Τι κάνει η μεταφορά καρτέλας;
Οι καρτέλες μπορούν να μεταφερθούν μεταξύ τμημάτων ή/και εκπροσώπων. Από προεπιλογή, σε μια νέα κενή περίπτωση του liveagent, όλες οι καρτέλες ανήκουν στο γενικό τμήμα. Εάν δημιουργήσετε περισσότερα τμήματα και προσθέσετε περισσότερους εκπροσώπους μπορείτε να επιλέξετε από ένα αναπτυσσόμενο μενού να μεταβιβάσετε την κυριότητα των καρτελών.
Όλες οι μεταφορές καρτελών έχουν χρονική σήμανση και η ακριβής ώρα και το άτομο που είναι υπεύθυνο για τη μεταφορά εμφανίζονται στο νήμα της καρτέλας.
Όταν ένας αντιπρόσωπος μεταφέρει μια καρτέλα, μπορεί να προσθέσει σημειώσεις και σχόλια, ακόμη και να κάνει επικόλληση εικόνων για να παρέχει όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες. Αυτό γίνεται για να διασφαλιστεί ότι ο επόμενος αντιπρόσωπος που θα εργαστεί στην καρτέλα θα έχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να την επιλύσει με επιτυχία.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει μεταφορά καρτέλας;
Μια καρτέλα που μεταφέρθηκε είναι μια καρτέλα που μεταφέρεται από ένα τμήμα σε άλλο ή από έναν εκπρόσωπο σε έναν άλλο.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την επιλογή της μεταφοράς καρτέλας;
Για να χρησιμοποιήσετε την επιλογή μεταφοράς καρτέλας, πρέπει να επιλέξετε την καρτέλα που θέλετε να μεταφέρετε και, στη συνέχεια, να επιλέξτε τον εκπρόσωπο ή το τμήμα στο οποίο θέλετε να πάει.
Είναι διαθέσιμη στο LiveAgent η λειτουργία μεταφοράς καρτέλας;
Η μεταφορά καρτέλας είναι διαθέσιμη από το LiveAgent. Η προεπιλεγμένη επιλογή κάνει όλες τις καρτέλες να ανήκουν στη γενική ενότητα. Εάν έχετε περισσότερα τμήματα και περισσότερους εκπροσώπους, πρέπει να επιλέξετε από το αναπτυσσόμενο μενού για να μεταβιβάσετε την κυριότητα των καρτελών.
Αφού μάθετε για τη μεταφορά καρτέλας, μπορείτε να εξερευνήσετε τη σημασία του νήματος καρτέλας. Αυτή η γνώση μπορεί να βελτιώσει την κατανόησή σας για την οργάνωση των καρτελών. Επίσης, ρίξτε μια ματιά στο λογισμικό καρτελών για να δείτε πώς μπορεί να ενισχύσει την ικανοποίηση πελατών. Η σωστή επιλογή λογισμικού μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση που παρέχετε. Ανακαλύψτε τη λειτουργία Αναζήτησης και Αντικατάστασης και πώς αυτή μπορεί να απλοποιήσει τις διαδικασίες σας. Η χρήση τέτοιων εργαλείων μπορεί να κάνει τη διαχείριση πληροφοριών πιο αποτελεσματική. Τέλος, κατανοήστε τη σημασία της υπογραφής αντιπροσώπου. Μια καλή υπογραφή μπορεί να προσθέσει επαγγελματισμό στις επικοινωνίες σας.
Το κέντρο επικοινωνίας ως υπηρεσία
Ανακαλύψτε πώς τα κέντρα επικοινωνίας ως υπηρεσία μπορούν να αυξήσουν την ικανοποίηση πελατών και την παραγωγικότητα των εργαζομένων με το LiveAgent. Εξερευνήστε τις διαφορές με τα τηλεφωνικά κέντρα, τους τύπους κέντρων και πώς να μειώσετε τα έξοδα με λύσεις cloud.