Τι είναι το λογισμικό help desk;
Το Help Desk Software είναι εδώ για να διαχειριστεί σχέσεις με πελάτες. Είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα, όπου οι αντιπρόσωποί σας μπορούν να επιλύσουν ζητήματα πελατών.
Στο λογισμικό Help Desk, κάθε ζήτημα που ανακύπτει μετατρέπεται σε εισιτήριο. Αυτά τα εισιτήρια δεν περιέχουν καμία πληροφορία για τον πελάτη, μόνο για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την επανάληψη των εισιτηρίων και την απογοήτευση των πελατών.
Το λογισμικό Help Desk προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα τόσο για αντιπροσώπους όσο και για πελάτες. Οι αντιπρόσωποι μπορούν να αναθέσουν, να δώσουν προτεραιότητα και να κατηγοριοποιήσουν εισιτήρια, αλλά και να ταξινομήσουν εύκολα επιλυμένα και άλυτα εισιτήρια. Το portal πελατών παρέχει στους πελάτες μια γνωσιακή βάση και ένα φόρουμ κοινότητας, όπου μπορούν να βρουν λύσεις για τα προβλήματά τους.
Frequently Asked Questions
Πώς να προσδιορίσετε το λογισμικό help desk;
Το λογισμικό υποστήριξης είναι ένα λογισμικό που υποστηρίζει τη λειτουργία της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών. Χάρη σε αυτό, έχετε τη δυνατότητα να ενσωματώσετε όλους τους αντιπροσώπους σε έναν χώρο, να έχετε πρόσβαση στην αλληλογραφία e-mail, σε ζωντανές συνομιλίες, κλήσεις, φόρμες επικοινωνίας, καθώς και δεδομένα πελατών, ιστορικό επαφών και αναφορές.
Ποιες είναι οι απαραίτητες δυνατότητες του λογισμικού help desk;
Οι απαραίτητες λειτουργίες του λογισμικού τεχνικής υποστήριξης περιλαμβάνουν πρόσβαση σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας, όπως e-mail, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ζωντανή συνομιλία και τηλεφωνικό κέντρο, διαισθητική διεπαφή, δυνατότητα ενσωμάτωσης με άλλα εργαλεία και επιλογές συνεργασίας με άλλους αντιπροσώπους. Φυσικά, το λογισμικό θα πρέπει να αξιοποιείται σε εξαιρετικό επίπεδο.
Προσφέρει το Live Agent λογισμικό helpdesk;
Το LiveAgent προσφέρει λογισμικό τεχνικής υποστήριξης. Το λογισμικό περιλαμβάνει όλες τις επιλογές που απαιτούνται για να διατηρηθεί το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο υψηλότερο επίπεδο. Δεν παρέχει μόνο λειτουργικότητα πολλαπλών καναλιών, αλλά και πρόσβαση σε αναφορές και ιστορικό δραστηριοτήτων. Περιλαμβάνει επίσης πάρα πολλές πρόσθετες λειτουργίες που μπορούν να βελτιώσουν το έργο της ομάδας.
Αφού διαβάσετε για το λογισμικό help desk, μπορεί να σας ενδιαφέρει να εξερευνήσετε περισσότερα για το εγκατεστημένο λογισμικό helpdesk. Εκεί μπορείτε να μάθετε τι είναι και πώς μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών σας. Επίσης, για να αποκτήσετε μια ευρύτερη κατανόηση, μπορείτε να ανατρέξετε στο γλωσσάρι που παρέχει περιεκτικές εξηγήσεις όρων σχετικών με το helpdesk. Για πιο συγκεκριμένες λύσεις στη βιομηχανία λογιστικής και νομικών, το λογισμικό helpdesk για τη βιομηχανία λογιστικής & νομικών μπορεί να είναι το επόμενο βήμα σας. Ανακαλύψτε πώς μπορεί να μειώσει τα έξοδα και να αυξήσει το ROI σας. Τέλος, για μια καλύτερη εμπειρία πελατών, το λογισμικό κέντρου υποστήριξης προσφέρει πολυκαναλικές πλατφόρμες και προηγμένα χαρακτηριστικά που θα σας ενθουσιάσουν. Μάθετε γιατί είναι απαραίτητο για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών σας.