Τι είναι ο μέσος χρόνος αναμονής;
Ο μέσος χρόνος αναμονής είναι ο μέσος χρόνος που αφιερώνουν οι εκπρόσωποι πελατών σε όλες τις δραστηριότητες τους. Περιλαμβάνει τον χρόνο κλήσης, τον χρόνο αναμονής, τις συζητήσεις και την επίλυση προβλημάτων των πελατών. Πρέπει να είναι όσο το δυνατόν χαμηλότερος. Ο χρόνος είναι χρήμα, οπότε είναι απαραίτητο να παρακολουθείτε. Δείχνει πόσος χρόνος απαιτείται για την επίλυση των προβλημάτων και σε ποιες ερωτήσεις αφιερώνουν οι εκπρόσωποι τον περισσότερο χρόνο. Μπορείτε να παρακολουθείτε τη μέση ταχύτητα απάντησης, το επίπεδο υπηρεσίας και πολλά άλλα. Βοηθά στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.
Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
Αφού μάθετε για τον μέσο χρόνο αναμονής, μπορείτε να εξερευνήσετε τον χρόνο χειρισμού κλήσης. Κατανοήστε πώς ο χρόνος διαχείρισης κλήσεων επηρεάζει την εμπειρία του πελάτη.
Επιπλέον, ανακαλύψτε τι είναι ο χρόνος επίλυσης και πώς συμβάλλει στην αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών. Μάθετε τις καλύτερες πρακτικές για γρηγορότερη επίλυση ζητημάτων.
Δείτε επίσης τα widgets που προσαρμόζονται στη γλώσσα, για να κατανοήσετε πώς μπορείτε να προσαρμόσετε την εμπειρία πελάτη. Αυτή η γνώση μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει με πολυγλωσσική υποστήριξη.
Τέλος, συγκρίνετε τα πλεονεκτήματα της εξυπηρέτησης πελατών μέσω υπολογιστή έναντι τηλεφώνου. Ανακαλύψτε ποια μέθοδος είναι πιο κατάλληλη για την επιχείρησή σας.
Ανακαλύψτε τη σημασία του χρόνου ομιλίας στις τηλεφωνικές κλήσεις και πώς μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών. Μάθετε πώς να μετράτε τον μέσο χρόνο ομιλίας και να τον αξιοποιείτε για να πετύχετε υψηλά επίπεδα ικανοποίησης πελατών. Δοκιμάστε δωρεάν το LiveAgent και ενισχύστε την αποτελεσματικότητα του κέντρου εξυπηρέτησής σας!