Ποιες είναι οι λεπτομέρειες του αιτήματος;
Αφού κάνετε κλικ στον Αναγνωριστικό Αριθμό του Αιτήματος στο Πεδίο Αιτημάτων, εμφανίζονται οι Λεπτομέρειες του Αιτήματος. Οι λεπτομέρειες του αιτήματος παρέχουν πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με αυτό, όπως το θέμα, τα προσαρμοσμένα πεδία, τους παραλήπτες, σημειώσεις, την αναφορά ώρας και συνημμένα έγγραφα.
Frequently Asked Questions
Ποιες είναι οι λεπτομέρειες του αιτήματος;
Οι λεπτομέρειες του αιτήματος είναι δεδομένα σχετικά με το εισερχόμενο αιτήμα.
Πώς μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στις λεπτομέρειες του αιτήματος;
Κάντε κλικ στον αναγνωριστικό αριθμό του αιτήματος για πρόσβαση στα στοιχεία του αιτήματος. Στη συνέχεια, εμφανίζονται δεδομένα σχετικά με ένα συγκεκριμένο αίτημα.
Από ποιες πληροφορίες αποτελείται το αίτημα;
Οι λεπτομέρειες του αιτήματος αποτελούνται, μεταξύ άλλων από το θέμα, το όνομα παραλήπτη, την προσωπική σημείωση, την αναφορά χρόνου, τα συνημμένα έγγραφα και τα προσαρμοσμένα πεδία.
Αφού ολοκληρώσετε την ανάγνωση της τρέχουσας σελίδας, μπορείτε να εξερευνήσετε περισσότερα σχετικά θέματα. Αν σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα για τα αρχεία λεπτομερειών κλήσεων, μπορείτε να δείτε γιατί είναι σημαντικά και πώς να ελέγξετε τις εγγραφές στο LiveAgent. Για να ανακαλύψετε τις δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας, διαβάστε για τη σημασία της στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών και δείτε ποιες δυνατότητες προσφέρει το LiveAgent. Αν θέλετε να γνωρίσετε την συνομιλία σε πραγματικό χρόνο, μπορείτε να μάθετε για τα επιχειρηματικά οφέλη της και πώς να την ενσωματώσετε εύκολα στην επιχείρησή σας.
Υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών
Ο υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών είναι ένα άτομο, το οποίο είναι υπεύθυνο για το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό το άτομο θέτει στρατηγικές, καθήκοντα και ηγείται του τμήματος πελατών.