Τι είναι η μακροεντολή;
Μπορεί να υπάρχουν ορισμένες ενέργειες, τις οποίες η ομάδα υποστήριξής σας επαναλαμβάνει συνεχώς. Για να εξοικονομήσετε χρόνο, μπορείτε να δημιουργήσετε προετοιμασμένες απαντήσεις ή ενέργειες και να αφήσετε την ομάδα σας να τις χρησιμοποιήσει αντί να χρειαστεί να περάσει από την όλη διαδικασία κάθε φορά.
Οι μακροεντολές (ή οι έτοιμες ή προκαθορισμένες απαντήσεις) είναι ένας γρήγορος τρόπος για να απαντήσετε στις ανάγκες των πελατών σας. Σας βοηθούν επίσης να επιτύχετε συνέπεια στις απαντήσεις από διάφορα μέλη της ομάδας υποστήριξης.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα Τυποποιημένα μηνύματα στο LiveAgent
Frequently Asked Questions
Τι είναι η μακροεντολή;
Η μακροεντολή είναι ένα πρότυπο μηνύματος που αποστέλλεται όταν ένας πελάτης λάβει μία αντίστοιχη καρτέλα υποστήριξης. Χάρη στις μακροεντολές, μπορείτε να αυτοματοποιήσετε την εργασία σας, επειδή σας επιτρέπουν να δίνετε επαναλαμβανόμενες απαντήσεις. Ο αντιπρόσωπος δεν χρειάζεται να δημιουργεί νέο μήνυμα κάθε φορά.
Αξίζει να χρησιμοποιήσετε μακροεντολές;
Η χρήση μακροεντολών είναι απαραίτητη. Σίγουρα διευκολύνουν τη δουλειά και εξοικονομούν χρόνο. Σας επιτρέπουν να αυτοματοποιήσετε τη δουλειά σας επειδή δεν χρειάζεται να πληκτρολογείτε το ίδιο μήνυμα πολλές φορές, κάθε φορά που έρχεται ένας πελάτης με την ίδια ερώτηση. Χάρη σε αυτές, ο πελάτης λαμβάνει μια σχεδόν άμεση απάντηση στην ερώτησή του.
Το LiveAgent παρέχει μακροεντολές;
Το LiveAgent παρέχει μακροεντολές. Τα έτοιμα μηνύματα σάς επιτρέπουν να απαντάτε γρήγορα σε κοινά αιτήματα με μια τυπική απάντηση. Αντί να γράψετε μια απάντηση, χρησιμοποιείτε ένα έτοιμο μήνυμα που λέει στον πελάτη πώς να διορθώσει το πρόβλημα.
Μετά την ανάγνωση της σελίδας για τη μακροεντολή, μπορείτε να εξερευνήσετε περισσότερα σχετικά με τα τυποποιημένα μηνύματα. Αυτά τα μηνύματα βοηθούν στην ταχύτερη απόκριση και στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών σας. Επίσης, ανακαλύψτε τι είναι το markdown και πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε την επικοινωνία σας με τους πελάτες. Η κατανόηση αυτής της γλώσσας μορφοποίησης μπορεί να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα της ομάδας σας.
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.