Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνίας μας. Είναι μια πλατφόρμα για τη σύνδεση με τους φίλους και την οικογένεια, τις αγορές μέσω Διαδικτύου, τη δημιουργία χρημάτων και όλο και περισσότερο για σκοπούς μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ στις κοινωνικές πλατφόρμες μπορεί να είναι δωρεάν ή επί πληρωμή.
Ποιες είναι οι κύριες διαφορές μεταξύ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επί πληρωμή και των οργανικών;
Και οι δύο…
… περιλαμβάνουν την ενασχόληση με το υπάρχον κοινό και το να κερδίζετε νέο κοινό στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση, την πώληση και τη διαφήμιση του προϊόντος, της επιχείρησης ή της επωνυμίας σας. Και οι δύο χρησιμοποιούν υπάρχουσες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και απαιτούν παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και, για να χρησιμοποιηθούν αποτελεσματικά, χρειάζονται και οι δύο κάποια ικανότητα.
Αλλά…
… τα οργανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι δωρεάν.
Είναι τα επί πληρωμή καλύτερα από τα οργανικά;
Εξαρτάται από τον προϋπολογισμό και τον επιχειρηματικό σας στόχο. Ορισμένοι λένε ότι οι οργανικές αναρτήσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι πιο αυθεντικές. Από την άλλη πλευρά, οι επί πληρωμή μπορούν να στοχεύσουν καλύτερα ένα κοινό, αλλά μπορεί να σας βλάψουν περισσότερο από ό,τι βοηθούν εάν το κάνετε λάθος, επειδή χάνετε χρήματα και χρόνο. Τα καλά νέα είναι ότι η αποτελεσματική χρήση τους μπορεί να γίνει κτήμα σας. Στην πραγματικότητα, ο συνδυασμός και των δύο στρατηγικών είναι η ιδανική.
Και οι δύο στρατηγικές αποτυγχάνουν εάν δεν πραγματοποιηθούν οι υποσχέσεις ή εάν δεν απαντήσετε στους ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Improve your social media customer service with LiveAgent
Social media support under one roof.
Παρακολουθήστε ένα βίντεο για τα οργανικά έναντι επί πληρωμή μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Τα οργανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι περιεχόμενο που δημιουργείται, μοιράζεται και προωθείται από θαυμαστές ή ακόλουθους ως απόκριση σε μηνύματα μιας επωνυμίας ή εταιρείας, ενώ τα επί πληρωμή κοινωνικά μέσα είναι περιεχόμενο που πληρώνει μια επωνυμία ή εταιρεία για να διαθέσει στην αγορά με στόχο την επίτευξη ενός επιθυμητού αποτελέσματος όπως περισσότεροι ακόλουθοι ή περισσότερη αφοσίωση. Με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent, οι επιχειρήσεις μπορούν να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις οργανικές και επί πληρωμή καμπάνιες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ενσωματώνοντας τα κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το LiveAgent παρέχει λειτουργίες όπως αυτοματοποιημένες απαντήσεις, αναλυτικά στοιχεία σε βάθος, συχνές ερωτήσεις, βάσεις γνώσεων και πολλά άλλα. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στις ομάδες να ανταποκρίνονται γρήγορα και αποτελεσματικά σε ερωτήματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης ανά πάσα στιγμή και από οποιαδήποτε τοποθεσία.
Frequently Asked Questions
Είναι νεκρά τα οργανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Όχι. Αλλά αναμφίβολα έχει αλλάξει πολύ. Για να χρησιμοποιήσετε τις δυνατότητές του, είναι σημαντικό να προσαρμοστείτε σε αυτές τις αλλαγές. Όσο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα υπάρχει μια οργανική πτυχή σε αυτό.
Γιατί να δημοσιεύετε οργανικό κοινωνικό περιεχόμενο;
Για να διατηρήσετε μια οργανική κοινωνική παρουσία της επωνυμίας σας, να αλληλεπιδράσετε και να υποστηρίξετε τους τρέχοντες πελάτες, να τους ενημερώσετε για νέα και να φροντίσετε τη σχέση σας.
Πώς να συνδυάσετε επί πληρωμή και οργανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Αποκτήστε τις δεξιότητες για να τις χρησιμοποιήσετε και τις δύο στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους. Για παράδειγμα, χρησιμοποιήστε το οργανικό για τη διατήρηση καλών, υποστηρικτικών σχέσεων με τους τρέχοντες πελάτες και με πληρωμή για την προσέγγιση νέου κοινού.
Αφού μάθετε για τις διαφορές μεταξύ οργανικών και επί πληρωμή μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να εξερευνήσετε το Γλωσσάρι για περισσότερους όρους που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση πελατών. Εκεί θα βρείτε επεξηγήσεις που μπορούν να βελτιώσουν την κατανόησή σας για το λογισμικό help desk και την επικοινωνία με τους πελάτες σας.
Διαχείριση περιεχομένου έναντι διαχείρισης γνώσης
Μάθετε τις κύριες διαφορές μεταξύ διαχείρισης περιεχομένου και διαχείρισης γνώσης, καθώς και πώς να τις υλοποιήσετε στην στρατηγική σας στο μάρκετινγκ.
Υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ανακαλύψτε πώς η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσω LiveAgent μπορεί να ενισχύσει την επικοινωνία σας και να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών. Εύκολη ενσωμάτωση με Facebook και Twitter για άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών. Δοκιμάστε δωρεάν!
Λίστα ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και γίνετε Ninja των social media! Μάθετε πώς να ελέγχετε τα προφίλ σας, να απαντάτε σε σχόλια και μηνύματα, να προγραμματίζετε αναρτήσεις και να χρησιμοποιείτε εργαλεία όπως το Hootsuite. Ενισχύστε την παρουσία σας και πετύχετε στους στόχους σας!
Εξυπηρέτηση πελατών εσωτερικά έναντι εξωτερικής ανάθεσης
Ανακαλύψτε τα υπέρ και τα κατά της εσωτερικής και εξωτερικής εξυπηρέτησης πελατών και βρείτε την καλύτερη επιλογή για την επιχείρησή σας. Ενημερωθείτε για τις προκλήσεις και τα οφέλη κάθε επιλογής. Δοκιμάστε το δωρεάν, χωρίς δεσμεύσεις!