Τι είναι η λύση τηλεφωνικού κέντρου;
Λύση τηλεφωνικού κέντρου είναι οτιδήποτε χρησιμοποιεί ένα κέντρο κλήσης στην καθημερινή του λειτουργία. Αυτές οι λύσεις είναι ελαφριές και εύκολο να ενσωματωθούν με ένα υπάρχον πλαίσιο. Το καλύτερο με αυτά είναι ότι είναι επεκτάσιμα, πράγμα που σημαίνει ότι οι λύσεις τηλεφωνικών κέντρων για μικρές επιχειρήσεις μπορούν να λειτουργήσουν καλά για τις επιχειρήσεις και το αντίστροφο.
Τι λογισμικό χρησιμοποιείται σε ένα τηλεφωνικό κέντρο;
Ορισμένες από τις πιο κοινές χρήσεις της λύσης τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνουν την αυτόματη διανομή κλήσεων και την πρόβλεψη κλήσης. Ωστόσο, η καλύτερη λύση τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να βελτιστοποιήσει τη ροή εργασιών των αντιπροσώπων σας χρησιμοποιώντας ένα προοδευτικό πρόγραμμα κλήσης, δέσμες ενεργειών και εύκολη διαχείριση περιστατικών για κλήσεις στο cloud.
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός κέντρου επικοινωνίας και ενός τηλεφωνικού κέντρου;
Οι φράσεις κέντρο επικοινωνίας και τηλεφωνικό κέντρο χρησιμοποιούνται συχνά εναλλακτικά, αλλά είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Ένα κέντρο επικοινωνίας έχει δημιουργηθεί για να βοηθά τους πελάτες με οποιοδήποτε από τα ερωτήματα και τα ζητήματά τους, ενώ ένα τηλεφωνικό κέντρο χρησιμοποιείται για την επικοινωνία με τους πελάτες για την πραγματοποίηση πώλησης, προώθησης ή παρουσίασης.
Ένα εικονικό κέντρο επικοινωνίας είναι μια εξαιρετική λύση για λειτουργίες B2C. Αυτές οι λύσεις τηλεφωνικών κέντρων cloud για τα κέντρα επικοινωνίας είναι φανταστικές και ελαχιστοποιούν τον αριθμό των πόρων που χρειάζονται για μια τέτοια λειτουργία. Βοηθούν επίσης στη βελτίωση της συνολικής απόδοσης του κέντρου επικοινωνίας.
Τα περισσότερα εξερχόμενα κέντρα επικοινωνίας χρησιμοποιούν μια προσέγγιση omnichannel, η οποία τους επιτρέπει να βοηθούν τους πελάτες τους σε διάφορα μέσα – από εισερχόμενες κλήσεις και SMS μέχρι email και μηνύματα μέσων. κοινωνικής δικτύωσης Τα εισερχόμενα κέντρα επικοινωνίας χρησιμοποιούν συνήθως λογισμικό που δεν είναι τόσο εξελιγμένο, αλλά εξακολουθεί να παρέχει έναν τρόπο βελτίωσης της επικοινωνίας.
Οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν μια λύση κέντρου επικοινωνίας που βασίζεται σε cloud αντί για εσωτερική λύση, καθώς είναι πολύ πιο εύκολο να ενσωματωθεί στο υπάρχον πλαίσιο και συνήθως απαιτεί πολύ λιγότερους πόρους.
Μπορείτε να εξοικονομήσετε πόρους χρησιμοποιώντας λογισμικό διαχείρισης τηλεφωνικών κέντρων ανοιχτού κώδικα, ενώ εξακολουθείτε να έχετε μια πλήρως λειτουργική και προσαρμόσιμη λύση. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την προρυθμισμένη έκδοση ή να την προσαρμόσετε. Διάφορες λειτουργίες και δυνατότητες επιτρέπουν στο κέντρο εξυπηρέτησης να ανταποκρίνεται γρήγορα σε ερωτήματα πελατών.
Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να επωφεληθούν από τις λύσεις τηλεφωνικών κέντρων;
Μια καλή λύση τηλεφωνικού κέντρου για αντιπροσώπους κάνει την ομάδα σας πιο αποτελεσματική με την ενοποιημένη διεπαφή της και παρέχει στην επιχείρησή σας:
- Αναλυτικές, λειτουργικές πληροφορίες
- Επισκόπηση προφίλ πελάτη
Χρονικά ποσοστά επίλυσης
- Χρονικά ποσοστά μετατροπής
Παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο
- Ποσοτικοποίηση της επιτυχίας των πελατών
Βελτιστοποίηση ταξιδιού πελάτη
- Παροχή εξατομικευμένης εξυπηρέτησης πελατών
- Διαχείριση προσδοκιών πελατών
- Ολοκληρωμένες αναφορές
Επιλογές αυτοεξυπηρέτησης και ένα ευρύ φάσμα προσαρμόσιμων λειτουργιών
- Βελτιστοποίηση εργατικού δυναμικού σε βάθος
Επιπλέον, το λογισμικό γεμάτο δυνατότητες, όπως το LiveAgent σάς επιτρέπει να αναλύετε κάθε μέρος της επιχείρησής σας, να το βελτιστοποιείτε από την αρχή, και να χρησιμοποιήσετε πολλά ψηφιακά κανάλια για να επικοινωνήσετε – όλα μέσα στο ίδιο λογισμικό.
Γιατί είναι σημαντική η διασφάλιση ποιότητας για τις λύσεις τηλεφωνικών κέντρων;
Τώρα, μόνο και μόνο επειδή το τηλεφωνικό κέντρο ή το κέντρο επικοινωνίας σας έχει μια λύση όπως το LiveAgent δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα δείτε μια άμεση ώθηση στην ποιότητα. Η διασφάλιση ποιότητας υπάρχει για να επιλύσει τυχόν δευτερεύοντα ζητήματα και να θέσει ορισμένα πρότυπα ποιότητας, επειδή θέλετε να παρέχετε μια συνεπή και αξιόπιστη υπηρεσία.
Αν και ο πελάτης μπορεί να μην έχει πάντα δίκιο, πρέπει να έχει μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη και με την κατάλληλη διασφάλιση ποιότητας, μπορείτε να το εγγυηθείτε αυτό πάντα.
Πώς βοηθά η λύση τηλεφωνικού κέντρου το απομακρυσμένο εργατικό δυναμικό;
Τηλεφωνικά κέντρα επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν συστήματα κέντρου υποστήριξης μπορούν να απολαύσουν πολλά οφέλη, ειδικά εάν έχουν απομακρυσμένο εργατικό δυναμικό. Για παράδειγμα, πολλές ομάδες εργάζονται από το σπίτι κατά τη διάρκεια της πανδημίας και όλο και περισσότερες επιχειρήσεις αναθέτουν τις ανάγκες τους στο τηλεφωνικό κέντρο στο εξωτερικό.
Σημαίνει ότι οποιαδήποτε επιχείρηση θα χρειαστεί ισχυρό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου όπως το LiveAgent για τη διαχείριση της επικοινωνίας με τους πελάτες. Αυτό το λογισμικό είναι ιδανικό για απομακρυσμένο εργατικό δυναμικό, καθώς διαθέτει απρόσκοπτη απομακρυσμένη ρύθμιση, εύκολη ανάπτυξη και δρομολόγηση κλήσεων βάσει δεξιοτήτων.
Τι εξοπλισμός χρειάζεται για ένα τηλεφωνικό κέντρο;
Ενώ η τεχνολογία πίσω από τα αυτοματοποιημένα τηλεφωνικά κέντρα έχει αλλάξει δραστικά τα τελευταία δύο χρόνια, ο βασικός εξοπλισμός δεν έχει αλλάξει. Ένα τηλεφωνικό κέντρο χρειάζεται υπολογιστές, εξειδικευμένο λογισμικό και υποστηριζόμενες συσκευές κλήσεων, όπως ακουστικά και τηλέφωνα.
Ωστόσο, δεν αρκεί μόνο η δημιουργία και λειτουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου. Πράγματα όπως το λογισμικό scripting, οι έξυπνες λύσεις λογισμικού και οι λύσεις πολυκαναλικής επικοινωνίας βοηθούν το τηλεφωνικό κέντρο να λειτουργεί πιο γρήγορα με υψηλότερα πρότυπα ποιότητας.
Set up your call center within minutes!
Get your call center productivity to the highest level and improve the quality of customer interactions with LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η λύση τηλεφωνικού κέντρου;
Η λύση τηλεφωνικού κέντρου είναι ένα εργαλείο που βοηθά τις εισερχόμενες και εξερχόμενες λειτουργίες οποιουδήποτε τηλεφωνικού κέντρου ή κέντρου επικοινωνίας cloud. Πολλές λύσεις τηλεφωνικών κέντρων προσφέρουν συχνά την υποστήριξη άλλων σημαντικών καναλιών επικοινωνίας, τα οποία προσθέτουν χρησιμότητα και τα καθιστούν μια ολοκληρωμένη λύση κέντρου επικοινωνίας cloud.
Τι λογισμικό χρησιμοποιείται σε ένα τηλεφωνικό κέντρο;
Χρησιμοποιούν λογισμικό IVR για αυτόματες απαντήσεις και δρομολόγηση εισερχόμενων κλήσεων βάσει δεξιοτήτων, VoIP για λήψη κλήσεων μέσω Διαδικτύου με χρήση υπολογιστών, λογισμικό παρακολούθησης ποιότητας κλήσεων και CRM για εύκολη πρόσβαση στα δεδομένα πελατών.
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός κέντρου επικοινωνίας και ενός τηλεφωνικού κέντρου;
Το τηλεφωνικό κέντρο είναι όπου οι αντιπρόσωποι πραγματοποιούν κλήσεις σε πελάτες για πωλήσεις, προώθηση ή παρουσίαση – ένα κέντρο επικοινωνίας εστιάζει σε πράγματα όπως η υποστήριξη πελατών. Οι ομάδες πωλήσεων μπορούν να χρησιμοποιούν λύσεις τηλεφωνικών κέντρων που βασίζονται στο cloud για εξερχόμενες κλήσεις, ενώ τα εισερχόμενα τηλεφωνικά κέντρα ή οι ομάδες εξυπηρέτησης πελατών εισερχόμενων μπορούν να χρησιμοποιούν λύσεις εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων.
Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να επωφεληθούν από τις λύσεις τηλεφωνικών κέντρων;
Με την αξιοποίηση λύσεων όπως το LiveAgent, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν το ποσοστό απόκρισης, να μεγιστοποιήσουν την ικανοποίηση των πελατών τους και να παρακολουθούν τι κάνουν οι αντιπρόσωποί τους ανά πάσα στιγμή. Επιπλέον, απλοποιεί τις εσωτερικές πρακτικές και βελτιώνει τον τρόπο με τον οποίο οι αντιπρόσωποι αλληλεπιδρούν με τους πελάτες.
Γιατί είναι σημαντική η διασφάλιση ποιότητας για τις λύσεις τηλεφωνικών κέντρων;
Η συνέπεια και η αξιοπιστία είναι ζωτικής σημασίας κατά τη διαχείριση των προσδοκιών των πελατών και την ανταπόκριση σε ερωτήματα πελατών. Μέσω της διασφάλισης ποιότητας, μπορείτε να ενσταλάξετε και τα δύο στους αντιπροσώπους σας, βελτιώνοντας σημαντικά την επικοινωνία B2C.
Πώς βοηθά η λύση τηλεφωνικού κέντρου το απομακρυσμένο εργατικό δυναμικό;
Μέσω της γρήγορης ανάπτυξης, της εύκολης πολυκαναλικής επικοινωνίας και της δρομολόγησης κλήσεων που βασίζεται σε δεξιότητες, η λύση τηλεφωνικού κέντρου συγκεντρώνει το απομακρυσμένο εργατικό δυναμικό και το κάνει να λειτουργεί πιο ομαλά. Αυτό με τη σειρά του βελτιώνει την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων και τους βοηθά να παρέχουν μια καλύτερη, πιο εξατομικευμένη εμπειρία στους πελάτες.
Τι εξοπλισμός χρειάζεται για ένα τηλεφωνικό κέντρο;
Η ραχοκοκαλιά οποιουδήποτε τηλεφωνικού κέντρου είναι οι υπολογιστές και κάποιο βασικό λογισμικό, αλλά κάθε καλό τηλεφωνικό κέντρο θα έχει μια λύση front-desk όπως το LiveAgent για να βοηθήσει με τις περισσότερες πτυχές της επιχείρησής του. Πολλά εισερχόμενα και εξερχόμενα τηλεφωνικά κέντρα χρησιμοποιούν πρόσθετο εξοπλισμό για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών και συνεπούς εμπειρίας πελάτη. Αυτός ο εξοπλισμός περιλαμβάνει αυτόματη κλήση, ακουστικά, προηγμένες συσκευές κλήσης ή ακόμα και πρόσθετες εφαρμογές παραγωγικότητας για τη βελτίωση της απόδοσης του αντιπροσώπου.
Αφού ολοκληρώσετε την ανάγνωση της τρέχουσας σελίδας, μπορείτε να εμβαθύνετε περισσότερο στην κατανόηση της "λύσης τηλεφωνικού κέντρου" διαβάζοντας το άρθρο Τηλεφωνικό κέντρο. Εκεί θα βρείτε πληροφορίες για τις λειτουργίες που πρέπει να έχει ένα τηλεφωνικό κέντρο και τα οφέλη που προσφέρει στις επιχειρήσεις.
Επιπλέον, αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων, μπορείτε να δείτε πώς μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών στην επιχείρησή σας. Το άρθρο αυτό παρέχει μια πλήρη επισκόπηση των δυνατοτήτων και των πλεονεκτημάτων που προσφέρει το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων.
Θέλετε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας;
Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας με τις σίγουρες συμβουλές του LiveAgent! Ανακαλύψτε πώς να διατηρήσετε την ανθρώπινη σύνδεση σε έναν κόσμο αυτοματισμού και chatbots. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας τώρα και δείτε πώς μπορείτε να ενισχύσετε τις σχέσεις με τους πελάτες σας.