Τι είναι το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών;
Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών είναι λογισμικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επικοινωνία, ανάλυση υποστήριξης πελατών και δημιουργία αναφορών. Κάθε αλληλεπίδραση μεταξύ μιας εταιρείας και πελατών, επισκεπτών ιστότοπου ή επιχειρηματικών συνεργατών αποθηκεύεται στις καρτέλες. Κάθε φορά, όταν κάποιος νέος πελάτης επικοινωνεί μαζί σας, αυτό το λογισμικό δημιουργεί μια νέα επαφή. Οι πελάτες ή οι επισκέπτες ιστού μπορούν να υποβάλουν αιτήματα μέσω email, ζωντανής συνομιλίας, chatbot, φόρμας web και το λογισμικό καρτελών υποστήριξης πελατών θα εκχωρήσει αυτόματα την καρτέλα στον κατάλληλο αντιπρόσωπο ή τμήμα. Ενσωματώνοντας το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών με το κέντρο εξυπηρέτησης σας, μπορείτε να παρέχετε απρόσκοπτη και αποτελεσματική υποστήριξη στους πελάτες σας. Υπάρχουν επίσης πολλοί πάροχοι που προσφέρουν συνδυασμό αυτών των δύο λύσεων λογισμικού κάτω από την ίδια στέγη.
Αναβαθμίστε την υποστήριξη πελατών σας
Προκειμένου να βελτιστοποιήσετε τις καθημερινές σας λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών και να παρέχετε κορυφαία υποστήριξη, η χρήση ενός εργαλείου καρτελών κέντρου εξυπηρέτησης είναι ζωτικής σημασίας για τη διαχείριση όλων των εισερχόμενων αιτημάτων πελατών. Με αυτό το εργαλείο, μπορείτε να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά και να παρακολουθείτε τις αλληλεπιδράσεις των πελατών σε πολλά κανάλια. Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών του LiveAgent περιλαμβάνει λειτουργίες διαχείρισης καρτελών, ενσωματώσεις, δυνατότητα δημιουργίας πύλης πελατών, ζωντανή συνομιλία και πολλές άλλες λειτουργίες. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε αναφορές και στατιστικά στοιχεία για να αξιολογήσετε την απόδοση της υποστήριξης πελατών και να μετρήσετε την ικανοποίηση των πελατών.
Frequently Asked Questions
What is customer service software?
Customer service software is software that allows you to manage, organize and track customer requests. We have access to everything in one place. It consolidates problems, conversations, and also links them to specific customer records. The main function is the ticket system, which transforms all customer messages into tickets and in this form routes them to agents.
What are the types of customer service software?
We can distinguish three main types of customer service software: HelpDesk Software, CRM Software, LiveChat Software. HelpDesk Software is a software responsible for receiving requests from users and controlling their solution, which is the so-called single point of contact. CRM Software is software that allows you to manage customer relationships. LiveChat Software, on the other hand, is software that allows you to handle live chat.
How to choose the best customer service software?
To choose the best customer support software, you need to consider that it helps you with most (if not all) customer service processes. It should have access to all the communication channels you need, i.e. e-mails, telephones or social media. Live chat is an extremely important feature. Also pay attention to creating analyzes and reports that will allow you to improve customer service.
Αφού διαβάσετε για το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, μπορείτε να ανακαλύψετε περισσότερα για το τι είναι λογισμικό εξυπηρέτησης και πώς μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας. Επίσης, μάθετε πότε είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε τέτοιο λογισμικό και ποια είναι τα οφέλη του.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, μπορείτε να δείτε τα 20 καλύτερα λογισμικά εξυπηρέτησης πελατών το 2024. Αυτό θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το καλύτερο λογισμικό για την επιχείρησή σας, με βάση τα βασικά χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα κάθε επιλογής.