Τι είναι το λογισμικό παρακολούθησης καλούντων;
Αυτό το λογισμικό συλλέγει και καταγράφει διάφορες πληροφορίες από εισερχόμενες κλήσεις. Η ανάλυση αυτών των δεδομένων επιτρέπει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να αναπτύξουν εξαιρετικά στοχευμένες τακτικές μάρκετινγκ. Χρησιμοποιώντας αυτό το λογισμικό, μπορείτε να μάθετε τι αφορούσε η κλήση, πώς πήρε ο καλών τον αριθμό σας και το αποτέλεσμα της κλήσης.
Η χρήση λογισμικού παρακολούθησης καλούντων βοηθά τις επιχειρήσεις να συνδέονται με τις προσπάθειες μάρκετινγκ στο εντός και εκτός σύνδεσης. Παρόμοια με την , τα δεδομένα που λαμβάνονται μέσω αυτής της μεθόδου μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), διάφορες καμπάνιες μάρκετινγκ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή διαφημιστικές καμπάνιες εκτός σύνδεσης, καθώς και σε μελλοντικές τηλεφωνικές κλήσεις.
Πώς λειτουργεί το λογισμικό παρακολούθησης καλούντων;
Το λογισμικό παρακολούθησης αναθέτει είτε έναν τοπικό είτε έναν δωρεάν αριθμό σε μια επαγγελματική γραμμή τηλεφώνου. Όταν συμβεί το επόμενο τηλεφώνημα, κατευθύνει τους καλούντες στην ανατεθειμένη γραμμή τηλεφώνου. Μπορείτε να αποφασίσετε πού θα θέλατε να στείλετε τις κλήσεις: το τμήμα μάρκετινγκ, την ομάδα πωλήσεων ή ακόμη και το κινητό σας τηλέφωνο. Επιπλέον, μπορείτε να αποφασίσετε ποια μάρκετινγκ καμπάνια συνδέετε τον τηλεφωνικό αριθμό σας. Αυτό βοηθά στη μετέπειτα ανάλυση των κλήσεων. Είναι η κλήση συνδεδεμένη με το newsletter που έχετε στείλει; Ή έρχεται από την ιστοσελίδα της ταχύτητας αποβίβασης της ιστοσελίδας σας;
Μόλις ολοκληρώσετε όλες αυτές τις ρυθμίσεις, το λογισμικό παρακολούθησης καλούντων θα συλλέξει δεδομένα για να παρέχει περαιτέρω πληροφορίες για τους καλούντες.
Τα δεδομένα που μπορείτε να συγκεντρώσετε περιλαμβάνουν:
- εγγραφή κλήσεων
- στοιχεία καλούντος – όνομα, τοποθεσία, κ.λπ.
- λεπτομέρειες κλήσης – ημερομηνία, διάρκεια κλήσης κ.λπ.
- πηγή κλήσης – SEO, εκστρατεία μάρκετινγκ email, κ.λπ.
Πώς μπορεί η παρακολούθηση καλούντων να βοηθήσει στις αποφάσεις μου για μάρκετινγκ;
Η λύση παρακολούθησης καλούντων επιτρέπει στην ομάδα μάρκετινγκ να αναλύει τις τηλεφωνικές συνομιλίες. Τα δεδομένα που μπορούν να συλλέξουν τους βοηθούν να δημιουργήσουν μια καλύτερη εμπειρία καλούντων για τους πελάτες. Η προηγμένη παρακολούθηση κλήσεων διασφαλίζει ότι οι έμποροι μπορούν να χρησιμοποιούν αναφορές σε πραγματικό χρόνο για τη βελτιστοποίηση της πληρωμένης αναζήτησης και άλλων στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ. Παρέχει επίσης περαιτέρω δεδομένα για τη μέτρηση της απόδοσης επένδυσης μάρκετινγκ και αυξάνει την απόδοση επένδυσης (ROAS).
Επιπλέον, μπορείτε να προσθέτετε όλες τις πληροφορίες συνεχώς στα προφίλ καλούντων, ώστε να έχετε όλες τις λεπτομέρειες σε ένα μέρος για κάθε κανάλι συνομιλίας. Επομένως, όχι μόνο η ομάδα σας θα έχει πολύ λιγότερο πρόβλημα να βρει τα δεδομένα που χρειάζεται, αλλά και η αποτελεσματικότητά της στο μάρκετινγκ θα βελτιωθεί.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση λογισμικού παρακολούθησης καλούντων για την επιχείρησή σας;
Η ανάλυση των δεδομένων που συλλέγετε βοηθάει πάρα πολύ στην κατανόηση της απόδοσης των καμπανιών μάρκετινγκ. Η κατοχή πληροφοριών για όλες τις πτυχές των προσπαθειών μάρκετινγκ μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπών και να αυξήσει τα έσοδα για την επιχείρησή σας.
Το καλύτερο λογισμικό τηλεμάρκετινγκ βασίζεται σε cloud και επιτρέπει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να μελετούν τα ταξίδια των πελατών και να τους συνδέουν με συγκεκριμένες καμπάνιες. Το Google Adwords σάς επιτρέπει να δημιουργείτε περιεχόμενο υψηλής στόχευσης και διαφημίσεις με βάση αυτά τα ευρήματα. Αυτό σας επιτρέπει να μειώσετε το κόστος ανά κλικ (CPC) και το κόστος ανά διαφήμιση (CPA).
Επιπλέον, γνωρίζοντας ποια κανάλια λειτουργούν καλύτερα για την επιχείρησή τους, οι έμποροι και οι αντιπρόσωποι μπορούν να επικεντρωθούν περισσότερο στη μετατροπή των πιθανών πελατών σε πελάτες που πληρώνουν καθώς και στην παρακολούθηση μετατροπών. Επίσης, η λεπτομερής γνώση σχετικά με τις συνομιλίες με τους πελάτες σας σάς δίνει τη δυνατότητα να παρέχετε την .
Ποιοι είναι οι τύποι λογισμικού παρακολούθησης καλούντων;
Υπάρχουν τέσσερις τύποι λογισμικού παρακολούθησης καλούντων.
1. Λειτουργία επανάκλησης
Είναι μια λύση που βασίζεται στο Διαδίκτυο. Μια εταιρεία δημιουργεί μια διαφήμιση που προτρέπει τον υποψήφιο να δώσει τον αριθμό τηλεφώνου του. Το λογισμικό επανάκλησης συλλέγει αυτές τις πληροφορίες, ώστε οι αντιπρόσωποι πωλήσεων να μπορούν να επικοινωνήσουν με τον υποψήφιο πελάτη.
2. Παρακολούθηση αριθμού κλήσης
Αυτό το σύστημα παρακολούθησης παρέχει στις εταιρείες πολλαπλούς αριθμούς για να παρακολουθούν τις προσπάθειές τους μάρκετινγκ τόσο online όσο και offline. Αυτό βοηθά τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να καθορίσουν ποια κανάλια προσελκύουν τους περισσότερους υποψήφιους πελάτες.
3. Δυναμική παρακολούθηση κλήσεων
Αυτό το λογισμικό επιτρέπει σε ιστότοπους προγραμματισμού να ανταλλάσσουν αριθμούς τηλεφώνου για διαφορετικούς χρήστες κάθε φορά που φορτώνεται η σελίδα. Αυτοί οι αριθμοί εμφανίζονται σε πιθανούς πελάτες βάσει προκαθορισμένων κριτηρίων.
Υπάρχουν δύο τύποι δυναμικής παρακολούθησης κλήσεων:
- παρακολούθηση βάσει καναλιών – Αυτό το λογισμικό συλλέγει πληροφορίες σχετικά με δυνητικούς πελάτες με βάση το κανάλι μέσω του οποίου βρήκαν την επιχείρησή σας. Γνωστά παραδείγματα αυτού του συστήματος είναι το Google AdWords και το Bing Ads.
- παρακολούθηση μοναδικής περιόδου σύνδεσης – Αυτό το σύστημα συλλέγει πληροφορίες σχετικά με την περίοδο σύνδεσης ενός υποψήφιου πελάτη με την πάροδο του χρόνου. Εκχωρεί ένα μοναδικό αριθμό σε κάθε συνεδρία και με αυτόν τον τρόπο μπορεί να εντοπίσει πού ακριβώς βρισκόταν ο υποψήφιος πελάτης στον ιστότοπό σας όταν πραγματοποίησε την κλήση.
4. Στατική παρακολούθηση αριθμών
Συνήθως χρησιμοποιείται στην παρακολούθηση κλήσεων εκτός σύνδεσης. Η εταιρεία παρέχει διαφορετικό αριθμό για κάθε κανάλι μάρκετινγκ – ενημερωτικό δελτίο, διαφήμιση στην τηλεόραση, διαφημιστική πινακίδα κ.λπ.
Τι πρέπει να προσέχετε όταν επιλέγετε έναν πάροχο λογισμικού παρακολούθησης καλούντων;
Διάφοροι πάροχοι έχουν διαφορετικές επιλογές για να διαλέξετε. Θα βοηθούσε εάν κάνατε την έρευνά σας για να βρείτε ποιος πάροχος παρακολούθησης ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες της επιχείρησής σας. Μάθετε πόσα χρεώνουν για έναν χρήστη ανά μήνα και εάν έχουν απεριόριστες επιλογές χρηστών.
Διαβάστε τις κριτικές χρηστών στο διαδίκτυο και παραπέμψτε τις με άλλες πηγές. Σκεφτείτε ποιες πτυχές των κριτικών ισχύουν για την επιχείρησή σας και επικεντρωθείτε στο να μάθετε περισσότερα για αυτές.
Improve your customer service
LiveAgent gives you possibility to choose from plenty of useful features and integrations which will make your business thrive. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Τι είναι το λογισμικό παρακολούθησης καλούντων;
Αυτό το λογισμικό συλλέγει πληροφορίες από εισερχόμενες κλήσεις. Ορισμένοι τύποι αυτού του συστήματος καταγράφουν επίσης τις εισερχόμενες κλήσεις για μεταγενέστερη ανάλυση και παρακολούθηση μετατροπών. Το λογισμικό παρακολούθησης καλούντων λαμβάνει πληροφορίες σχετικά με τη γεωγραφική τοποθεσία του καλούντος, τον αριθμό τηλεφώνου του κ.λπ. Η χρήση αυτού του λογισμικού βοηθά τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να συνδυάζουν τις προσπάθειές τους στο μάρκετινγκ online και offline.
Πώς λειτουργεί το λογισμικό παρακολούθησης καλούντων;
Το λογισμικό παρακολούθησης καλούντων εκχωρεί έναν αριθμό σε μια τηλεφωνική γραμμή επιχείρησης. Όταν καλεί ο κύριος πελάτης, το σύστημα δρομολογεί την κλήση στην εκχωρημένη τηλεφωνική γραμμή. Μπορείτε να ορίσετε πού θέλετε να στέλνετε τις κλήσεις: τμήμα μάρκετινγκ, ομάδα πωλήσεων κ.λπ.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση λογισμικού παρακολούθησης καλούντων για την επιχείρησή σας;
Η δυνατότητα ανάλυσης δεδομένων που λαμβάνονται μέσω των δυνατοτήτων παρακολούθησης επιτρέπει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να αντιστοιχούν δυνητικούς πελάτες με τις καμπάνιες μάρκετινγκ. Αυτό τους βοηθά να κατανοήσουν την απόδοση επένδυσης μάρκετινγκ για κάθε κανάλι και να ορίσουν ανάλογα τον προϋπολογισμό. Η κατανόηση των δεδομένων που παρέχει αυτό το λογισμικό παρακολούθησης επιτρέπει επίσης στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να επικεντρωθούν στη βελτίωση των μηνυμάτων μάρκετινγκ και στη δημιουργία καμπανιών υψηλής στόχευσης. Βοηθά επίσης τις ομάδες υποστήριξης πελατών στην παροχή της καλύτερης εξυπηρέτησης και στην αύξηση των επιπέδων ικανοποίησης των πελατών. Η κατοχή πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο τους επιτρέπει να χειρίζονται αποτελεσματικά τις εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις σε όλη την εμπειρία των πελατών.
Αναλάβετε δράση την κατάλληλη στιγμή με το λογισμικό παρακολούθησης πελατών
Ανακαλύψτε το κορυφαίο λογισμικό παρακολούθησης πελατών για το 2024 με το LiveAgent! Παρακολουθήστε τη συμπεριφορά των επισκεπτών του ιστότοπού σας και ξεκινήστε συνομιλίες την κατάλληλη στιγμή. Απολαύστε δωρεάν δοκιμή χωρίς πιστωτική κάρτα και βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών και τις πωλήσεις σας σήμερα!
Εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών
Μια εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών είναι μια εξαιρετική υπηρεσία που παρέχεται στους πελάτες. Δεν είναι μόνο η επίλυση προβλημάτων και η πώληση προϊόντων και υπηρεσιών.