Τι είναι οι μετρήσεις;
Οι μετρήσεις που ονομάζονται επίσης Αναφορές είναι διάφοροι τύποι μετρήσεων που μπορούν να σας βοηθήσουν για να δείτε την τρέχουσα κατάσταση της επιχείρησής σας. Υπάρχουν 3 κύριες κατηγορίες μετρήσεων: μετρήσεις βάσει χρόνου, μετρήσεις προσπάθειας, και μετρήσεις δραστηριότητας αντιπροσώπου.
Οι μετρήσεις βάσει χρόνου σας παρέχουν δεδομένα όπως ο χρόνος πρώτης απάντησης, ο χρόνος αναμονής του αιτούντος ή ο χρόνος πλήρους επίλυσης. Οι μετρήσεις της προσπάθειας περιλαμβάνουν αριθμό απαντήσεων, εκ νέου ανοίγματος ή επαναδιάθεσης καρτελών και μετρήσεις δραστηριότητας αντιπροσώπων που αφορούν τον χρόνο σύνδεσης, τη διαθεσιμότητα και τις επιλυμένες καρτέλες. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες μετρήσεις για την παρακολούθηση δεδομένων με το υψηλότερο ενδιαφέρον.
Οι μετρήσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να παρακολουθείτε την παραγωγικότητα του κέντρου επικοινωνίας σας και να παρακολουθείτε τις ώρες εργασίας των υπαλλήλων σας. Ο στόχος αυτής της διαδικασίας είναι να κατανοήσετε τις λειτουργίες του κέντρου επικοινωνίας σας και να βελτιώσετε τυχόν τομείς που ενδέχεται να έχουν χαμηλή απόδοση.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις Μετρήσεις στο LiveAgent.
Παρακολούθησε γιατί οι μετρικές είναι σημαντικές
Οι μετρήσεις αναφέρονται σε μετρήσιμα μέτρα ή δείκτες που χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση της απόδοσης, της προόδου ή της αποτελεσματικότητας σε διάφορα πλαίσια, συμπεριλαμβανομένων τόσο των προσωπικών όσο και των επιχειρηματικών ρυθμίσεων. Παρέχουν αντικειμενικά δεδομένα που επιτρέπουν σύγκριση, ανάλυση και αξιολόγηση. Οι μετρήσεις διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο στην κατανόηση και την παρακολούθηση των επιπέδων απόδοσης, στον εντοπισμό τάσεων, στη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων και στην προώθηση της βελτίωσης. Τόσο στη ζωή όσο και στην επιχείρηση, οι μετρήσεις χρησιμεύουν ως πολύτιμα εργαλεία για τη μέτρηση της επιτυχίας, τη μέτρηση της ανάπτυξης και την παρακολούθηση της επίτευξης των στόχων.
Frequently Asked Questions
Τι είναι οι μετρήσεις;
Οι μετρήσεις είναι μέτρα ποσοτικοποίησης. Χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση, τη σύγκριση και την παρακολούθηση της απόδοσης ή της παραγωγής. Πρόκειται για μια ομάδα μετρήσεων βάσει των οποίων η διοίκηση ή οι αναλυτές επανεξετάζουν τακτικά για να διατηρούν αξιολογήσεις απόδοσης, γνώμης και επιχειρηματικών στρατηγικών.
Ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες μετρήσεις υποστήριξης πελατών;
Οι πιο συνηθισμένες μετρήσεις εξυπηρέτησης πελατών είναι ο Όγκος Καρτελών, που είναι ο αριθμός των ειδοποιήσεων που μετρούν τον συνολικό αριθμό κλήσεων στο πεδίο της εξυπηρέτησης. Τα επόμενα είναι Μέσος χρόνος επίλυσης προβλημάτων, Μέσος χρόνος απόκρισης, Μέσος χρόνος πρώτης απόκρισης, Βαθμός ικανοποίησης πελατών και Μέσος χρόνος εξυπηρέτησης πελατών.
Ποιες μετρήσεις μπορείτε να μετρήσετε στο LiveAgent;
Στο LiveAgent μπορείτε να μετρήσετε τους πελάτες και το έργο των αντιπροσώπων. Όσον αφορά τους πελάτες, μπορείτε να μετρήσετε, μεταξύ άλλων, το Καθαρό σκορ προωθητή, Δείκτη ικανοποίησης πελατών, Βαθμό προσπάθειας πελατών, Εσωτερικό βαθμό ποιότητας, Αφοσίωση πελατών, Ποσοστό ανακατάταξης πελατών, Ποσοστό διατήρησης πελατών, Ποσοστό προτάσεων. Όσον αφορά τους αντιπροσώπους, μπορούμε να μετρήσουμε, μεταξύ άλλων, τον όγκο των καρτελών, τον αριθμό των επαφών, το επίπεδο εξυπηρέτησης και τις εκκρεμούσες καρτέλες.
Αφού διαβάσετε για τις μετρήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών, ίσως σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα για το διαδικτυακό chat room. Είναι ένα εργαλείο που μπορεί να βελτιώσει την επικοινωνία με τους πελάτες σας. Επίσης, ανακαλύψτε τον ορισμό της προσαρμογής και πώς μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών σας. Αν θέλετε να κατανοήσετε καλύτερα τον ρόλο ενός αντιπροσώπου εξυπηρέτησης, υπάρχει ένα άρθρο που εξηγεί τις ευθύνες και τις δεξιότητες που απαιτούνται. Για να αποφασίσετε αν η επί τόπου ή η απομακρυσμένη εξυπηρέτηση πελατών είναι καλύτερη για την επιχείρησή σας, μπορείτε να δείτε τα πλεονεκτήματα και τις χρήσεις τους. Αν σας ενδιαφέρει η παρακολούθηση δεδομένων, το Google Analytics μπορεί να είναι το εργαλείο που χρειάζεστε για να κατανοήσετε καλύτερα την επισκεψιμότητα και τη συμπεριφορά των χρηστών σας. Τέλος, αν σκέφτεστε να μεταφερθείτε από το LeadDesk, δείτε πώς μπορείτε να κάνετε μετεγκατάσταση δεδομένων στο LiveAgent εύκολα και με ασφάλεια.
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.