Τι είναι KPI;
Οι Βασικοί δείκτες απόδοσης (KPI) είναι ένα μέτρο στις σπουδές επιχειρήσεων που βοηθά τον ιδιοκτήτη ή τον διευθύνοντα σύμβουλο να παρακολουθεί την επιχείρησή του. Κάθε επιχειρηματικός κλάδος έχει τα δικά του KPI. Στον τομέα του Μάρκετινγκ ή της εξυπηρέτησης πελατών, οι δείκτες έχουν ως εξής:
- Μέσος χρόνος αναμονής: είναι ο μέσος χρόνος που απαιτείται από την πρώτη γραμμή να ανταποκριθεί σε μια ερώτηση.
- Μέσος Χρόνος Επίλυσης: ο χρόνος που απαιτείται από την ομάδα για την επίλυση του ζητήματος του πελάτη.
- Απώλεια πελατών: όταν οι πελάτες σταματούν να ασχολούνται με μια εταιρεία.
- Σκορ Ικανοποίησης Πελατών: μετρά την ευτυχία των πελατών σας για ένα σύντομο χρονικό διάστημα.
Κατανόηση της ουσίας των KPI
Ανακαλύψτε τις βασικές ιδιότητες ενός καλού KPI, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητάς του να παρέχει αντικειμενικά στοιχεία, να ενημερώνει τη λήψη αποφάσεων και να παρακολουθεί σημαντικές αλλαγές με την πάροδο του χρόνου. Μάθετε τις βασικές ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε κατά τον καθορισμό των KPI σας, διασφαλίζοντας ότι ευθυγραμμίζονται με τα επιθυμητά αποτελέσματα και υποστηρίζονται από έναν ισχυρό κύκλο αναθεώρησης. Είτε είστε νέοι στα KPI είτε θέλετε να βελτιώσετε την κατανόησή σας, αυτό το βίντεο είναι ένας ανεκτίμητος πόρος.
Οι KPI αποτελούν ουσιαστικό μέρος των καλύτερων λύσεων συστημάτων καρτελών IT, καθώς και του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών. Όταν επιλέγετε τη σωστή λύση για την επιχείρησή σας, αναζητάτε πάντα αυτό το βασικό χαρακτηριστικό.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει KPI;
Το KPI, ή ο βασικός δείκτης απόδοσης, είναι μια τιμή που μας δείχνει πόσο αποτελεσματικά επιτυγχάνει η εταιρεία βασικούς επιχειρηματικούς στόχους. Οι οργανισμοί χρησιμοποιούν τα KPI για να αξιολογήσουν την επιτυχία τους στην επίτευξη των στόχων τους. Χάρη στην παρακολούθηση αυτών των δεδομένων, γνωρίζουν εάν οι ενέργειές τους είναι αποτελεσματικές ή όχι.
Ποια είναι παραδείγματα KPI;
Τα KPI εξαρτώνται από το τι θέλει να παρακολουθεί η εταιρεία σας. Για παράδειγμα, στο τμήμα μάρκετινγκ, αυτά μπορεί να είναι: αναγνωρισιμότητα επωνυμίας, αφοσίωση πελατών, Αξιόλογα Εμπορικά Lead (MQL) και Κόστος Απόκτησης Πελατών (CAC), στο τμήμα πωλήσεων θα είναι: μηνιαία αύξηση πωλήσεων, μέσο περιθώριο κέρδους ή απόδοση προϊόντος. Στο SaaS, από την άλλη πλευρά, αυτά μπορεί να είναι: δείκτης ρευστότητας, KPI Net Promoter Score (NPS) και KPI κόστους απόκτησης πελατών (CAC).
Πότε χρησιμοποιούμε KPI;
Χρησιμοποιούμε το KPI όταν θέλουμε να παρακολουθήσουμε την πρόοδο προς την επίτευξη ενός συγκεκριμένου στόχου με την πάροδο του χρόνου. Οι στόχοι μπορούν να αλλάξουν, καθώς και τα αποτελέσματα και η πρόοδος προς αυτούς. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να τους παρακολουθείτε και να προσδιορίζετε εάν είναι ικανοποιητικοί ή όχι.
Αφού κατανοήσετε την ουσία των KPI, μπορείτε να εξερευνήσετε πώς να βελτιώσετε το μάρκετινγκ. Με τις στρατηγικές που προσφέρει το LiveAgent, η φήμη της επιχείρησής σας μπορεί να απογειωθεί.
Για να διασφαλίσετε ότι οι πληροφορίες σας φτάνουν στο κοινό σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ρίξτε μια ματιά στα πρότυπα ενημερωτικών email. Τα καλά σχεδιασμένα email μπορούν να ενισχύσουν την επικοινωνία σας με τους πελάτες.
Επίσης, μάθετε περισσότερα για τα φίλτρα ticketing που προσφέρει το LiveAgent. Αυτά τα εργαλεία μπορούν να κάνουν την οργάνωση των εισιτηρίων σας πιο αποδοτική και γρήγορη.
Ανακαλύψτε πώς το VoIP μπορεί να κάνει τις κλήσεις σας πιο οικονομικές και αποτελεσματικές. Μάθετε για τις λειτουργίες, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, καθώς και πώς να επιλέξετε τον καλύτερο πάροχο. Βελτιστοποιήστε τη σύνδεσή σας για ακόμα καλύτερη εμπειρία κλήσεων. Εξερευνήστε περισσότερα και ξεκινήστε δωρεάν σήμερα!