Τι είναι το λογισμικό VoIP;
Το VoIP σημαίνει Voice Over Internet Protocol. Το λογισμικό VoIP επιτρέπει στους καλούντες να αξιοποιούν την τεχνολογία VoIP για να πραγματοποιούν κλήσεις στο διαδίκτυο. Είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση στη χρήση μιας κανονικής τηλεφωνικής γραμμής τόσο από άποψη κόστους απόδοσης όσο και από άποψη παραγωγικότητας. Το λογισμικό VoIP επιτρέπει την τηλεφωνική υπηρεσία VoIP.
Ο σκοπός των λύσεων VoIP είναι να απλοποιήσουν τις επικοινωνίες, να τυποποιήσουν τη ροή εργασιών για τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών σας και να τους επιτρέψουν να επιτύχουν εξαιρετικά αποτελέσματα με μια κεντρική λύση. Αυτό ελαχιστοποιεί τους χρόνους παραμονής και συνεπώς επηρεάζει τα επίπεδα ικανοποίησης πελατών.
Πώς λειτουργεί το λογισμικό VoIP;
Το λογισμικό VoIP χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο και τα πρότυπα για φωνητικές επικοινωνίες και βίντεο, όπως το H.323 και το Πρωτόκολλο Έναρξης Συνεδρίας. Αξιοποιεί αυτές τις τεχνολογίες για να λάβει τα αναλογικά φωνητικά σήματα σας. Στη συνέχεια, μετατρέπει αυτά τα σήματα σε ψηφιακά χωρίς να κάνει καμία αντιστάθμιση ποιότητας φωνής. Οι υπηρεσίες VoIP θα στείλουν στη συνέχεια τα δεδομένα σας μέσω του Διαδικτύου.
Το VoIP μετατρέπει ένα ψηφιακό σήμα σε κανονικό τηλεφωνικό σήμα επιτρέποντας στην επιχείρησή σας να πραγματοποιεί και να λαμβάνει παραδοσιακές τηλεφωνικές κλήσεις, είτε προέρχονται από κινητά τηλέφωνα είτε από χρήστες σταθερής τηλεφωνίας.
Πάρτε για παράδειγμα τις διαδραστικές φωνητικές απαντήσεις (IVR), η οποία είναι μια τυπική δυνατότητα σε λύσεις λογισμικού αιχμής VoIP. Με αυτό, θα έχετε ένα αυτοματοποιημένο τηλεφωνικό σύστημα επιχειρήσεων που μπορεί να αλληλεπιδρά και να συλλέγει πληροφορίες από πελάτες.
Οφέλη από τη χρήση λογισμικού VoIP σε σύγκριση με παραδοσιακά τηλέφωνα
Πρώτον και κύριον, θα έχετε ένα κεντρικό σύστημα φωνητικής επικοινωνίας που θα μπορούν να χρησιμοποιούν οι εκπρόσωποι του τηλεφωνικού σας κέντρου σε όλες τις συσκευές. Με το καλύτερο δωρεάν softphone, μπορείτε να πραγματοποιείτε τηλεφωνικές κλήσεις σε παραδοσιακά σταθερά τηλέφωνα, αναλογικές συσκευές, και κινητές συσκευές.
Το λογισμικό VoIP θεωρείται επίσης πολύ φθηνότερη λύση από τη χρήση κανονικών τηλεφωνικών γραμμών. Ανάλογα με τα σχέδια προϋπολογισμού σας, μπορείτε να απαλλαγείτε από ορισμένα τεράστια κόστη, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων υπεραστικών κλήσεων και κλήσεων μέσω κινητού τηλεφώνου, καθώς και ακριβού υλικού.
Το λογισμικό VoIP μπορεί επίσης να βελτιστοποιήσει τις κλήσεις βιντεοδιάσκεψης που σας επιτρέπει να οργανώνετε διαδικτυακές συσκέψεις ακόμα κι αν έχετε υβριδικό εργατικό δυναμικό.
Οι καλύτεροι επιχειρηματικοί πάροχοι VoIP
Υπάρχουν χιλιάδες πάροχοι VoIP παγκοσμίως. Μπορεί να είναι δύσκολο να επιλέξετε αυτό για την επιχείρησή σας. Ακολουθεί μια λίστα με δημοφιλείς πλατφόρμες VoIP που μπορείτε να εξετάσετε περαιτέρω και να επιλέξετε αυτή που αντικατοπτρίζει τις επικοινωνιακές ανάγκες της επιχείρησής σας:
- Ooma
- CloudTalk
- SolarWinds VoIP
- Actio
- Avoxi
- Benemen
- Didlogic
- Modulus
- Nexmo
- TelcaVoIP
Πριν κάνετε την τελική σας επιλογή, πρέπει να γνωρίζετε ποιες δυνατότητες και υπηρεσίες κάνουν έναν καλό πάροχο VoIP.
Πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν αναζητάτε ένα νέο λογισμικό VoIP
Πρώτα, πρέπει να ελέγξετε την τιμή. Μπορεί να κλείσει ή να χαλάσει μια συμφωνία. Μια κορυφαία εταιρεία τηλεφωνίας που βασίζεται στο cloud θα έχει μια διαφανή τιμολογιακή πολιτική VoIP. Πρέπει να αποφασίσετε τον προϋπολογισμό σας για νέο λογισμικό VoIP και να περιορίσετε ανάλογα τις επιλογές σας.
Το μέγεθος της εταιρείας σας παίζει επίσης ρόλο. Πιο συγκεκριμένα, ο αριθμός των ατόμων στις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών και το μέγεθος της αγοράς που εξυπηρετείτε θα βοηθήσουν στον καλύτερο προσδιορισμό του παρόχου VoIP. Τέλος, αναζητήστε ένα βίντεο επίδειξης για να δείτε το λογισμικό σε δράση.
Βασικά χαρακτηριστικά του λογισμικού VoIP
Όλα τα VoIP softphone διαθέτουν βασικές λειτουργίες, όπως αναγνώριση κλήσης και αναμονή κλήσεων. Είναι οι προηγμένες δυνατότητες και η πρόσθετη λειτουργικότητα που πρέπει να σας ενδιαφέρουν. Ας δούμε γρήγορα τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να αναζητήσετε στο μελλοντικό σας σύστημα VoIP:
αυτόματες κλήσεις — επιτρέπει σε ένα σύστημα να μεταφέρει αυτόματα τις εισερχόμενες κλήσεις στη σωστή επέκταση
ουρά κλήσεων — το σύστημα μπορεί να τοποθετήσει τους εισερχόμενους καλούντες σε μια σχετική ουρά αυτόματα
κοινή χρήση οθόνης — τα προηγμένα συστήματα θα έχουν τη δυνατότητα να ενεργοποιούν την κοινή χρήση οθόνης, έτσι ώστε η ομάδα υποστήριξής σας να μπορεί να επιλύει προβλήματα πιο γρήγορα
προηγμένες λειτουργίες κλήσεων — με την παρακολούθηση κλήσεων, την παροχή βοήθειας σε σίγαση και την συμμετοχή για βοήθεια, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο των φωνητικών επικοινωνιών και τη δυνατότητα βελτίωσης των λειτουργιών σας
εφαρμογές για κινητά — οι εφαρμογές για κινητές συσκευές λογισμικού VoIP είναι ένα καλό μπόνους για πρόσβαση και σιγά σιγά γίνεται ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά της προσφοράς λογισμικού VoIP
καταγραφή κλήσεων – Η εγγραφή VoIP σάς επιτρέπει να καταγράψετε κλήσεις για σκοπούς μετέπειτα ελέγχου ή εκπαίδευσης.
Πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο το λογισμικό VoIP
Για να διασφαλίσετε την επιτυχία της εφαρμογής της λύσης καρτελών εξυπηρέτησης πελατών, πρέπει να καθορίσετε τους στόχους σας. Μπορεί να θέλετε να τη χρησιμοποιήσετε ως πλατφόρμα αφοσίωσης ή να την προσθέσετε στη στοίβα πλατφορμών συνεργασίας.
Σε κάθε περίπτωση, για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το λογισμικό VoIP, θα πρέπει να:
- Καθορίσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
- Μοιραστείτε τα οφέλη ενός συστήματος VoIP με όλους στην ομάδα.
- Οργανώσετε εκπαίδευση ενσωμάτωσης.
- Παρέχετε συνεχή υποστήριξη σε υπαλλήλους που χρειάζονται βοήθεια με τις δυνατότητες λογισμικού VoIP.
Λειτουργεί το VoIP εάν το Διαδίκτυο είναι εκτός λειτουργίας;
Το Voice Over Internet Protocol, όπως υποδηλώνει το όνομα του, είναι ένα πρωτόκολλο που χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο. Όταν το Διαδίκτυο είναι εκτός λειτουργίας, το σύστημα VoIP σας είναι επίσης εκτός λειτουργίας. Δεν θα έχετε τη δυνατότητα να πραγματοποιείτε τηλεφωνικές κλήσεις ενώ δεν έχετε σύνδεση στο Διαδίκτυο.
Looking for a VoIP software for you?
LiveAgent offers wide range of useful features and integrations. Your only responsibility will be to choose the best features for you.
Frequently Asked Questions
Is VoIP software needed in business?
VoIP software enables business communications to thrive in the age of the Internet. It enables businesses to make calls online while using a single solution for all their voice communication needs.
What is VoIP software?
VoIP software is an application that makes online calls possible. With VoIP software, your customer service teams will be able to make and receive calls online whether the call recipient uses a landline, mobile device, or VoIP phone.
How does VoIP software work?
VoIP software converts the analog signal into a digital one and sends it over the Internet. A modern telecommunication system leverages the internet to streamline internal and external business communications.
What are the benefits of using VoIP software over traditional telephones?
VoIP software offers many benefits. It is a cost-efficient solution enabling businesses to make affordable international calls. It offers easy-to-use tools to make and receive calls and brings landline, mobile, and online communication under one roof.
Which business VoIP provider is the best?
There are many VoIP service providers out there. Some of the best are Ooma, CloudTalk, SolarWinds VoIP, Actio, Avoxi, Benemen, Didlogic, Modulus, and Nexmo.
What are the things to consider when looking for a new VoIP software?
When looking for a new VoIP software, you need to consider its price, your company budget, size, number of customers, business goals, and what features VoIP software provides at certain price points.
What are the features of VoIP software?
VoIP software features enable its functionality. You should ensure that your new VoIP software has features that reflect your business needs and goals. The VoIP software features include automated calls, video calls, call queuing, screen sharing, call monitoring, whispering, barging, and dedicated smartphone apps.
How to make the most of VoIP software?
To make the most of VoIP software, you need to ensure that everyone on your team is involved in the process of selecting the software. Make it a primary communications platform and provide onboarding training to your staff.
Does VoIP work if the internet is down?
No, VoIP doesn’t work when the Internet is down. VoIP uses the Internet to relay messages, and while the Internet is down, your system will be temporarily out of commission.
Αφού διαβάσετε για το λογισμικό VoIP, μπορεί να σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα για το "τι είναι το λογισμικό VoIP". Θα σας εξηγήσει με απλά λόγια πώς λειτουργεί αυτή η τεχνολογία και πώς μπορεί να ωφελήσει την επιχείρησή σας. Επίσης, μάθετε ποιοι είναι οι "καλύτεροι επιχειρηματικοί πάροχοι VoIP" για να διαλέξετε την ιδανική λύση για τις ανάγκες σας. Ανακαλύψτε τα "βασικά χαρακτηριστικά του λογισμικού VoIP" που θα σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις δυνατότητες της τεχνολογίας αυτής. Εξετάστε "πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν αναζητάτε ένα νέο λογισμικό VoIP" ώστε να κάνετε την καλύτερη επιλογή για την επιχείρησή σας. Αν αναρωτιέστε "πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο το λογισμικό VoIP", θα βρείτε χρήσιμες συμβουλές και στρατηγικές για μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων. Τέλος, μην ξεχνάτε να δείτε αν "λειτουργεί το VoIP εάν το Διαδίκτυο είναι εκτός λειτουργίας", για να διασφαλίσετε ότι θα έχετε πάντα εναλλακτικές λύσεις στη διάθεσή σας.
Λογισμικό εισερχόμενου τηλεφωνικού κέντρου
Το λογισμικό εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο. Διαχειριστείτε εύκολα τις εισερχόμενες επικοινωνίες πελατών, βελτιώστε την απόδοση της ομάδας υποστήριξης και δημιουργήστε περισσότερες εισερχόμενες πωλήσεις. Επιλέξτε το κατάλληλο για τις ανάγκες σας.
Εξερευνήστε τις δυνατότητες της VoIP τεχνολογίας και ανακαλύψτε πώς να επιλέξετε τον κατάλληλο πάροχο για την επιχείρησή σας. Απολαύστε οικονομικά αποδοτικές, εύχρηστες υπηρεσίες με εξαιρετική ποιότητα ήχου και προηγμένες δυνατότητες. Μάθετε περισσότερα για τις ανάγκες σας και βρείτε τις καλύτερες λύσεις στον τομέα της φωνητικής επικοινωνίας μέσω διαδικτύου.