και παρακολούθηση των ερωτημάτων των πελατών από διάφορα κανάλια. Όταν πρόκειται για την παροχή αποτελεσματικής επικοινωνίας και υποστήριξης προς τον πελάτη, η χρήση ενός εργαλείου για αιτήματα μπορεί να είναι πολύ ωφέλιμη. Το εργαλείο για αιτήματα σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε τα ερωτήματα και τα προβλήματα των πελατών από πολλαπλά κανάλια. Με την κατάλληλη εκπαίδευση και κατανόηση του πως να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο για αιτήματα, οι αντιπρόσωποι υποστήριξης πελατών μπορούν να χειριστούν αποτελεσματικά όλα τα εισερχόμενα αιτήματα, εξασφαλίζοντας μια ομαλή επίλυση για κάθε αίτημα του πελάτη.
Επιπλέον, η εφαρμογή λογισμικού διαχείρισης επιτυχίας πελατών μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τον τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες σας σε πολλά κανάλια, καθώς και να παρακολουθείτε την απόδοση της εξυπηρέτησης πελατών.
Frequently Asked Questions
Ποιος είναι ο ορισμός της υποστήριξης πολλαπλών καναλιών;
Υποστήριξη πολλαπλών καναλιών σημαίνει εξυπηρέτηση πελατών πολλαπλών καναλιών που πραγματοποιείται σε περισσότερα από δύο διαφορετικά κανάλια. Αναφέρεται στην κατάσταση όπου μια εταιρεία προσφέρει υποστήριξη μέσω πολλών καναλιών και οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν το πιο βολικό. Με αυτόν τον τρόπο, οι εταιρείες μπορούν να υποστηρίξουν πελάτες στο κανάλι που προτιμούν.
Ποιες είναι οι αρχές της υποστήριξης πολλαπλών καναλιών;
Υπάρχουν διάφοροι κανόνες για τη λειτουργία πολλαπλών καναλιών. Το πρώτο είναι να κατανοήσετε το κοινό-στόχο. Χάρη σε αυτό, γνωρίζετε πού βρίσκονται περισσότεροι αντιπρόσωποι των δυνητικών πελατών σας και με ποιον θα θέλουν περισσότερο να επικοινωνήσουν. Ένας άλλος είναι ο προγραμματισμός υπηρεσιών και όχι καναλιών. Είναι σημαντικό να έχουμε έναν στόχο στο μυαλό μας, όχι μόνο έναν δρόμο. Ένας άλλος κανόνας είναι ότι σπάνια συμβαίνει ο πελάτης να πηγαίνει από το σημείο Α στο σημείο Β. Πρέπει να λάβετε υπόψη ότι συχνά τρέχει μακριά από την επιλεγμένη διαδρομή. Ένας άλλος κανόνας είναι ότι η εμπειρία των πελατών δεν γνωρίζει όρια, επομένως η γλώσσα επικοινωνίας ολόκληρης της εταιρείας και των εργαζομένων σχετικά με την εταιρεία πρέπει να είναι συνεπής. Τέλος, είναι σημαντικό να δοκιμάσετε διαφορετικές λύσεις.
Μπορείτε να παρέχετε υποστήριξη πολλαπλών καναλιών χρησιμοποιώντας το LiveAgent;
Με το LiveAgent μπορείτε να παρέχετε υποστήριξη πολλαπλών καναλιών. Το LiveAgent είναι ένα κέντρο εξυπηρέτησης πολλαπλών καναλιών. Ενσωματώνει Email, Ζωντανή Συνομιλία, Τηλέφωνο, Facebook και Twitter σε μία εφαρμογή. Χάρη σε αυτό, η εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας σας μπορεί να πραγματοποιηθεί σε πολλαπλά κανάλια και υψηλό επίπεδο.
Αφού διαβάσετε για την υποστήριξη πολλαπλών καναλιών, μπορείτε να εξερευνήσετε την πολυκαναλική εξυπηρέτηση πελατών. Μάθετε τη διαφορά μεταξύ πανκαναλικής και πολυκαναλικής εξυπηρέτησης και ανακαλύψτε τα οφέλη κάθε προσέγγισης.
Επίσης, μπορείτε να συγκρίνετε την επί τόπου έναντι απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών. Ανακαλύψτε πότε είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε επιτόπιες ομάδες εξυπηρέτησης και πώς να τις κάνετε να λειτουργούν αποδοτικά.
Τέλος, εξερευνήστε τι είναι ένα κανάλι υποστήριξης. Κατανοήστε τη σημασία της σωστής επιλογής καναλιού για την βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών σας.