Τι είναι το Λευκό θέμα;
Το Λευκό θέμα είναι το όνομα ενός από τα θέματα του πίνακα βοήθειας του LiveAgent. Ο προκάτοχός του είναι το πρωταρχικό γκρι θέμα, το οποίο χρησιμοποιήθηκε για να δημιουργηθεί μία νέα, λευκή εναλλακτική. Ο σχεδιασμός του λευκού θέματος είναι πιο καθαρός, συνεπώς μερικοί πελάτες εξακολουθούν να προτιμούν να χρησιμοποιούν το λευκό θέμα. Πλέον, όλοι οι νέοι λογαριασμοί στο LiveAgent χρησιμοποιούν ως βασική ρύθμιση το Λευκό θέμα από προεπιλογή, παρόλα αυτά, μπορείτε να αλλάξετε το θέμα από προεπιλογή στις Ρυθμίσεις.
Επίσης, οι Υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να επιλέξουν ένα θέμα που προτιμούν
Frequently Asked Questions
Πώς μπορώ να αλλάξω το θέμα στο LiveAgent;
Το θέμα του πίνακα LiveAgent μπορεί να αλλάξει στις Διαμορφώσεις. Όλοι οι ολοκαίνουργιοι λογαριασμοί έχουν οριστεί από προεπιλογή με το λευκό θέμα, αλλά μπορείτε εύκολα να το αλλάξετε.
Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ των θεμάτων στο LiveAgent;
Μπορείτε να επιλέξετε από τρία προκαθορισμένα θέματα: κλασικό, μινιμαλιστικό και montana. Μπορείτε να προσθέσετε το δικό σας λογότυπο, τίτλους, κώδικες παρακολούθησης, κεφαλίδα και υποσέλιδο, καθώς και να προσαρμόσετε κουμπιά, χρώματα.
Αφού μάθετε για το Λευκό Θέμα, μπορείτε να εξερευνήσετε τη μετεγκατάσταση δεδομένων από το LiveChat στο LiveAgent. Ανακαλύψτε πώς μπορείτε να μεταφέρετε τα δεδομένα σας εύκολα και δωρεάν.
Μην ξεχάσετε να ενημερωθείτε για το ΓΚΠΔ και τον αντίκτυπό του στην εξυπηρέτηση πελατών. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να διασφαλίσετε τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς και να προστατεύσετε τα δεδομένα των πελατών σας.
Εάν θέλετε να βελτιώσετε τη σχέση με τους πελάτες σας, ρίξτε μια ματιά στη λίστα ελέγχου "γνωρίστε τον πελάτη σας". Αυτή η λίστα μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε τις απαραίτητες πληροφορίες για καλύτερη εξυπηρέτηση.
Τέλος, ανακαλύψτε πώς μπορείτε να αυξήσετε την ικανοποίηση με το λογισμικό επιστροφής κλήσης. Αυτή η λειτουργία δείχνει στους πελάτες σας ότι εκτιμάτε τον χρόνο τους και ενισχύει την αξιοπιστία σας.
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.